Dingen waarvan je niet begrijpt dat ze belangrijk zijn

17-11-2019 12:46 708 berichten
Voor andere mensen, dan. Soms hoor of lees je iets waardoor je je ineens afvraagt: ligt het aan mij dat dit me niets kan schelen? Waarom vinden andere mensen het zo belangrijk? Ben ik nou gek, zijn zij dat?

Geen diepzinnig topic, dit.
Star² schreef:
17-11-2019 13:23
Waarom muscialkaartjes zo duur zijn en waarom je dan niet even de moeite doet iets leuks aan te trekken.
Waarom mensen de onbedwingbare neiging hebben om midden in een toneelstuk in zingen uit te barsten is mij een volledig raadsel.
Alcohol drinken. Een feestje is geen feestje zonder alcohol, als je niet drinkt ben je niet gezellig. Als je zwanger bent is het maar zwaar dat je 9 maanden niet mag drinken.

Ik snap d'r niks van.
Cateautje schreef:
17-11-2019 13:24
Voor een geeltje een 24 delig set. Duur zat.
O ik kwam meteen dure tegen ;-)

https://www.debijenkorf.nl/-jewel-beste ... fD_BwE:G:s

En een hippe goudkleurige set.
Alle reacties Link kopieren
Malinois schreef:
17-11-2019 13:20
Waarom mensen zoveel kleren willen hebben, snap ik ook niet. Wat moet je met 10 spijkerbroeken of 15 t shirts?
Schuldig.... :-$
Malinois schreef:
17-11-2019 13:22
Ja sorry, hier moet ik even ingrijpen. Mijn pizzasnijder is de beste Ikea-aankoop van de laatste 8 jaar geweest .

Dat heb ik met mijn appelpartjessnijderding.
Alle reacties Link kopieren
Overgeregisseerde bruiloften met kleurenthema's en kledingcodes, en in Amerika de rehearsel. Ga je trouwen of een toneelstuk opvoeren?
Ik vind hier dingen van.
Fae_ schreef:
17-11-2019 13:25
Alcohol drinken. Een feestje is geen feestje zonder alcohol, als je niet drinkt ben je niet gezellig. Als je zwanger bent is het maar zwaar dat je 9 maanden niet mag drinken.

Ik snap d'r niks van.

Zo;n stompzinnige opmerking is dat inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Eerlijk? Waarom vrouwen vinden dat ze een claim hebben op een man waar ze ooit iets mee hebben gehad. Jij wil hem niet meer, waarom mag een ander dan niet gelukkig (of ongelukkig voor mijn part) met hem worden? Die claim op een man alleen maar omdat je er een keertje op of onder hebt gezeten snap ik dus echt niet.

Ik hou me er wel aan hoor (vroeger dan, nu al jaaaaarenlang samen met man), maar dan hoef ik het nog niet te begrijpen :-D
Het allerbelangrijkste dat ik niet belangrijk vind is wat mensen van mij vinden. Ik ben tegen iedereen vriendelijk en als dat niet bevalt hoepelen ze maar op.
Alle reacties Link kopieren
Malinois schreef:
17-11-2019 13:25
Waarom mensen de onbedwingbare neiging hebben om midden in een toneelstuk in zingen uit te barsten is mij een volledig raadsel.
Dat!!!! Bij films wil ik dat altijd doorspoelen en in het theater heb ik dat gevoel ook.
Alle reacties Link kopieren
Netflixen of in ieder geval nieuwe series moeten kijken en het liefst complete seizoenen achter elkaar. Dan heb je al die uren en uren besteed aan consumeren/ vegeteren. Ik begrijp het echt niet. Wat moet ik met al die informatie in mijn hoofd.

Wat mijn man betreft:
> het interesseert me niet wat er in de folders staat. Nee, we hebben dat niet nodig. Hou op met voorlezen, het kan me niet schelen wat er te koop is en voor hoeveel.
> Stop met voorlezen van Facebook. Het kan me niet schelen wie een plaatje of selfie heeft gedeeld.
Alle reacties Link kopieren
Waar ik ook niks van begrijp, zijn die 'zaterdagochtend-topics' hier op het forum.
Ik vind een aantal forummers hier echt leuk, maar het boeit me gewoon echt niet wat men op zaterdag gaat doen. Of op zondag.

