Zoek mijn bril... ben zo kippig, niet normaal!.... ren als een kip zonder kop door mijn huis. Kan hem niet vinden, zit dus met mijn neus tegen het scherm van de laptap... Moet even mijn ei kwijt. Is hier nog iemand in het kippenhok? Verveel me stierlijk. En ben stierlijkvervelend...
Ik heb vanavond een half uur op CS gestaan omdat ik op tram 9 stond te wachten. Toen ik rond 22u thuiskwam hoorde ik pas dat de trams niet reden omdat de traumahelicopter moest landen op de Dam. Er is een vrouw met haar baby vanaf de 4e verdieping in de Bijenkorf naar beneden gesprongen. De baby is dood.
En ineens maakte het helemaal niks meer uit dat ik het koud had toen ik stond te wachten en dat ik veeeuuul te laat in de studio was voor de uitzending van DWDD...
quote:miss poezz schreef op 22 oktober 2007 @ 18:37:
Mijn planten zijn dood. Al heel lang.Dat zijn je planten niet meer Poez, wat je daar ziet zijn de stoffelijke overschotten van je planten. Je planten zelf zijn in de plantenhemel.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
woensdag gehaktdagIk heb zo'n lekker gehakt recept maar geen tijd gehad om het op tijd over te typen en te plaatsen en ook geen tijd om te maken vandaag. Vandaag geen gehaktdag voor mij.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.