Fotospel Deel 7
zaterdag 30 mei 2009 om 10:33
zaterdag 30 mei 2009 om 20:55
Niemand heeft om deze gevraagd, maar kwam hem tegen met het zoeken naar de schoenen. Wat een mooie trouwjurk!
Jouw grootste angst
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
zondag 31 mei 2009 om 01:22
zondag 31 mei 2009 om 12:01
Ik had al bedacht dat de echt grootste angsten wellicht te confronterend zou zijn. Jouw plaatje wekt bij mij ook angst op hoor! Gruwel.
Mijn jurk heb ik al een tijd in huis. Ik zal hem wel plakken als iemand na mijn bruiloft vraagt om een bruidsjurk (hint bruiloft is 19 juni)
En eend met kleine eendjes
Mijn jurk heb ik al een tijd in huis. Ik zal hem wel plakken als iemand na mijn bruiloft vraagt om een bruidsjurk (hint bruiloft is 19 juni)
En eend met kleine eendjes
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
zondag 31 mei 2009 om 13:27
zondag 31 mei 2009 om 21:14
zondag 31 mei 2009 om 21:37
zondag 31 mei 2009 om 21:54
Ja hoor, beetje zoeken en je kan alles vinden. 
Wat een mooi plaatje heb je uitgekozen!
Een boek wat je goed vindt
Wat een mooi plaatje heb je uitgekozen!
Een boek wat je goed vindt
zondag 31 mei 2009 om 22:08