Ligt aan mij waarschijnlijk, want die topics lopen altijd als een tierelier.
Maakt niet uit.
Ik vind 't niks.
You don't have to fit into the format
GTST. Waarom bestaat dat nog?!?!?
Star² schreef:
17-11-2019 13:25
O ik kwam meteen dure tegen ;-)

https://www.debijenkorf.nl/-jewel-beste ... fD_BwE:G:s

En een hippe goudkleurige set.
Oh, okay, die hebben ze dan ook. Ik heb het meer over dit. 35 euro.

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Dat blaadjes van de boom in je tuin, met veel lawaai weggeblazen moeten worden. Je straatje schoonvegen snap ik weer wel..
Dat een kinderwagen, buggy, met status te maken heeft, "jee, 't is een model van twee jaar geleden". Huh.. het rijdt en is comfortabel.
Dat je zonder make-up de deur niet uitgaat.
Dat het zielig is voor de kinderen als moeder voor werk op reis is, terwijl vader, oppas, bed, bad en brood er gewoon zijn. En vader op reis, geen commentaar.
Alles sal reg kom
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
17-11-2019 13:29
GTST. Waarom bestaat dat nog?!?!?
Waar moet ik me anders aan ergeren tussen 20.00 en 20.30 uur :P
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
17-11-2019 13:06
De tuin winterklaar maken.
Schuldig! :-|
maar bij mij houdt het vooral in dat ik de vlinderstruikenjungle uitdun en wat bollen in de tuin zet voor de lente.
Bladeren enzo laat ik liggen voor de beestjes.

Ik heb wel buren die volgens een schema leven. Dus elke maandag doe je dit in het huishouden, elke dinsdag dat, en elke woensdag dat... Daar begrijp ik dan helemaal niks van. Dus ook als er niks te doen is met de tuin, dan toch dwangmatig schoffelen want ja, het is maandag. En maar sjanken dat er steeds katten in de tuin poepen. Schoffel dan niet elke week.
Stressed is just desserts spelled backwards
Cateautje schreef:
17-11-2019 13:30
Oh, okay, die hebben ze dan ook. Ik heb het meer over dit. 35 euro.

Afbeelding

Ook prima. Zeker als het jaren meegaat.
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp nooit dat mensen vaak zo overmatig geïnteresseerd zijn in hun buren.
Wat kan het je schelen?
Zo ken ik een dame die nergens anders over kan praten!
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
17-11-2019 13:29
GTST. Waarom bestaat dat nog?!?!?

Zodat wij hier kunnen zeiken in het Meerdijk-topic.
You don't have to fit into the format
Lotte35 schreef:
17-11-2019 13:28
Waar ik ook niks van begrijp, zijn die 'zaterdagochtend-topics' hier op het forum.
Ik vind een aantal forummers hier echt leuk, maar het boeit me gewoon echt niet wat men op zaterdag gaat doen. Of op zondag.

Ligt aan mij waarschijnlijk, want die topics lopen altijd als een tierelier.
Maakt niet uit.
Ik vind 't niks.
Ik geef de mensen een podium om heel knus over hun dag te vertellen, wat is daar mis mee dan en waarom vind je het zo belangrijk om dat te vermelden?
Star² schreef:
17-11-2019 13:29
GTST. Waarom bestaat dat nog?!?!?
Haha, omdat ze toch de avondprogrammering in moeten vullen :P
Maar ze kunnen het beter Spangas 2.0 noemen tegenwoordig.
Lotte35 schreef:
17-11-2019 13:33
Zodat wij hier kunnen zeiken in het Meerdijk-topic.

Da's dan wel weer heel sympathiek van de makers.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
17-11-2019 13:33
Ik geef de mensen een podium om heel knus over hun dag te vertellen, wat is daar mis mee dan en waarom vind je het zo belangrijk om dat te vermelden?


Vooral blijven doen.
Niets mis mee.
Ik vertel het hier, omdat het topic gaat over dingen die je niet begrijpt.
Niets meer, niets minder.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
17-11-2019 13:34
Da's dan wel weer heel sympathiek van de makers.

:)
lotte35 wijzigde dit bericht op 17-11-2019 13:37
2.04% gewijzigd
You don't have to fit into the format

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven