Ergste cadeau dat je ooit gekregen hebt?

16-08-2019 17:13 507 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naar aanleiding van een topic van een tijdje terug. :) Wat is het ergste cadeau dat je ooit gehad hebt en wat heb je ermee gedaan? ;-D

Ik ben meestal enorm blij en vind het erg lief dat iemand aan me gedacht heeft en de moeite heeft genomen om een cadeau voor me uit te zoeken. :) Dus over het algemeen ben ik altijd blij met cadeaus ook al is het niet mijn smaak, ik vind het lief dat je iets uitgezocht hebt.

Er is er wel 1 die is blijven hangen: een vriendin kon niet naar m'n verjaardag komen maar ze had wel een cadeau voor me, zei ze blij. Aantal keer na m'n verjaardag was ze dat steeds vergeten.. 3 maanden later zag ik haar weer een keer en ze stuurde een berichtje "ik heb je verjaardagscadeau bij me hoor!! Eindelijk!"

Inmiddels was ik best nieuwsgierig wat dit cadeau dan was, was het iets wat ze speciaal besteld had? Had ze lange wachttijd? Iets laten maken? Bij haar aangekomen kwam het hoor.... Een kaart. Met haar naam er in. En dat was het. :rofl:

Heb nog gezegd dat dat echt niet had gehoeven. ;-D

Wat was jullie ergste cadeau?
Alle reacties Link kopieren
Sue-Heck schreef:
16-08-2019 19:59
Werkte jij bij een bedrijf dat begon met een T toen?
Ik ken namelijk exact dit verhaal, maar dat was nog voordat ik daar kwam te werken.
Nee, begon met een G (niet gevolgd door spot ;-D )
...
Een of ander wielrennerbroekje dat om de paar seconden een soort elektrische schokken gaf waarmee vet uit zichzelf zou verbranden...
Alle reacties Link kopieren
Rozentuin234 schreef:
16-08-2019 18:14
Ik denk dat de botox voor de moeder en niet voor de baby bedoeld was.. Alsnog een idioot cadeau natuurlijk.
Ok, en kraam Botox. Oh idd ik vind het ook een vreemd cadeau
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
spuit_111 schreef:
16-08-2019 18:37
Baby botox is een bescheiden botox behandeling. Dus voor als je alleen nog een klein rimpeltje hier of groefje daar hebt. Het goede nieuws is dus dat de moeder van de ontvanger haar dochter nog niet enorm gerimpeld vond (en het is een stuk goedkoper natuurlijk).
Ahum.... :proud:

Dank!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Calamitycat schreef:
16-08-2019 20:09
Nee, begon met een G (niet gevolgd door spot ;-D )
Dan zijn er dus meerdere grapjassen die hun collega een vibo kado doen :facepalm:
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Alle reacties Link kopieren
Voor mijn verjaardag kreeg ik eens kapotte oorbellen van een sibbling, gekocht bij de kringloop...
Alle reacties Link kopieren
Een vibrator? o_o Echt, al kreeg ik 'm van een vriendin of een dierbare, dan nog...

Ik ben halverwege december jarig en vooral toen ik jong was kreeg ik regelmatig kerstspullen (kerstkaart, kerststukje, het stond ook niet op m'n verlanglijstje, dus geen enkele link met het onderwerp 'verjaardag'). Heb een keer heel verbaasd met een heel treurig, verlept kerststukje in m'n handen gestaan. Schoonouders waren een kei in dingen geven die je niet vroeg. Ook wel eens douchegel gekregen waar ik allergisch voor ben (en dat wisten ze)... Voel me overigens een zeikerd, want ze zullen het echt niet verkeerd bedoeld hebben.
In this mad house we must all survive
Alle reacties Link kopieren
Een geslachte halve koe verpakt in zakjes van 1 kilo voor in de diepvries.
Alle reacties Link kopieren
New76 schreef:
16-08-2019 20:17
Een geslachte halve koe verpakt in zakjes van 1 kilo voor in de diepvries.
O_o
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Sue-Heck schreef:
16-08-2019 20:13
Dan zijn er dus meerdere grapjassen die hun collega een vibo kado doen :facepalm:
Ja, blijkbaar :O Ergste was nog dat het niet eens bedoeld was als grap, ze was echt bloedserieus en trots op haar geweldige cadeau :facepalm:
...
Zijdehoentje schreef:
16-08-2019 20:15
Een vibrator? o_o Echt, al kreeg ik 'm van een vriendin of een dierbare, dan nog...

