Ergste cadeau dat je ooit gekregen hebt?

16-08-2019 17:13 507 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naar aanleiding van een topic van een tijdje terug. :) Wat is het ergste cadeau dat je ooit gehad hebt en wat heb je ermee gedaan? ;-D

Ik ben meestal enorm blij en vind het erg lief dat iemand aan me gedacht heeft en de moeite heeft genomen om een cadeau voor me uit te zoeken. :) Dus over het algemeen ben ik altijd blij met cadeaus ook al is het niet mijn smaak, ik vind het lief dat je iets uitgezocht hebt.

Er is er wel 1 die is blijven hangen: een vriendin kon niet naar m'n verjaardag komen maar ze had wel een cadeau voor me, zei ze blij. Aantal keer na m'n verjaardag was ze dat steeds vergeten.. 3 maanden later zag ik haar weer een keer en ze stuurde een berichtje "ik heb je verjaardagscadeau bij me hoor!! Eindelijk!"

Inmiddels was ik best nieuwsgierig wat dit cadeau dan was, was het iets wat ze speciaal besteld had? Had ze lange wachttijd? Iets laten maken? Bij haar aangekomen kwam het hoor.... Een kaart. Met haar naam er in. En dat was het. :rofl:

Heb nog gezegd dat dat echt niet had gehoeven. ;-D

Wat was jullie ergste cadeau?
Een nagelborsteltje voor mijn zestiende verjaardag van mijn oma.
Alle reacties Link kopieren
Een gigantische paarse buttplug van mijn secret Santa op de kerstborrel van mijn voormalig werkgever.
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
16-08-2019 17:26
Een ‘baby botox’ behandeling. Gekregen van mijn moeder. En bedankt mam.
Dat vind ik juist een leuk cadeau
...
Alle reacties Link kopieren
Een strijkplankhoes van mijn schoonloeder... o, ja, ze had er twee gekocht, ook voor schoonzus... en dat alles voor mijn 20e kerst in de familie 😂😂
leef, geniet en eet!
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper* schreef:
16-08-2019 17:39
Ik weet gewoon echt niet wat hier staat... wat is een pen van een paard?
Volgens mij bedoeld ze een gevilt hoesje voor om een pen in de vorm van een paard. Idd erg bijzonder.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper* schreef:
16-08-2019 17:39
Ik weet gewoon echt niet wat hier staat... wat is een pen van een paard?
Een hoes voor over een pen
Van vilt. Met de afbeelding van een paard.
Goed gegokt?
Alle reacties Link kopieren
Op mijn twaalfde een asbak en een aansteker van mijn tante, terwijl ik niet rookte
Mijn man had een tante die op de Canarische eilanden woonde. Ze was dol op haken. Toen wij trouwden had ze een gehaakt cadeau opgestuurd. Wij hebben haar een kaart gestuurd met bedankt voor het mooie tafelkleed. Wij houden daar allebei niet van dus dat ding was gelijk op zolder beland. Jaren later was ik de zolder aan het opruimen en kwam ik het gehaakte ding weer tegen en vouwde het eens helemaal uit. Toen bleek dat het een sprei was voor op bed.
Alle reacties Link kopieren
IBIopviva schreef:
16-08-2019 17:29
Mijn echtgenoot en ik waren kort op elkaar jarig en vierde het altijd samen. De vader van mijn man zijn vriendin kwamen ook. Ze waren van zulke herbalife vertegenwoordigers. Dat probeer ze sowieso al steeds op te dringen en wij hadden al meermaals aangegeven daar geen interesse in te hebben.
Mijn man kreeg een leuke kaart met mooi geldbedrag en bovendien een mooi persoonlijk toepasselijk cadeau. Ik kreeg...... een fles herbalife shampoo. Uuuuh ok.
Het was in de tijd van het weggeeftopic op het forum dus heb hem weggegeven er was zowaar iemand die het wilde hebben.

Was zo overduidelijk dat ze bijna weg gingen en dachten: oh kak IBI viert haar verjaardag ook. Wat hebben we nog over? Ow ja geen hond die de shampoo wil kopen laten we die maar geven.
Verbaasde me wel want normaal waren ze wel attent.
Maar je had die shampoo toch ook zelf kunnen gebruiken?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
spoekeltje schreef:
16-08-2019 17:48
Op mijn twaalfde een asbak en een aansteker van mijn tante, terwijl ik niet rookte
Voor je uitzet.
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
16-08-2019 17:49
Maar je had die shampoo toch ook zelf kunnen gebruiken?
Nee want ik gebruik al jaren lang een ander merk, iets wat de vriendin van mijn schoonvader wist.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Een grafvaas. Met kerst van mijn moeder gekregen.
Een glazen waxinelichtjesbrander met heel veel kleuren en dolfijnen erop.
Van mijn (ex)schoonmoeder. Ze moest zo aan me denken toen ze dat afzichtelijke kinderding in de winkel zag dat ze het voor me kocht.

Ik geloof ook echt dat het goed bedoeld was maar ik snap het nog niet.

Beetje deze stijl maar dan nog kleuriger en goedkoop Xenosachtig.

Afbeelding
cesium24 schreef:
16-08-2019 17:54
Een grafvaas. Met kerst van mijn moeder gekregen.
Deze snap ik niet . Wat is dat? Kan me niet indenken dat je een urn hebt gekregen.
Alle reacties Link kopieren
cesium24 schreef:
16-08-2019 17:54
Een grafvaas. Met kerst van mijn moeder gekregen.
Zijn er speciale graf vazen?. Ik ken wel een urn
Alle reacties Link kopieren
Ik had het eerste boek van de serie Stam van de Holenbeer uit de bibliotheek gehaald, maar ik vond het vreselijk. Het lag in de woonkamer, mijn toenmalige schoonouders kwamen langs (ik was niet thuis, maar vriend wel), zijn ouders zagen dat boek en dachten meteen aan mijn verjaardag vier weken later. Hebben ze met schoonzus en zwager en de partners erbij, met z'n zessen dus, alle andere delen gekocht, in een mooie gebonden editie. Had ik ineens een hele rij boeken in de kast, die ik echt afschuwelijk vond!

