Forummer van de maand
zondag 2 december 2007 om 12:09
zondag 2 december 2007 om 12:31
MV Misschien kunnen we de hoofdprijs delen, als het om een geldbedrag gaat?? Met zun allun een flinke borrelmiddag ofzo
SHINE! Ik heb via het vrienden-maak-icoontje een berichtje voor je achtergelaten, lees effe. Wist niet hoe ik je anders kon bereiken
SHINE! Ik heb via het vrienden-maak-icoontje een berichtje voor je achtergelaten, lees effe. Wist niet hoe ik je anders kon bereiken
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
zondag 2 december 2007 om 12:48
quote:Very Cherry schreef op 02 december 2007 @ 12:43:
Dat weet ik Shine, ik denk dat dat de beslissende stem is geweest
Hoe kom ik aan jouw mailadres? Of kom ik daar niet aan? Mocht Shi het willen, ik heb die van jullie beiden. Dus ik zou het kunnen versturen. Maar misschien lukt het zo al met die vriendendienst van Viva.
Dat weet ik Shine, ik denk dat dat de beslissende stem is geweest
Hoe kom ik aan jouw mailadres? Of kom ik daar niet aan? Mocht Shi het willen, ik heb die van jullie beiden. Dus ik zou het kunnen versturen. Maar misschien lukt het zo al met die vriendendienst van Viva.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zondag 2 december 2007 om 12:52
quote:shining schreef op 02 december 2007 @ 12:23:
Dat waren Very Cherry, AgentL en als ik me niet vergis Dubiootje.
Yeah... but no but yeah.... but... REALLY?!?
Waarom weet ik dat niet? Ik heb die hele stemming gemist, en ik ben hier toch dagelijks. Dan heeft ook niemand van de NIETjes het gezien. Anders had ik het geweten. Ik vond het al zo raar dat er opeens 'de stemmen worden geteld' stond bij Forummer van de Maand. Ik heb die hele stemmingsronde gemist...
Maar euhm... bedankt in ieder geval!
Dat waren Very Cherry, AgentL en als ik me niet vergis Dubiootje.
Yeah... but no but yeah.... but... REALLY?!?
Waarom weet ik dat niet? Ik heb die hele stemming gemist, en ik ben hier toch dagelijks. Dan heeft ook niemand van de NIETjes het gezien. Anders had ik het geweten. Ik vond het al zo raar dat er opeens 'de stemmen worden geteld' stond bij Forummer van de Maand. Ik heb die hele stemmingsronde gemist...
Maar euhm... bedankt in ieder geval!
zondag 2 december 2007 om 13:00
Mag MV jouw meeladres geven Shine?
Ja Age, ik vermoed dat haar stem inderdaad de enige is geweest ja. De stembus is denk ik, pakweg, 14 seconden open geweest, Shine heeft het gezien en snel gestemd, en daarna ging die weer dicht.
Dat betekent dat jij en Dubiootje er nul hadden. NUL
Ja Age, ik vermoed dat haar stem inderdaad de enige is geweest ja. De stembus is denk ik, pakweg, 14 seconden open geweest, Shine heeft het gezien en snel gestemd, en daarna ging die weer dicht.
Dat betekent dat jij en Dubiootje er nul hadden. NUL
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
zondag 2 december 2007 om 13:02
quote:shining schreef op 02 december 2007 @ 12:50:
Myleen, krijg jij mijn mailtjes wel of heb je een ander adres ofzo? Ik gheb je wat gestuurd, maar hoor maar niks. Is er iets loos?Ik ga even kijken meis, laat je wat horen.
Myleen, krijg jij mijn mailtjes wel of heb je een ander adres ofzo? Ik gheb je wat gestuurd, maar hoor maar niks. Is er iets loos?Ik ga even kijken meis, laat je wat horen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.