En degene na mij gaat weer verder....
woensdag 16 april 2008 om 08:59
Het meest veranderd, poeh, 9 (cq 11) jaar geleden was ik nog een kind/puber, dus voor mijn gevoel is er al een heleboel gebeurd. Es denken: er is versplintering in de politieke partijen gekomen en rita verdonk en geert wilders staan zich te verdringen om de tweede kamer over te nemen (gruwel!), we hebben hordes programma's op tv waar mensen zichzelf voor lul zetten omdat ze denken (en ofdat mamslief ze dat heeft wijsgemaakt) dat ze kunnen zingen/dansen/ jongleren/etc, we doen hier niet meer aan gabberen en house (dus laat je aussie maar in t buitenland liggen ), alles wat vroeger een gulden kostte kost nu een euro, per persoon is er waarschijnlijk zo'n tien kilo bijgekomen want we kunnen naturlijk niet achterblijven bij Amerika, er is nog steeds disciminatie al zijn de hoogopgeleide allochtone vrouwen goed in opkomst.
Hebben jullie nog wel zin om terug te komen joh??!! Nee, maar verder is Nederland lekker Nederland gebleven 'het land van duizend meningen, het land van nuchterheid, met zn allen op het strand, n beschuit bij t ontbijt....'
En of jij nog dezelfde bent Nijn; vrees van niet. Maar misschien alleen maar positief dat je wat Zuid-Amerikaans (dat was t toch nietwaar?) temperament naar Nederland gaat brengen. Als je ook nog goed weer meeneemt, ben je helemaal top bezig
Nu we t toch over Nederland hebben: wat vind je het mooiste plekje in Nederland?
Hebben jullie nog wel zin om terug te komen joh??!! Nee, maar verder is Nederland lekker Nederland gebleven 'het land van duizend meningen, het land van nuchterheid, met zn allen op het strand, n beschuit bij t ontbijt....'
En of jij nog dezelfde bent Nijn; vrees van niet. Maar misschien alleen maar positief dat je wat Zuid-Amerikaans (dat was t toch nietwaar?) temperament naar Nederland gaat brengen. Als je ook nog goed weer meeneemt, ben je helemaal top bezig

Nu we t toch over Nederland hebben: wat vind je het mooiste plekje in Nederland?
woensdag 16 april 2008 om 12:45
Tja, we leven in een democratie dus mag zij ook een partij oprichten. Maar ik krijg echt jeuk als ik haar zie en hoop met heel mijn hart dat zij niet veel zetels (al helemaal niet die 19 die blijkbaar nu in de peilingen staan) krijgt.
Hoe sta je tegenover paardenvlees? (Rita --> paarden; zie je de link )
Hoe sta je tegenover paardenvlees? (Rita --> paarden; zie je de link )
woensdag 16 april 2008 om 18:18