Ik ben halverwege december jarig en vooral toen ik jong was kreeg ik regelmatig kerstspullen (kerstkaart, kerststukje, het stond ook niet op m'n verlanglijstje, dus geen enkele link met het onderwerp 'verjaardag'). Heb een keer heel verbaasd met een heel treurig, verlept kerststukje in m'n handen gestaan. Schoonouders waren een kei in dingen geven die je niet vroeg. Ook wel eens douchegel gekregen waar ik allergisch voor ben (en dat wisten ze)... Voel me overigens een zeikerd, want ze zullen het echt niet verkeerd bedoeld hebben.

Dit dus, inderdaad.
Mijn zus staat er ook altijd bij als een blij glunderend kind. Ze denkt echt dat haar cadeau eigenlijk nog beter is dan wat ik vroeg.
Alle reacties Link kopieren
New76 schreef:
16-08-2019 20:17
Een geslachte halve koe verpakt in zakjes van 1 kilo voor in de diepvries.
:rofl:

Ik heb ooit van een ex-schoonmoeder 25 boerenkolen gekregen. Ze hadden een grote moestuin.
Alle reacties Link kopieren
Enn schreef:
16-08-2019 20:13
Ahum.... :proud:

Dank!
Baby Botox was inderdaad Botox in ‘maar’ drie zones: voorhoofd, kraaienpoten en in je kaakspieren (die laatste begreep ik ook niet). Ik werd toen 34 jaar.

Waarschijnlijk wilde mijn moeder haar dochters ook een beetje verjongen omdat het een beetje vreemd begon te worden na haar Botox, fillers en laserbehandelingen.

Ik heb ervoor bedankt.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Andersom schreef:
16-08-2019 20:22
Dit dus, inderdaad.
Mijn zus staat er ook altijd bij als een blij glunderend kind. Ze denkt echt dat haar cadeau eigenlijk nog beter is dan wat ik vroeg.
Dat is dan weer wel heel leuk :-D
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
16-08-2019 20:22
:rofl:

Ik heb ooit van een ex-schoonmoeder 25 boerenkolen gekregen. Ze hadden een grote moestuin.
:proud: Wat heb je daar in hemelsnaam mee gedaan?
...
Alle reacties Link kopieren
Calamitycat schreef:
16-08-2019 20:24
:proud: Wat heb je daar in hemelsnaam mee gedaan?
Ik woonde met ex samen toen en we hadden zo'n grote vrieskist. Daar hebben we ze in gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Andersom schreef:
16-08-2019 20:22
Dit dus, inderdaad.
Mijn zus staat er ook altijd bij als een blij glunderend kind. Ze denkt echt dat haar cadeau eigenlijk nog beter is dan wat ik vroeg.
Ja, vaak zijn ze blij dat ze iets geven waarvan ze denken dat je het leuk vindt. Mijn schoonouders dan weer niet :-D (als in 'hier, pak aan' en dan doorlopen naar de eerste de beste stoel). Nu kan ik er om lachen, maar echt, vond het soms tenenkrommend. Weten dat ik ergens allergisch voor ben en dan toch dat ene ding geven...
In this mad house we must all survive
Alle reacties Link kopieren
New76 schreef:
16-08-2019 20:17
Een geslachte halve koe verpakt in zakjes van 1 kilo voor in de diepvries.
Zou je mij nog wel blij mee maken :mrgreen:
Tenzij de vriezer al vol zit.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
En alles is opgegaan? Kan me zo voorstellen dat de boerenkool op een gegeven moment je neus en oren uitkomt.
...
Calamitycat schreef:
16-08-2019 20:24
:proud: Wat heb je daar in hemelsnaam mee gedaan?

25 rookworsten erbij gekocht, duh!
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
16-08-2019 20:27
25 rookworsten erbij gekocht. Duh.
:rofl:
...
Alle reacties Link kopieren
Calamitycat schreef:
16-08-2019 20:27
En alles is opgegaan? Kan me zo voorstellen dat de boerenkool op een gegeven moment je neus en oren uitkomt.
Ja, ik was gek op boerenkool. Heeft nog een jaar geduurd en toen was het nog niet op, maar toen ging het wel uit. Geen idee wat hij er verder mee gedaan heeft ;-)
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
16-08-2019 20:31
Ja, ik was gek op boerenkool. Heeft nog een jaar geduurd en toen was het nog niet op, maar toen ging het wel uit. Geen idee wat hij er verder mee gedaan heeft ;-)
:D
...
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
16-08-2019 20:31
Ja, ik was gek op boerenkool. Heeft nog een jaar geduurd en toen was het nog niet op, maar toen ging het wel uit. Geen idee wat hij er verder mee gedaan heeft ;-)
:HA:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Op nummer 1: bloemen, iedereen die mij een beetje kent, weet dat ik ze haat.
Such a beautiful place to be with Friends.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven