FvdM - voortgang!

09-03-2010 23:07 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



omdat jullie graag op de hoogte blijven van alles, is er dit topic.

De vivaredactie gaat de maand maart nog gebruiken voor het ontwikkelen van het nieuwe FvdM-concept. Dit gebeurt aan de hand van de lijst met wensen en ideeën die is ontstaan in het 2e brainstormtopic (hier zou een link staan, maar het topic blijkt spoorloos verdwenen )



Er was aangekondigd dat we in maart al zouden starten met het nieuwe concept, dit kon echter niet doorgaan omdat e.e.a. vertraging opgelopen heeft. We zullen nu per 1 april (nee dat is géén grap!) starten met het nieuwe concept.



Wanneer er weer nieuws is, ga ik het hier posten



Groet,

Angel 5
Alle reacties Link kopieren
Ik nomineer de Garnier banner, aangezien dat de enige is die ik nog regelmatig tegenkom op het forum
Alle reacties Link kopieren
Meds...
Alle reacties Link kopieren
En als die het niet word, dan nomineer ik Chatterly
Alle reacties Link kopieren
Misschien nog niet eens zo'n slecht idee, Meds. We nomineren de banner van de maand. BvdM. De winnaar krijgt een doos vol viebs zodat ze voorlopig geen tijd meer hebben voor het maken van bloedirritante reclames....
Alle reacties Link kopieren
Chatterly! Absoluut!
Alle reacties Link kopieren
Zeker Chatterly.
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,



wat fijn dat jullie zo enthousiast zijn om gelijk forummers aan te dragen

Onthoud ze even, dan kunnen jullie er volgende maand wat mee



Groet,

Five
Alle reacties Link kopieren
Geloof dat er geen twijfel bestaat over wie de volgende FvdM moet zijn



PS. Bedankt voor de update, Five. Was het me van-de-week toevallig af aan het vragen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven