EAUSM (yeau heau heau edition)

14-06-2019 01:14 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Geen idee hoeveelste deel dit al is en of onderhand niet iemand anders dan deze oude geest het stokje weer eens over zou moeten nemen, maar zonder tegenbericht neem ik maar even aan dat dit het nieuwe topic is voor Eauns Seaurt.

En omdat het vast wel een jubileum is en er anders geheid wel iets anders te vieren valt: PREAUST!

https://www.youtube.com/watch?v=89BlFxuyqYQ
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren Quote
Cateautje schreef:
08-11-2019 17:32
Ik heb hem op facebook, maar sinds september beheert hij zijn sociale media niet meer en laat het aan een ander over en dat vind ik wel jammer.
Ja dat is jammer, maar af en toe post hij nog wel zelf.

Maar ja, volgens mij zijn wij heel erg offtopic :D

We love Sinan!
Zo kunnen we het wel samenvatten, denk ik? :D
Licht uit.
Zelfspot aan.
Via Pidz ben je altijd vrij wanneer je wil werken


Wauw, ik wil ook voor hen 'werken' :jump:
Alle reacties Link kopieren Quote
Nu heb ik nog een pot sambal, barbecue saus en smeer-pathe erin staan

Dat is voor hele vieze filmavondjes.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Had last van een plaatselijke verstandsverbijstering, ik wist het gewoon eventjes niet meer! !

Ik zou gewoon een andere plaats opgezocht hebben.
Vergeet niet, een “Ja, maar..” is eigenlijk een “nee, want...”
Relatie breuk

Die spatie maakt meteen wel visueler wat er aan de hand is, ja.
Maar juist in de VS wordt Donald Duck weer als loser waar je niet mee gezien wilt worden gezien.

Huh?
Alle reacties Link kopieren Quote
Haat reacties Bridget Maasland op Instagram

Dan ontvolg je haar toch gewoon?
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren Quote
Na mijn laatste topic over mijn werk waar ik enorm gepest, geklierd en de grond in getrapt werd 


Echt hoor, het forum is niet voor watjes.
Alle reacties Link kopieren Quote
Niks is ons menselijk denk ik dan.

Vreemd.
‘t Zal wel net zo zijn als met je kinderen, die van je eigen vind je meestal ook best mooi.
Alle reacties Link kopieren Quote
_CarmiggelT_ schreef:
14-11-2019 22:16
Niks is ons menselijk denk ik dan.

Vreemd.
:applause:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren Quote
Een man die iets serieus met je wilt opbouwen zal liever op zoek gaan naar een huis en keuken meid

Daar moet je ook maar net zin in hebben
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb korte benen (1.70 m.)

Noem dat maar kort!
Knowledge speaks, but wisdom listens (Jimi Hendrix)
Ik doe het studeren in de oven en vind vier uur sudderen genoeg.

Dat daar een buro in past o_o
Alle reacties Link kopieren Quote
Schoonouders die bemoeien met veel zaken, waardoor mijn echtgenoot veel hun kan pakt en niet de mijne...

Terwijl mijn kan écht heel mooi is, groen met bloemetjes.. :(
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
zit ik fout? ben ik te moeilijk? is hier een oplossing voor?

Ja, de Shift-toets.
Alle reacties Link kopieren Quote
Het was het wachten meer dan waard en op de dag van vandaag geen spijt van :heart:

Maar het heeft even geduurd.
‘t Zal wel net zo zijn als met je kinderen, die van je eigen vind je meestal ook best mooi.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijn man en ik stonden vanmorgen een ei te bakken, toen we een politiebusje voor de deur zagen. Vol nieuwsgierigheid vroegen we ons af waar ze heen zouden gaan. Vol verbazing kwamen ze naar onze woning.

Die agenten hadden gewoon écht niet verwacht dat ze bij ons moesten zijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb toen ook een tijdje teksten geredigeert, maar was blij toen ik er mee kon stoppen.

Je klanten ook.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren Quote
MarindaH schreef:
19-11-2019 10:34
Ik heb toen ook een tijdje teksten geredigeert, maar was blij toen ik er mee kon stoppen.

Je klanten ook.
:rofl:
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren Quote
MarindaH schreef:
19-11-2019 10:34
Ik heb toen ook een tijdje teksten geredigeert, maar was blij toen ik er mee kon stoppen.

Je klanten ook.
:mrgreen:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren Quote
En ik neem ook aan dat de verzekering palen en perken stelt aan de termijn om schade te melden?

En ze regelen gelijk de aanleg van je tuin?
Alle reacties Link kopieren Quote
Nu draag ik gewoon geen broeken meer, dat is ook een oplossing.

Wel een beetje koud nu.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Vraagje; simpel maar ben inspiratieloos. Hoe kan ik mijn vriendin verassen met een sexy, sensuele, spannende thuiskomt?

Drink een liter benzine en hou een lucifer bij je plasser.
himalaya schreef:
16-11-2019 06:19
Schoonouders die bemoeien met veel zaken, waardoor mijn echtgenoot veel hun kan pakt en niet de mijne...

Terwijl mijn kan écht heel mooi is, groen met bloemetjes.. :(
GMTA, ik was te lui om hier te posten toen ik deze las en lees nu dat jij exact dezelfde grap maakt :high5:
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijn liefdesleven was een slachtveld van mannen die me gebruikten om over iemand te geraken en doordat ik zelf even heel bewust single wou zijn ondertussen onbestaand, ben ik degene die relatieadvies heeft

Dat is wel erg rigoureus!

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven