EAUSM

11-04-2016 12:45 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo. Ons soort kan hier weer 3000 postings voort.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
kintsugi schreef:
09-01-2019 12:21
Laatst hoorde ik via mijn vader dat mijn moeder vreemdging op mijn vader met een andere man.

Wat zal je vader zijn geschrokken dat hij zomaar 2 vrijende mensen op zich kreeg.

Lijkt me ook zo oncomfortabel. In elk geval deed ze het niet stiekem.

(ja, voor die kwam ik hier ook)
Later is nu
Op mijn 16e werd ik aangereden en brak ik mijn been, weet nog precies hoe ik door de lucht vloog en door de ambulance opgehaald werd. Veel mooie herinneringen dus!

Nou, zeg dat!
We hebben vaak ruzie... echt vaak. Meestal gaat het om zijn irritaties die hij hardop zegt... wat ik weer heel sfeervol vind.

Tja, een kinderhand is snel gevuld :-D

Misschien is zij net zo aan het nadenken geslagen nadien dan jij.....

...Misschien niet.
Such fun!1
Nou, je kunt Madonna van veel betichten waarschijnlijk, maar niet dat ze lui is en squads doet ze vast ook op dagelijkse basis.

Nympho!
Murrmurr schreef:
10-01-2019 18:24
Nou, je kunt Madonna van veel betichten waarschijnlijk, maar niet dat ze lui is en squads doet ze vast ook op dagelijkse basis.

Nympho!
:mrgreen:
Later is nu
En die zout in brood: er zit ook jood in brood en dat hebben ze helemaal nodig.

Ben ik een grammar-nazi als ik val over deze zin?
Fragolisa schreef:
11-01-2019 07:43

Wel als je niet weet dat jood en jodium synoniemen zijn.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Mijn zoon is 14 maanden out

Ai o_o
Dat is nog steeds een drama, het heeft vier uitgangen die allemaal ergens anders uitkomen, heel onhandig als je er de weg niet kent.

Maar als je vier uitgangen naast elkaar zet, tellen die eigenlijk toch als één uitgang?
Dit huis heeft best wel wat achterstallige zaken, het ziet er allemaal niet op en top uit. Het oogst op sommige plekken wat smoezelig.

Doet zo'n huis zo zijn best om te oogsten, krijgt het nóg commentaar.
En 1 jaar per jaar kan ik op vakantie

Als ik maar 1 keer per jaar op vakantie ga, doe ik het tenminste wel goed.
Ik heb het vooral s avonds. Dikke sokken en sloffen aan, lekkere pyjama en daaroverheen een deken.
Als er visite is alleen een deken.

Gezellig hoor zo'n nudistenhuishouden.
Vanuit mijn werk weet ik dat getinte meiden ook vaak eerder fysieke ontwikkelingen hebben zoals borstvoedo en schaalbaar.

Nou ben ik een getinte meid, maar daar heb ik nou nooit last van gehad.
Dit pareltje kwam ik tegen in een review op Bol.com: :-D

Deed niet aan volwachting.
Cateautje schreef:
12-01-2019 00:04
Vanuit mijn werk weet ik dat getinte meiden ook vaak eerder fysieke ontwikkelingen hebben zoals borstvoedo en schaalbaar.

Nou ben ik een getinte meid, maar daar heb ik nou nooit last van gehad.

Ik ben anders altijd jaloers geweest op die schaalbaar!
Such fun!1
MarindaH schreef:
12-01-2019 14:59
Ik ben anders altijd jaloers geweest op die schaalbaar!
Jawel, maar dat ligt ver boven mijn budget.
Schnitzels paneren doe ik meestal op aluminiumfolie (ipv snijplank of aanrecht); kan daarna zo de vuilnisbak in.

Dan zijn die beesten helemaal voor niks doodgegaan.
Inderdaad heeft ze een nieuwe foto geplaats van hoe ze er nu uit ziet en eerlijk gezegd staat ze op de ouderen foto’s er beter op als de huidige die ook nog is bewerkt en een zonnebril filter die haar ogen bedekken waar je vermoeidheid kan zien wat ook te zien is, tevens wordt ik regelmatig op Instagram bezocht door haar schoonzoon dus als je echt geen enkele contact wenst dan lijkt me het ook door je schoonzoon die in huis woont bij haar, deze persoon volgt mij niet en we wordt bewust gekeken na mijn activiteit daarop, alsof haar schoonzoon nu na al die commotie daar interesse in mijn leven heeft, ook is hij de vriend van haar dochter die een hekel aan me heeft, regelmatig noem ik om de twee weken en dit duurt al twee maanden, heb het gevoel geobserveerd te worden

Door een man in een witte jas met een notepad?
Hun hebben????

Enfin. Heel mort rokje aan dan maar

Mort rokje????

Enfin.
Murrmurr schreef:
15-01-2019 11:53
Inderdaad heeft ze een nieuwe foto geplaats van hoe ze er nu uit ziet en eerlijk gezegd staat ze op de ouderen foto’s er beter op als de huidige die ook nog is bewerkt en een zonnebril filter die haar ogen bedekken waar je vermoeidheid kan zien wat ook te zien is, tevens wordt ik regelmatig op Instagram bezocht door haar schoonzoon dus als je echt geen enkele contact wenst dan lijkt me het ook door je schoonzoon die in huis woont bij haar, deze persoon volgt mij niet en we wordt bewust gekeken na mijn activiteit daarop, alsof haar schoonzoon nu na al die commotie daar interesse in mijn leven heeft, ook is hij de vriend van haar dochter die een hekel aan me heeft, regelmatig noem ik om de twee weken en dit duurt al twee maanden, heb het gevoel geobserveerd te worden

Door een man in een witte jas met een notepad?
Met zo'n lange zin snap ik dat wel.
Mijn zoontje is geboren in Juni en is afgelopen september begonnen in groep 1

Poeh, met 3 maanden al naar school, hij moet afstuderen voor zijn 13e?
ik trek eerst mijn gewone onderbroek aan (duh), dan panty, legging, mayo oid en daar overheen doe ik mijn corrigerende onderbroek aan. zo blijft mijn panty goed zitten en niemand ziet dit.

Smeer je dat dan over je onderbroek?
ik trek eerst mijn gewone onderbroek aan (duh), dan panty, legging, mayo oid en daar overheen doe ik mijn corrigerende onderbroek aan. zo blijft mijn panty goed zitten en niemand ziet dit.

Ik gebruik liever pittige mosterd, dat vlekt minder en houdt de boel lekker warm.
Fragolisa schreef:
11-01-2019 07:43

Dat ligt wel een beetje aan de reden waarom je er over valt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven