Durf te vragen deel 23
dinsdag 23 september 2025 om 07:17
Gemiddeld drink ik zo’n 3x per jaar alcohol en dan neem ik steeds wat anders. Rosé, rode wijn of witte wijn (pinot gris of Chardonny), Moscow mule, Apperol Spritz of biertje dat Mannenliefde heet. Na twee glazen stop ik tegenwoordig. Dan babbel ik wat meer maar ben helder en de volgende dag functioneer ik dan nog wel aardig.
Als je nog weleens drinkt, wat is de maximale hoeveelheid dat je drinkt op een dag/avond?
Als je nog weleens drinkt, wat is de maximale hoeveelheid dat je drinkt op een dag/avond?
dinsdag 23 september 2025 om 08:17
Twee keer. Een keer toen ik een jaar of 17 was (toen kon dat nog) en een keer toen ik een jaar of 32 was). Eerste keer lag ik daarna huilend bij mijn moeder in bed, want het einde van de wereld. De tweede keer was met mijn grote liefde.
Wat is het leukste dat jij deze week hebt gedaan (gister), of nog gaat doen?
Wat is het leukste dat jij deze week hebt gedaan (gister), of nog gaat doen?
dinsdag 23 september 2025 om 21:24
dinsdag 23 september 2025 om 22:12
Irritant is een groot woord, maar er wonen hier twee honden in de buurt. Allebei een paar huizen verder.
Ze worden altijd aangelijnd en hun baasjes doen hun best. Maar hun honden komen altijd indringend over. Trekken aan de lijn. Lopend naar je toe. Het geeft een gevoel van onveiligheid.
"Ja, hij doet niets."
Nou, hij doet wel wat, hij komt naar me toe.
Het ligt vast meer aan mij dan aan hond/baas, maar ik hou er niet van.
Ben jij een katten- of hondenmens?
Ze worden altijd aangelijnd en hun baasjes doen hun best. Maar hun honden komen altijd indringend over. Trekken aan de lijn. Lopend naar je toe. Het geeft een gevoel van onveiligheid.
"Ja, hij doet niets."
Nou, hij doet wel wat, hij komt naar me toe.
Het ligt vast meer aan mij dan aan hond/baas, maar ik hou er niet van.
Ben jij een katten- of hondenmens?
vrijdag 26 september 2025 om 05:07
Wat: meat & fruit.
Kan zijn: ei met avocado en een handje bessen. Maar ook: geruld gehakt met wat geraspte kaas (cheeseburger idee) en home-made appelmoes.
Waar: bij voorkeur op m’n slaapkamer, rond een uur of negen, in de zon. Praktijk: gewoon beneden aan tafel.
Doe jij wel eens boodschappen in Duitsland?
Kan zijn: ei met avocado en een handje bessen. Maar ook: geruld gehakt met wat geraspte kaas (cheeseburger idee) en home-made appelmoes.
Waar: bij voorkeur op m’n slaapkamer, rond een uur of negen, in de zon. Praktijk: gewoon beneden aan tafel.
Doe jij wel eens boodschappen in Duitsland?

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in