Goede voornemens

10-12-2010 13:32 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn goede voornemens:

Voor mijzelf:

Ik ga:

- gezonder eten

- attent zijn (althans proberen)

- mijn administratiebeter bijhouden

-minder perfectionistisch zijn in alle andere dingen behalve mijn administratie

Voor het forum:

Ik hoop dat er een einde komt aan deze 1 aprilgrap

die al veel te lang duurt, onderzoekjes waren toch verboden??

En als het geen onderzoeks dan hoop ik alsnog dat er een einde aan komt, dit is alles behalve leuk.

Ik hoop ook van ganzer harte dat de resterende Angels hun werk nog voode kerstdagen neerleggen en de eer aan zichzelf houden, dat laatste hoop ik heel erg.

Ik hoop dat Sanoma realiseert dat ze op deze wijze een hele internet communitie om zeep helpen.

En nu jullie!
.
Van 'ons' huis weer 'mijn' huis maken.

Beter voor mezelf zorgen.

Weer aan het werk buiten de deur (naast de onmenselijke hoeveelheid werk binnen de deur tijd en ruimte voor mijzelf zoeken).
Ik ga 35 kg afvallen en veel liever en attenter zijn voor mezelf. Kortom, 2011 gaat mijn jaar worden, na alle voorgaande jaren er alleen voor anderen te zijn geweest...

M.
Ik wil door blijven gaan met sporten en lijnen (ben al 6 weken bezig)
Oh..en er staat daar 5 kilo..maar dat is een beginnetje, durf nog niet op de weegschaal te staan dus begin klein
Meer voor mezelf opkomen.

Meer aandacht aan de kinderen besteden.

Meer aandacht voor mezelf.

Administratie beter bijhouden.

Meer leuke dingen doen.

Minder roken en drinken.

Meer aandacht voor anderen ( ivm werk schiet dat er helaas vaak bij in )

* Hekje: Promoten van een andere site is niet toegestaan..... *
-Administratie bijhouden (staat stipt op 1)

-Beter met geld om leren gaan

-Mijn rijbewijs halen

-Meer ondernemen

-Leuke dingen met me hond doen

-Zelfverzekerder worden
Ik heb geen goede voornemens, ben op dit moment errug tevreden met mezelf en mijn leven. Ik ben al bezig met afvallen en sporten enzo. moet nog 1,5 kilo tot mijn streefgewicht Verder eigenlijk "gewoon" gelukkig. Geef me nog maar zo'n jaar als 2010!
Mijn doelen (mogen die ook, ben niet van de voornemens) voor 2011:

Marathon lopen

De stap nemen naar zelfstandig ondernemerschap

Meer ontspanning zoeken dan ik in 2010 heb gedaan ( toen andere doelen )
wat administratiever worden vind ik voor mezelf ook wel 'n goed plan, ben toevallig vanmiddag 'ns m'n verzekeringen op punt laten zetten door ze allemaal bij dezelfde maatschappij onder te brengen en hier en daar aan te passen aan mijn huidige behoefte, da's al 'n goeie stap
Misschien ben ik nu een spelbreker, maar ik vind goede voornemens altijd zo loos overkomen... want hoe gaan jullie al die dingen bereiken? Met alleen een goed voornemen ben je er toch nog lang niet, het is helemaal niet concreet. En dus heel gemakkelijk om je er niet aan te houden.

Stel dat mijn goede voornemen gezonder eten is, dan moet je dat toch veel concreter maken? Wat is gezonder eten? Meer fruit, meer groenten? Eten volgens de schrijf van vijf? Of is het juist minder vet, minder snoep, chips en chocolade? Waar ga ik dat kopen, hoe ga ik dat klaar maken?

Een echt goed voornemen verdient het om serieus aangepakt te worden zodat het ook echt een kans van slagen heeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven