Eausm, vertalers, unbannables, glazen bollen, citaten, eauff
vrijdag 22 augustus 2008 om 16:23
zaterdag 23 augustus 2008 om 21:41
"Op muziek" riep de instructrice terwijl ze een opdwepend dansnummer op zette.
Nieuwe muziekstijl, eentje waarvan je snel gaat dansen maar waarbij je tegelijkertijd niets aan aanbidding hoeft in te leveren.
Nieuwe muziekstijl, eentje waarvan je snel gaat dansen maar waarbij je tegelijkertijd niets aan aanbidding hoeft in te leveren.
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'

maandag 25 augustus 2008 om 17:56
quote:Courage schreef op 23 augustus 2008 @ 21:41:
Laat het los, heb vertrouwen, het komt goed.....
maandag 25 augustus 2008 om 18:07
Inderdaad, waarom zou je zelf weg gaan?
Koffers inpakken, buiten zetten, slotenmaken meteen andere sloten op de duur laten zetten en klaar!
Eerst even aan de slotenmaken vragen hoe deur het is, zodat je niet voor verrassingen komt te staan.
@Capibara, je was me net voor. Ik denk dat de schrijfster met haar vingers in de knoop raakte, maar wat een geweldige tpyo typo.
Koffers inpakken, buiten zetten, slotenmaken meteen andere sloten op de duur laten zetten en klaar!
Eerst even aan de slotenmaken vragen hoe deur het is, zodat je niet voor verrassingen komt te staan.
@Capibara, je was me net voor. Ik denk dat de schrijfster met haar vingers in de knoop raakte, maar wat een geweldige tpyo typo.