Gezellige discuzeurtopic nummertje 4! Kom erbij!

03-10-2020 21:27 3004 berichten
Tromgeroffel!!!
Deel 3 is alweer volgekletst, vandaar weer een nieuw klets en zeurtopic.
Wees allen weer van harte welkom.

Happy new topic!!!
Afbeelding
Afbeelding

Link vorige topic; overig/gezelligheids-onzin-en-discuzeur ... p31345014
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 08-10-2020 21:20
27.07% gewijzigd
Dat weet ik Dolf, maar wel bijna :lol: ...
Ok ik vind de zomer ook het leukste maar koud weer heeft ook zo zijn charmes, vind ik.
(En een goed excuus om veel in huispak te bankhangen 😁)
Kijk Phoebs, een topic speciaal voor ons! :D

relaties/niet-meer-willen-samenwonen/li ... ges/471162
RikM schreef:
28-11-2020 22:51
Kijk Phoebs, een topic speciaal voor ons! :D

relaties/niet-meer-willen-samenwonen/li ... ges/471162
:high5: Wat leuk!!! :puh: :cheer: :yes:
Goedemorgen allemaal.
Hier zieken we rustig verder uit. Gelukkig blijven de klachten mild, maar: ik ben mijn smaak en reuk volledig kwijt... :cry:

Onverwacht vind ik dat onwijs heftig. 50% van de patiënten schijnt smaak en reuk na 4 weken weer terug te hebben en 75% na 8 weken. Maar weken lang niets, maar dan ook niets, proeven lijkt me nu zo deprimerend...
Dat lijkt me ook helemaal niks kraaienpootje, om je reuk en smaak kwijt te zijn :hug: Gelukkig dat de klachten verder wel mild blijven.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nog steeds niet in mijn hum. Vooral omdat ze al een dik jaar weten dat het vanaf 2021 gaat veranderen en ik al regelmatig gevraagd heb naar een oplossing en dingen aangedragen heb.
Ik ben altijd flexibel en beschikbaar geweest en sta overal voor open en voel me nu zwaar ondergewaardeerd. Bah.

Ga straks eerst even wandelen of fietsen met man en heb vanmiddag uurtje sporten gereserveerd. Hopelijk helpt dat even voor mijn gemoedstoestand.
Alle reacties Link kopieren
Kraaienpootje schreef:
29-11-2020 08:43
Goedemorgen allemaal.
Hier zieken we rustig verder uit. Gelukkig blijven de klachten mild, maar: ik ben mijn smaak en reuk volledig kwijt... :cry:

Onverwacht vind ik dat onwijs heftig. 50% van de patiënten schijnt smaak en reuk na 4 weken weer terug te hebben en 75% na 8 weken. Maar weken lang niets, maar dan ook niets, proeven lijkt me nu zo deprimerend...
Ik hoop dat het bij jullie snel weer allemaal gezond is!

:hug:
Kraaienpootje schreef:
29-11-2020 08:43
Goedemorgen allemaal.
Hier zieken we rustig verder uit. Gelukkig blijven de klachten mild, maar: ik ben mijn smaak en reuk volledig kwijt... :cry:

Onverwacht vind ik dat onwijs heftig. 50% van de patiënten schijnt smaak en reuk na 4 weken weer terug te hebben en 75% na 8 weken. Maar weken lang niets, maar dan ook niets, proeven lijkt me nu zo deprimerend...
:hug: :daisy: :rose: ach toch... Ik ben echt geschrokken hoor, dat je Corona hebt.
Hopen dat je het weer terug krijgt, en dat je je snel beter voelt.

Ik heb weer eens te hard geyogaad, ik heb namelijk behoorlijk spierpijn. Meuh.
Verder is het een beetje feest want mijn broer en zus zijn jarig, ik ga straks koffie drinken bij mijn broer.

Fijne zondag.
dolfje schreef:
29-11-2020 09:47
Ik ben nog steeds niet in mijn hum. Vooral omdat ze al een dik jaar weten dat het vanaf 2021 gaat veranderen en ik al regelmatig gevraagd heb naar een oplossing en dingen aangedragen heb.
Ik ben altijd flexibel en beschikbaar geweest en sta overal voor open en voel me nu zwaar ondergewaardeerd. Bah.

Ga straks eerst even wandelen of fietsen met man en heb vanmiddag uurtje sporten gereserveerd. Hopelijk helpt dat even voor mijn gemoedstoestand.
:hug:

Fijne zondag Phoebe.

Ik zit aan de koffie, vandaag wordt een rommeldagje. Mijn slaapkamer staat half op zijn kop omdat vriend er gisteren wat gaatjes heeft geboord. Dus straks gelijk even stofzuigen en dweilen daar. De was heb ik al weggewerkt.
En ik wil vanmiddag toch wat wandelen, hopelijk wordt het inderdaad zonnig, zoals ze voorspellen.
Alle reacties Link kopieren
Het is wel koud! Zie dat het nu maar 2 graden is.
Hier schijnt het +2-3 graden te zijn maar de +5 zullen we niet halen vandaag.
dolfje schreef:
29-11-2020 10:29
Het is wel koud! Zie dat het nu maar 2 graden is.
Maar wel fantastisch weer!

Ik heb Peaky Blinders opgezet, maar ik vind er weinig aan...
Ik ben weer Netflix moe aan het worden geloof ik.
(Mocht iemand nog een tip hebben; kom maar op)
Oh ja, Netflix.
Ik kijk het ook nauwelijks meer. Ik wacht nog op het laatste seizoen van La Casa, maar ze zijn nog bezig met opnames dus dat zal nog even duren.
Kraaienpootje schreef:
29-11-2020 08:43
Goedemorgen allemaal.
Hier zieken we rustig verder uit. Gelukkig blijven de klachten mild, maar: ik ben mijn smaak en reuk volledig kwijt... :cry:

Onverwacht vind ik dat onwijs heftig. 50% van de patiënten schijnt smaak en reuk na 4 weken weer terug te hebben en 75% na 8 weken. Maar weken lang niets, maar dan ook niets, proeven lijkt me nu zo deprimerend...

Dat lijkt me heel naar inderdaad. Maar probeer het van de positieve kant te zien: bij jou is het naar je neus gegaan en dan blijft het zeer waarschijnlijk bij milde klachten. Bij mij ging het meteen naar m'n longen en ik heb dus echt een paar dagen naar adem liggen snakken. Dat was doodeng. :(

Beterschap hoor! Je reuk en smaak komen vast snel weer terug. :hug:
RikM schreef:
29-11-2020 11:55
Dat lijkt me heel naar inderdaad. Maar probeer het van de positieve kant te zien: bij jou is het naar je neus gegaan en dan blijft het zeer waarschijnlijk bij milde klachten. Bij mij ging het meteen naar m'n longen en ik heb dus echt een paar dagen naar adem liggen snakken. Dat was doodeng. :(

Beterschap hoor! Je reuk en smaak komen vast snel weer terug. :hug:
Joh, jij hebt het ook gehad ? :O
Phoebe1982 schreef:
29-11-2020 10:52
Ik heb Peaky Blinders opgezet, maar ik vind er weinig aan...
Ik ben weer Netflix moe aan het worden geloof ik.
(Mocht iemand nog een tip hebben; kom maar op)

Peaky Blinders vond ik ook niets aan.
Ik heb genoeg tips voor je maar wij hebben geloof ik niet dezelfde smaak qua series.
Heb je Dead To Me al gezien? Is zeer vermakelijk (het begin moet je even doorheen, het begint nogal depressief maar daarna wordt het al snel lekker gek).
En anders misschien Why Women Kill bij Videoland?
Kwebbeltje91 schreef:
29-11-2020 11:56
Joh, jij hebt het ook gehad ? :O

Ja, in maart al. Tenminste, ik denk dat ik het heb gehad (weet het vrij zeker), maar toen werd er nog niet getest dus zeker weet ik het niet.
dolfje schreef:
29-11-2020 09:47
Ik ben nog steeds niet in mijn hum. Vooral omdat ze al een dik jaar weten dat het vanaf 2021 gaat veranderen en ik al regelmatig gevraagd heb naar een oplossing en dingen aangedragen heb.
Ik ben altijd flexibel en beschikbaar geweest en sta overal voor open en voel me nu zwaar ondergewaardeerd. Bah.

Sterkte joh. Ik weet hoe het voelt, bij mijn vorige werkgever had ik ook dat soort toestanden. Je voelt je dan gewoon echt niet gewaardeerd, terwijl je je enorm inzet.
Ik ben toen voor mezelf begonnen, was er echt klaar mee.
RikM schreef:
29-11-2020 11:59
Peaky Blinders vond ik ook niets aan.
Ik heb genoeg tips voor je maar wij hebben geloof ik niet dezelfde smaak qua series.
Heb je Dead To Me al gezien? Is zeer vermakelijk (het begin moet je even doorheen, het begint nogal depressief maar daarna wordt het al snel lekker gek).
En anders misschien Why Women Kill bij Videoland?
Ja Dead To Me, die moet je echt gaan kijken.

Heftig Rik. Ik denk dat ik het ook heb gehad, in februari. Was toen ontzettend verkouden en het sloeg ook op mijn longen. Niet lang daarna werd er officieel corona vastgesteld bij iemand hier in de provincie.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond Peaky blinders wel echt goed.
Dead to me is ook leuk ja.
Van Virgin River staat er ook een nieuw seizoen op. En alle seizoenen van Heartbreak high maar dat is jeugdsentiment.
Ik ga zo sporten en kijk dan You, niet heel geweldig maar toch boeiend genoeg om te willen weten hoe het afloopt.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
29-11-2020 12:06
Sterkte joh. Ik weet hoe het voelt, bij mijn vorige werkgever had ik ook dat soort toestanden. Je voelt je dan gewoon echt niet gewaardeerd, terwijl je je enorm inzet.
Ik ben toen voor mezelf begonnen, was er echt klaar mee.
Nou ik zou niet weten wat ik voor mezelf zou kunnen doen en vind werken voor een baas over het algemeen wel prima maar nu dus even niet. Het hangt er ook echt vanaf wat voor soort rooster me zouden willen geven. Maar dan nog mis ik de afwisselend werkzaamheden die ik tot nu toe had. En de boel is de laatste jaren nogal veranderd door een eerdere reorganisatie.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
29-11-2020 11:55
Bij mij ging het meteen naar m'n longen en ik heb dus echt een paar dagen naar adem liggen snakken. Dat was doodeng. :(

Wow heftig! Dat heb ik gelukkig van niemand die ik ken die het gehad heeft gehoord maar daar ben ik dus ook bang voor.
Potverdorie wat een kou buiten :O Net gewandeld want het zonnetje komt nu door. Mijn oren doen gewoon zeer van de kou.
Maar wel even lekker om een frisse neus gehaald te hebben, letterlijk.
RikM schreef:
29-11-2020 11:55
Dat lijkt me heel naar inderdaad. Maar probeer het van de positieve kant te zien: bij jou is het naar je neus gegaan en dan blijft het zeer waarschijnlijk bij milde klachten. Bij mij ging het meteen naar m'n longen en ik heb dus echt een paar dagen naar adem liggen snakken. Dat was doodeng. :(

Beterschap hoor! Je reuk en smaak komen vast snel weer terug. :hug:
:woa: Zegt ie nu pas, dat wist ik helemaal niet!
Komt wel weer dichtbij en ik pas echt voorlopig nog ff goed op..
Ja dit is geen leuk virus hoor, wees alsjeblieft voorzichtig. De meeste mensen krijgen er gelukkig alleen milde klachten van (of hebben niet eens door dat ze het gehad hebben), maar sommigen worden er echt goed ziek van.

Zo erg is het niet om een beetje afstand te houden en een mondkapje te dragen. Ik vind mensen die daar nonchalant over doen dan ook stom.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven