Eausm, vertalers, unbannables, glazen bollen, citaten, eauff
maandag 16 juni 2008 om 20:58
dinsdag 17 juni 2008 om 18:08

donderdag 19 juni 2008 om 10:32
Een paar jaar geleden is mij al een keer verteld dat we naar een andere demensie overgaan, toen had ik nog niet van 2012 gehoord.
Dood is voor ook niet dood, daar ben ik voor mijzelf van overtuigt, daarom vind ik overgaan naar een andere demensie ook niet zo
vreemd misschien.
Demensie op 48, achterlijk vanaf 1960.
Dood is voor ook niet dood, daar ben ik voor mijzelf van overtuigt, daarom vind ik overgaan naar een andere demensie ook niet zo
vreemd misschien.
Demensie op 48, achterlijk vanaf 1960.
donderdag 19 juni 2008 om 21:47
quote:geve schreef op 19 juni 2008 @ 10:32:
Een paar jaar geleden is mij al een keer verteld dat we naar een andere demensie overgaan, toen had ik nog niet van 2012 gehoord.
vreemd misschien.
Demensie op 48, achterlijk vanaf 1960.Euhh, volgens mij is het demenTie hoor.
vreemd misschien.
Demensie op 48, achterlijk vanaf 1960.Euhh, volgens mij is het demenTie hoor.
De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht.
vrijdag 20 juni 2008 om 16:27
quote:XxX schreef op 20 juni 2008 @ 16:25:
Ik kan niet ontkennen dat het hebben van een sv daar helemaal niks mee te maken heeft maar toch zeker niet alles.Ik weet niet zeker of ik dat niet begrijp. Ik denk niet dat ik dit niet begrijp. Bedoel je niet het omgekeerde? Of zeg ik dat niet helemaal niet goed?
Ik kan niet ontkennen dat het hebben van een sv daar helemaal niks mee te maken heeft maar toch zeker niet alles.Ik weet niet zeker of ik dat niet begrijp. Ik denk niet dat ik dit niet begrijp. Bedoel je niet het omgekeerde? Of zeg ik dat niet helemaal niet goed?
Peas on earth!