Durf te vragen deel 23
vrijdag 2 januari 2026 om 18:58
Op sommige dagen 0.. op deze dagen heel veel… even helemaal niets doen en serietjes kijken.LucyvanPelt schreef: ↑02-01-2026 18:53geen hekel maar ik word wel vlug afgeleid....
kijk je vaak tv?
Wat heb je vandaag gegeten?
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
vrijdag 2 januari 2026 om 21:41
Boek; het vierluik van het kerkhof der vergeten boeken. Prachtig!
Te koud: als ik langs de voetballijn sta (met een beetje pech 3 wedstrijden na elkaar) en het gevoel uit mijn tenen begint weg te trekken. Vreselijk.
Kijk jij tv programma’s waar bekende mensen in hun gezin gefilmd worden en zo ja; welke?
Te koud: als ik langs de voetballijn sta (met een beetje pech 3 wedstrijden na elkaar) en het gevoel uit mijn tenen begint weg te trekken. Vreselijk.
Kijk jij tv programma’s waar bekende mensen in hun gezin gefilmd worden en zo ja; welke?
vrijdag 2 januari 2026 om 22:28
vrijdag 2 januari 2026 om 22:44
Dat zei ik altijd tegen mijn kinderen als ik weer eens bij een te druk winkelcentrum incl drukke parkeerplaats kwamExplorista schreef: ↑02-01-2026 22:28(Pittige tijden!
Irene Moors en Carlo Boszhard waren een koningskoppel. Getalenteerde ehm talenten.
Het leven is een zure bom.)
Vroeger ging ik vaak naar het theater. Nu, wegens smoesjes, nooit meer.
Wanneer dacht jij "Wat een toestand!"
Ik vond Kees en co ( alleen de oude afleveringen) geweldig, welke serie vond jij vroeger leuk om te kijken?
Voor iedereen een groene tuin
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in