Durf te antwoorden III

18-09-2017 21:55 3011 berichten
Het omgekeerde durf te vragen topic.

Je verzint een vraag bij het antwoord dat je voorgang(st)er heeft gegeven, en vervolgens geef je een antwoord voor de volgende vraag die nog komen gaat .

Have fun!

Laatste antwoord:
'Omdat deze vol is'
Zal ik even een maaltijdje voor je koken? Welke ingrediënten heb je allemaal in huis?

eenvoudig en voedzaam
Met welke argumenten haal jij je vrouw over tot een blowjob in de morgen ?

Mijn maag knort
Alle reacties Link kopieren
Heb jij nog een ouderwetste pruttelpot ik hoor zo'n raar geluidje?

Hendrik Groen
you go girl
Wiens geheime dagboek heb jij toch stiekem gelezen?

je kan er een serie van maken.
Ik stofzuig op verschillende tijden. Zou dat leuk zijn voor een docu?

Omdat de dijk daar ophoudt.
Hoe komt het dat jouw huis van binnen net een zandberg lijkt ?

Ga je toch in een kasteel wonen
Ik ben de overlast van mijn buren meer dan zat, de hele dag al die minnaars die maar aanbellen. Weet jij een oplossing?

de rode loper mag uit.
Ik heb al een machine was aanstaan,vaatwasser ingeruimd en staat aan, bed opgemaakt, ontbijt verzorgd, koffie gezet, dochterlief rijker gemaakt, met de hond gespeeld.....nou en, wat zeg je daar van ?

Tsssss aansteller
Sinds ik een open relatie heb heeft mijn vrouw al 7 mannen over de vloer gehad en ik geen enkele vrouw, wat vind je daar nou van....

uitslapen
Waarmee ga je nu nooit een minnares vinden ?

Wekker zetten
Elke keer die natte dromen...wat is jou tip om hier van af te komen?

plastic fantastic
Ik raad je aan om NIET meer die ene dvd te kijken, helaas kan ik nog geen plaatjes plakken om je het te laten zien welke ik bedoel :-D maar jij weet vast en zeker de titel nog wel ?

Google is soms zo handig
Jeetje M.E. waar haal jij nou steeds al die 16 jarige vandaan die je gratis sekslessen geeft?

ik had het kunnen weten.
Heee onder de 18 is geen optie dus ik vraag me af hoe je aan die roddel komt ?

Betere informatie verzamelen
In je oproep stond toch theoretische lessen vanaf 16 jaar, vanaf 18 jaar praktijklessen, of heb ik het nou fout?

1e les gratis
Wat trok jou over de streep om die cursus paaldansen voor mannen van boven de 50 te gaan volgen ?

Heel charmant
Ik kreeg nog een appje na: graag nog even je gewicht invullen i.v.m. het extra verstevigen van de palen. Wat vind je daar nou van?

ik ga maar afzeggen denk ik.
O-benen mogen niet, wist je dat?

Geef er gewoon aan toe!
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag dat blousje van 500 euro. Geld is op zal ik hem pikken?

Natuurlijk oom agent u heeft gelijk
you go girl
Wat zei je nou tegen oom agent nadat je zijn pet als pispot had gebruikt en hij dit niet oké vond?

wapenstok
Was die agent zo blij je te zien of was het iets anders?

Met Red Bull.
Hoe hou jij je minnaar wakker tijdens de seks?

ik hou het spannend.
Dus jij looft een prijsvraag uit wie de beste mix kan maken met Red Bull als hoofdrank erin maar je verklapt nog niet wat de winnaar kan winnen ?

Het zal mij benieuwen
Ik heb pinokkio naar je toe gestuurd voor een lekker avondje seks, je zorgt er voor dat hij stevig gaat liegen?

dat mag toch niet.
Hee jij daar met die lange neus, je bent toch niet aan het liegen tegen mij hè ?

Zeg maar nee krijg je er twee

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven