FvdM - voortgang!
dinsdag 9 maart 2010 om 23:07
Beste forummers,
omdat jullie graag op de hoogte blijven van alles, is er dit topic.
De vivaredactie gaat de maand maart nog gebruiken voor het ontwikkelen van het nieuwe FvdM-concept. Dit gebeurt aan de hand van de lijst met wensen en ideeën die is ontstaan in het 2e brainstormtopic (hier zou een link staan, maar het topic blijkt spoorloos verdwenen )
Er was aangekondigd dat we in maart al zouden starten met het nieuwe concept, dit kon echter niet doorgaan omdat e.e.a. vertraging opgelopen heeft. We zullen nu per 1 april (nee dat is géén grap!) starten met het nieuwe concept.
Wanneer er weer nieuws is, ga ik het hier posten
Groet,
Angel 5
omdat jullie graag op de hoogte blijven van alles, is er dit topic.
De vivaredactie gaat de maand maart nog gebruiken voor het ontwikkelen van het nieuwe FvdM-concept. Dit gebeurt aan de hand van de lijst met wensen en ideeën die is ontstaan in het 2e brainstormtopic (hier zou een link staan, maar het topic blijkt spoorloos verdwenen )
Er was aangekondigd dat we in maart al zouden starten met het nieuwe concept, dit kon echter niet doorgaan omdat e.e.a. vertraging opgelopen heeft. We zullen nu per 1 april (nee dat is géén grap!) starten met het nieuwe concept.
Wanneer er weer nieuws is, ga ik het hier posten
Groet,
Angel 5