Doe éven normaal!!!

04-03-2013 14:54 146 berichten
De paaseieren liggen al vanaf kerst in de winkel. Dat is niet zo heel erg.. maar mijn buurvrouw heeft gewoon het zonnescherm al naar beneden. Ik bedoel, doe normaal zeg. Het is aangenaam buiten hoor, en de lucht was zelden zo strak blauw... maar het zonnescherm al uit?

Ik vind het streberig.

zonnescherm

Totaal aantal stemmen: 35

ja (54%)
nee (23%)
parasol (17%)
misschien (6%)
Niks geen lenteperikelen hier in mijn huis. Heb bijna de gehele godgansche dag ernstig premenstrueel in m'n nest gelegen met het rolgordijn op een heel klein kiertje. Optiefen met die k*tlente.
Oh ik vind het zonnescherm naar beneden juist prettiger dan de gordijnen dicht. Niet streberig, gewoon fel zonlicht beetje tegenhouden en toch achter de computer kunnen werken.
Alle reacties Link kopieren
Ik durf het haast niet toe te geven maar..: ik heb vandaag m'n zomerjas aangetrokken

Ik kan me zo voorstellen dat dit het einde van onze omgang betekent Waarbij. Jammer. Ik vond het leuk met je. Misschien zien wij ons nog eens? Of.. kun je het door je vingers zien? Het is tenslotte over 2 weken en 2 dagen al lente! Zo vroeg ben ik nou óók weer niet en mijn winterjas is een heeele warme. écht.
Later is nu
Ze doen het gewoon weer he, hiernaast. Het zonnescherm naar beneden. Echt.. die vragen om problemen
Ik heb m'n achterdeur open!
Pfff, hiernaast een overactieve oppasoma die de zandbak heeft opengegooid en nu de tuin staat te vegen.. en hier is het helaas alsof je bij elkaar in de tuin zit.. hup hup terug naar binnen
Ik zit heerlijk buiten in de zon koffie te drinken... Hopelijk is Male niet mijn buurvrouw!
Iemand op twitter meldt in rokje en shirtje in de zon te zitten

Dat ben jij toch niet he, GiuliettaCapuletti?
Later is nu
quote:sprokkelientje schreef op 04 maart 2013 @ 21:18:

Had mijn zonnebril op mijn porem...errug he.Dan heb je sterallures, schijnt.
quote:waarbij schreef op 05 maart 2013 @ 11:22:

Ze doen het gewoon weer he, hiernaast. Het zonnescherm naar beneden. Echt.. die vragen om problemenGa je stappen ondernemen?
quote:Eleonora schreef op 04 maart 2013 @ 17:21:

Barbie gaat scheiden.

Ook dat nog.

Kijk.Jezus, help bespaar mij, weer een vervolgprogramma van barbie, de nieuwe tieten van barbie, de scheiding van barbie, de nieuwe vent van barbie, mijn hemel, allemaal barbiers..
quote:Eleonora schreef op 04 maart 2013 @ 17:26:

Jah......en ik had nog wel zo veel hoop voor dit huwelijk.

Goh, wat een ellendig begin van de lente. Zon in mijn smoel waardoor ik genoodzaakt was de gordijnen dicht te doen én Barbie scheidt.

Het leek mij ook echt een stel wat de rest van hun leven bij elkaar zou blijven. Ik schrik er echt van. Zo'n ideaal stel

Wie blijft er nu nog wel bij elkaar
Ik zou het kunnen zijn Dreamer... Maar ik heb mijn Twitter vandaag niet gebruikt!
quote:Louba schreef op 04 maart 2013 @ 15:03:

[...]

Doe éven normaal. Met een zonnebril in huis???Ik heb standaard de zonwering naar beneden op kantoor, lekker donker!
Wow, ik hoop dat de openingspost een grapje is. Weet het niet zo zeker.
quote:Eleonora schreef op 05 maart 2013 @ 16:50:

[...]

Ga je stappen ondernemen?Stappen zijn ondernomen. Morgen, als ze het weer flikken, blijkt dat er allemaal gaten in het scherm zitten en het motortje van het scherm is vakkundig om zeep geholpen. Dat zal ze leren.
quote:Eydis_ schreef op 05 maart 2013 @ 19:23:

Wow, ik hoop dat de openingspost een grapje is. Weet het niet zo zeker. Even verder lezen dan. Dan zie je dat ik bloedjeserieus ben. Dit zijn geen onderwerpen om grappen over te maken.
Het interesseert me geen ene fuck wat de buren met hun gordijnen/zonneschermen doen.Het is HUN keus.

Ik geniet wel van het zonnetje trouwens!Besef opeens dat ik blij ben met mijn eigen leven en laten leven karakter want het lijkt me onwijs vermoeiend om je tijd en energie te verdoen met de zonneschermen en gordijnen van anderen.

De scheiding van Barbie...DAT is wel belangrijk hoor!
Vandaag de eerste korte broek met bijbehorende spierwitte, knokige, harige mannenbenen gespot. Maart, roer je staart.
Kijk maar uit Bij, anders glitter ik je naar Pasen!
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
quote:piratorarT schreef op 06 maart 2013 @ 17:13:

Kijk maar uit Bij, anders glitter ik je naar Pasen!Ja nog even en die harige benen zie je overal weer. Misschien moeten we ze eens leren hun benen te scheren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven