Durf te vragen deel 24
maandag 16 februari 2026 om 22:26
Nee. Soms zou ik Friends wel weer willen kijken, dat vond ik zo grappig.
Terugkomend op de BH-vraag. Dat vraag ik me nou altijd al af: waarom zouden mensen hun BH uitdoen als ze thuis komen…. Je draagt zo’n ding toch juist omdat het fijner is voor je borsten? Als ik in de ochtend lang in pyjama loop dan ga ik juist een bh aan te trekken omdat het anders pijn gaat doen, zonder bh. Waarom zou je een bh dan uittrekken als je thuiskomt? Als je dat doet omdat je een bh niet fijn vindt, waarom draag je er dan een, wat voegt het dan toe bedoel ik? Ik vraag het me oprecht af. Wat denk jij?
Terugkomend op de BH-vraag. Dat vraag ik me nou altijd al af: waarom zouden mensen hun BH uitdoen als ze thuis komen…. Je draagt zo’n ding toch juist omdat het fijner is voor je borsten? Als ik in de ochtend lang in pyjama loop dan ga ik juist een bh aan te trekken omdat het anders pijn gaat doen, zonder bh. Waarom zou je een bh dan uittrekken als je thuiskomt? Als je dat doet omdat je een bh niet fijn vindt, waarom draag je er dan een, wat voegt het dan toe bedoel ik? Ik vraag het me oprecht af. Wat denk jij?
maandag 16 februari 2026 om 22:29
B-cup hier dus een bh voegt niet veel toe voor mijn borsten qua lekker zitten. Maar ik wil niet dat overdag mijn tepels zichtbaar zijn door mijn kleding, vandaar dat ik een bh draag en inderdaad, die gaat als ik thuiskom meteen uit. Héérlijk!
Draag jij strings?
Draag jij strings?
Schelden vind ik zo onbeschaafd.
Daarom zeg ik liever dingen als: "jij bent de maandag van mijn leven".
Daarom zeg ik liever dingen als: "jij bent de maandag van mijn leven".
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in