Heel lief en attent en ook nog eens een duur cadeau, dus ik heb ze uitbundig bedankt, maar toen de visite weg was moesten mijn vriend en ik er heel erg om lachen en het bleef jarenlang een grap. Toen we uit elkaar gingen, kreeg ik van hem als laatste doosje voor de verhuisauto een doos met... alle delen van de Stam van de Holenbeer. Ik denk dat ik ze nog steeds ergens heb staan, op zolder ofzo.
Wat eten we vanavond?
Froezel schreef:
16-08-2019 17:56
Zijn er speciale graf vazen?. Ik ken wel een urn
Ja, daar zin een pin aan zodat je ze in de grond kunt steken
jadoeikzo schreef:
16-08-2019 17:40
Een gigantische paarse buttplug van mijn secret Santa op de kerstborrel van mijn voormalig werkgever.

:HA:
makreel schreef:
16-08-2019 17:57
Ik had het eerste boek van de serie Stam van de Holenbeer uit de bibliotheek gehaald, maar ik vond het vreselijk. Het lag in de woonkamer, mijn toenmalige schoonouders kwamen langs (ik was niet thuis, maar vriend wel), zijn ouders zagen dat boek en dachten meteen aan mijn verjaardag vier weken later. Hebben ze met schoonzus en zwager en de partners erbij, met z'n zessen dus, alle andere delen gekocht, in een mooie gebonden editie. Had ik ineens een hele rij boeken in de kast, die ik echt afschuwelijk vond!

Heel lief en attent en ook nog eens een duur cadeau, dus ik heb ze uitbundig bedankt, maar toen de visite weg was moesten mijn vriend en ik er heel erg om lachen en het bleef jarenlang een grap. Toen we uit elkaar gingen, kreeg ik van hem als laatste doosje voor de verhuisauto een doos met... alle delen van de Stam van de Holenbeer. Ik denk dat ik ze nog steeds ergens heb staan, op zolder ofzo.
Hiervan zou ik dan denk ik toch eerlijk zeggen dat ik het waardeer, maar geen leuke boeken vind. Liever eerlijk en de gulle gever een hoop geld besparen dan uit beleefdheid een extra doos op zolder zetten.
Alle reacties Link kopieren
TijdvoorTaart schreef:
16-08-2019 18:00
Hiervan zou ik dan denk ik toch eerlijk zeggen dat ik het waardeer, maar geen leuke boeken vind. Liever eerlijk en de gulle gever een hoop geld besparen dan uit beleefdheid een extra doos op zolder zetten.
Je hebt helemaal gelijk.
Misschien zou ik dat nu doen. Met buikpijn.

Als schrale troost: ik heb ze wel allemaal gelezen. Elke tien pagina's dacht ik 'Jezus wat slecht', maar echt, ik heb ze uit.
Wat eten we vanavond?
Blondie456 schreef:
16-08-2019 17:56
Deze snap ik niet . Wat is dat? Kan me niet indenken dat je een urn hebt gekregen.
Nee, een plastic vaas met een spitse punt onderaan zodat je hem in de aarde kunt steken.
Alle reacties Link kopieren
makreel schreef:
16-08-2019 18:01
Je hebt helemaal gelijk.
Misschien zou ik dat nu doen. Met buikpijn.

Als schrale troost: ik heb ze wel allemaal gelezen. Elke tien pagina's dacht ik 'Jezus wat slecht', maar echt, ik heb ze uit.
:HA: wat knap dat je ze wel allemaal gelezen hebt!
Pas geleden voor mijn 51e verjaardag van een oudere vriendin van ruim 65. Een anti-reuma deken in het oranje-groen-wit uit de jaren 60/70. Gekregen van haar oudere broer. Nooit gebruikt en nog in de originele verpakking. Zijzelf was helemaal verguld om haar "peperdure" cadeau.

Ik was niet echt verrast, de afgelopen jaren kreeg ik onder meer een plastic tas met overjarige badschuim, bodylotion en haarverf (oranje rood tinten terwijl ik donkerblond ben) en handcreme uit de jaren 50. En overjarige huishoudartikelen waaronder een broodschaaltje min wat scherven, een "zilveren" hapjesschaal vol verkleuringen en een overleden bruin/oranje black en decker kruimeldief die geen kruimel meer zoog.

Tsja. Ze zit erg ruim bij kas vergeleken bij mij en voelt zichzelf een heuse weldoener naar mij met haar afval flamboyante cadeaus. Op haar verjaardag trakteert ze mij op een tompouche bij de hema nadat ik een hele ochtend haar tassen in de gaten mocht houden onderwijl aah en ooh roepend bij de uitgebreide pas sessies bij anna van toor.

Eigenlijk ben ik wel heel erg klaar met haar en haar cadeaus.
Alle reacties Link kopieren
Er zitten echt vreselijke cadeaus bij zeg !

Misschien cadeaus maar gewoon afschaffen. ;)
makreel schreef:
16-08-2019 18:01
Je hebt helemaal gelijk.
Misschien zou ik dat nu doen. Met buikpijn.

Als schrale troost: ik heb ze wel allemaal gelezen. Elke tien pagina's dacht ik 'Jezus wat slecht', maar echt, ik heb ze uit.
:hihi:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven