Fantaseer hier de "Lees ook" artikelen bij elkaar!

01-12-2017 18:41 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan de hand van de geweldig informatieve titels die je rechts in beeld ziet staan. :mrgreen:

TO trapt af: 'Hoe zorg je ervoor dat je koffer als eerste op de bagageband verschijnt'

Heel simpel, je bent al veel te vroeg voor je vlucht op het vliegveld, schakelt ongemerkt iemand van de incheck balie uit, en bij iedereen die op jouw vlucht wil inchecken prop je een explosief in de bagage. Succes gegarandeerd. Sterker nog, je bent dan de enigste passagier in het vliegtuig, hoe relaxt is dat? :idee:
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
laat maar
zazamaenade wijzigde dit bericht op 02-12-2017 15:18
Reden: beetje te groot en niet leuk
96.13% gewijzigd
nounou
Alle reacties Link kopieren
En dit zijn geen bullets (minivibrators) maar bullets (patronen voor sportschieten)
Afbeelding
of
Afbeelding

Leg het ons uit alsjeblieft (6)
nounou
Alle reacties Link kopieren
Even iets anders: komt Robbert nu in het Guinness Book Of Records?
Honderdmiljoen complimenten in 1 aflevering vind ik knap zeker als dat programma een uurtje duurt met 3, 4 reclameblokken.

Viva kijkt mee hoe hij die bedbugs van zich af vleit en smoort in complimenten. Kan ik ook niet tegen, het is gewoon overdreven. Honderd-miljoen. Dat zijn ehhhh heel veel nullen achter de 1.

Even offtopic: mss de Viva doodknuffelen met complimenten over het vernieuwde forum? :idee:
Honderdmiljoen complimenten per uur is te doen... vraag maar aan Robbert.

Dat ze misselijk wegrennen van al die complimenten en Toon Meer (wie dat ook mag zijn) gaat emigreren. De reclame niet langer zo storend over de tekst heenwandelt en aan je arm hangt. Naar beneden scrollen? Ik wil meehee jengelt de reclame en blijft hardnekkig volgen.

Ja, laat ons ze de poten onder hun stoelen vandaan complimenteren, per mail anders komt het niet aan en maandag werkt alles gewoon goed.
Let maar op :whip:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven