EAUSM
woensdag 9 januari 2019 om 12:40
Lijkt me ook zo oncomfortabel. In elk geval deed ze het niet stiekem.
(ja, voor die kwam ik hier ook)
Later is nu

vrijdag 11 januari 2019 om 08:07
Wel als je niet weet dat jood en jodium synoniemen zijn.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)

zaterdag 12 januari 2019 om 14:59

dinsdag 15 januari 2019 om 11:53
Inderdaad heeft ze een nieuwe foto geplaats van hoe ze er nu uit ziet en eerlijk gezegd staat ze op de ouderen foto’s er beter op als de huidige die ook nog is bewerkt en een zonnebril filter die haar ogen bedekken waar je vermoeidheid kan zien wat ook te zien is, tevens wordt ik regelmatig op Instagram bezocht door haar schoonzoon dus als je echt geen enkele contact wenst dan lijkt me het ook door je schoonzoon die in huis woont bij haar, deze persoon volgt mij niet en we wordt bewust gekeken na mijn activiteit daarop, alsof haar schoonzoon nu na al die commotie daar interesse in mijn leven heeft, ook is hij de vriend van haar dochter die een hekel aan me heeft, regelmatig noem ik om de twee weken en dit duurt al twee maanden, heb het gevoel geobserveerd te worden
Door een man in een witte jas met een notepad?

woensdag 16 januari 2019 om 09:44
Met zo'n lange zin snap ik dat wel.Murrmurr schreef: ↑15-01-2019 11:53Inderdaad heeft ze een nieuwe foto geplaats van hoe ze er nu uit ziet en eerlijk gezegd staat ze op de ouderen foto’s er beter op als de huidige die ook nog is bewerkt en een zonnebril filter die haar ogen bedekken waar je vermoeidheid kan zien wat ook te zien is, tevens wordt ik regelmatig op Instagram bezocht door haar schoonzoon dus als je echt geen enkele contact wenst dan lijkt me het ook door je schoonzoon die in huis woont bij haar, deze persoon volgt mij niet en we wordt bewust gekeken na mijn activiteit daarop, alsof haar schoonzoon nu na al die commotie daar interesse in mijn leven heeft, ook is hij de vriend van haar dochter die een hekel aan me heeft, regelmatig noem ik om de twee weken en dit duurt al twee maanden, heb het gevoel geobserveerd te worden

woensdag 16 januari 2019 om 15:25