Forummer van de maand

20-02-2012 15:00 3276 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van de tijd dat ik hier alleen meelas, weet ik dat er ooit een verkiezing is van "forummer van de maand".

Zou het niet aardig zijn om zoiets te herintroduceren? Het kan ook een variant zijn, zoals een soort sterrensysteem of ranking per poster. Of een team van een of twee of drie forum-aanvoerders. Of een poster van het jaar.

Los van hoe het precies wordt uitgewerkt (via zelfnominering, via nominering door anderen, door het aantal posts, etc.), zie ik de volgende voordelen:

1. Het geeft een incentive voor posters om goede, inhoudelijke bijdragen te plaatsen (in plaats van anderen af te zeiken of off-topic te gaan).

2. Nieuwe posters weten meteen wie een beetje de gerespecteerde/belangrijke posters zijn. Als een meisje bijvoorbeeld met een probleem zit en twee reacties krijgt (een van een viva-autoriteit en iemand met minder gezag), dan weet je beter hoe je die adviezen moet wegen/beoordelen dan wanneer je blijft zitten met een 1-1 gelijkspel.
Oh, hallo, goedemorgen

Gezelig hier! Het werd tijd!
Je hebt ook nog HOG: huishouden ontwijkend gedrag. Het zal trouwens een schok zijn voor Martin dat er mensen zijn die zelf hun huishouden moeten doen!
En toch vraag ik mij af waarom Martin niet kan posten. Zou het zijn omdat hij feta pasta salade bij de mediterraan aan het halen is?, Remsporen uit het broekje van zijn vriendin aan het wassen zijn? Een tonijnsalade met een bosuitje er doorheen aan het maken is?, Zijn penis aan het trainen is(hoewel ik dat eigenlijk niet wil weten), Aan het mediteren is?

Ik ben wel nieuwsgierig maar niet zo nieuwsgierig dat ik er een topic aan zal wijden
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Een dag geen Martin... wat een luxe!
quote:pimpelmeesje67 schreef op 22 februari 2012 @ 10:57:

Een dag geen Martin... wat een luxe!En nou maar hopen dat we het vandaag redden zonder onze Grote Leider... ik ben bang dat het hier zonder zijn autoriteit binnen de kortste keren ontaardt in wansmaak en onintelligent gedoe
quote:groentsoep2 schreef op 22 februari 2012 @ 11:26:

[...]

En nou maar hopen dat we het vandaag redden zonder onze Grote Leider... ik ben bang dat het hier zonder zijn autoriteit binnen de kortste keren ontaardt in wansmaak en onintelligent gedoe Wie moet me nu tegenhouden zodat ik niet een boterham met pindakaas ga eten?
quote:pimpelmeesje67 schreef op 22 februari 2012 @ 10:57:

Een dag geen Martin... wat een luxe!Zou hij het kunnen laten om niet te forummen tijdens de pauze van zijn verplichte cursus begrijpelijk schrijven/communiceren? Ik ben benieuwd.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:scamp schreef op 22 februari 2012 @ 11:27:

[...]

Wie moet me nu tegenhouden zodat ik niet een boterham met pindakaas ga eten?Zodra ik terug ben van de Aldi zal ik een ondersteunend topic voor je openen om je bij te staan in je strijd tegen de verlokkingen van de gemalen aardnoten

[...]

Wie moet me nu tegenhouden zodat ik niet een boterham met pindakaas ga eten?Duh, een patatje oorlog met uitjes gaat het worden hier.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

[...]

Wie moet me nu tegenhouden zodat ik niet een boterham met pindakaas ga eten?Ja en wie moet mij nou tegenhouden om een lekker portie patat speciaal te eten.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Mylene_Valerie schreef op 22 februari 2012 @ 11:29:

[...]

Zou hij het kunnen laten om niet te forummen tijdens de pauze van zijn verplichte cursus begrijpelijk schrijven/communiceren? Ik ben benieuwd.Ik denk eerder dat ie vandaag een ingelast voortgangsgesprek heeft met Edmund Burp en Geleerd, zijn mentoren weetjewel. Omdat zijn missie nog niet helemaal naar wens verloopt enzo.
quote:groentsoep2 schreef op 22 februari 2012 @ 11:31:

[...]

Zodra ik terug ben van de Aldi zal ik een ondersteunend topic voor je openen om je bij te staan in je strijd tegen de verlokkingen van de gemalen aardnoten Graag want ik weet niet hoe ik het anders moet volhouden
quote:groentsoep2 schreef op 22 februari 2012 @ 11:35:

[...]

Ik denk eerder dat ie vandaag een ingelast voortgangsgesprek heeft met Edmund Burp en Geleerd, zijn mentoren weetjewel. Omdat zijn missie nog niet helemaal naar wens verloopt enzo.Ja dat denk ik ook.
quote:UCchick1990 schreef op 22 februari 2012 @ 09:38:

[...]

Hoog? Hoog? Laag toch juist?

Whatever suits you, love

Ben blij dat je er nog bent onder je eigen nick!
quote:giuliettacapuletti schreef op 22 februari 2012 @ 10:25:

Je hebt ook nog HOG: huishouden ontwijkend gedrag. Het zal trouwens een schok zijn voor Martin dat er mensen zijn die zelf hun huishouden moeten doen! Die houd ik er in.
quote:charlottew88 schreef op 22 februari 2012 @ 11:31:

[...]

Ja en wie moet mij nou tegenhouden om een lekker portie patat speciaal te eten.Ik doe met je mee hoor.
quote:charlottew88 schreef op 22 februari 2012 @ 11:31:

[...]

Ja en wie moet mij nou tegenhouden om een lekker portie patat speciaal te eten.Okee, okee, jij mag ook in mijn ondersteunende topic. Ik ben ook al bezig met de voorbereidingen van een topic over de wijze waarop we de achttiende-eeuwse etiquette kunnen doen terugkeren. Gewoon om er een beetje in te blijven en zo.
Die houdt het echt geen dag zonder ons uit hoor. Wedden dat ie vandaag als het kan minstens even komt gluren?

* haaaaaaaaaaaaai, Martje! *
quote:Mylene_Valerie schreef op 22 februari 2012 @ 11:38:

[...]

Ik doe met je mee hoor.
quote:groentsoep2 schreef op 22 februari 2012 @ 11:38:

[...]

Okee, okee, jij mag ook in mijn ondersteunende topic. Ik ben ook al bezig met de voorbereidingen van een topic over de wijze waarop we de achttiende-eeuwse etiquette kunnen doen terugkeren. Gewoon om er een beetje in te blijven en zo.Yes yes yes
quote:groentsoep2 schreef op 22 februari 2012 @ 11:38:

[...]

Okee, okee, jij mag ook in mijn ondersteunende topic. Ik ben ook al bezig met de voorbereidingen van een topic over de wijze waarop we de achttiende-eeuwse etiquette kunnen doen terugkeren. Gewoon om er een beetje in te blijven en zo.Misschien kun je het combineren. Het eten van een boterham met pindakaas en/of een frietje oorlog met 18e eeuwse etiquette.
Dames dames, wees gerust, geen zorgen. Er is een hulplijn beschikbaar gesteld, ook is er de mogelijkheid om chathulp in te schakelen. Desnoods bellen we de kindertelefoon, maar hulp zullen we krijgen!
quote:scamp schreef op 22 februari 2012 @ 11:41:

[...]

Misschien kun je het combineren. Het eten van een boterham met pindakaas en/of een frietje oorlog met 18e eeuwse etiquette. Goed idee. MV, heb jij nog wat recepten? Of maken we die pindasaus voor het frietje oorlog gewoon met Aldipindakaas?
Hoi Martin,

Word je dan de nieuwe voorzitter van deze stichting? Dan wordt het tijd om de web pagina een beetje bij te werken!

http://www.burkestichting.nl

Groet,

Cosy
Te laat... Ik heb al een bruin puntje pindakaas mèt suiker op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven