Goede voornemens
vrijdag 10 december 2010 om 13:32
Mijn goede voornemens:
Voor mijzelf:
Ik ga:
- gezonder eten
- attent zijn (althans proberen)
- mijn administratiebeter bijhouden
-minder perfectionistisch zijn in alle andere dingen behalve mijn administratie
Voor het forum:
Ik hoop dat er een einde komt aan deze 1 aprilgrap
die al veel te lang duurt, onderzoekjes waren toch verboden??
En als het geen onderzoeks dan hoop ik alsnog dat er een einde aan komt, dit is alles behalve leuk.
Ik hoop ook van ganzer harte dat de resterende Angels hun werk nog voode kerstdagen neerleggen en de eer aan zichzelf houden, dat laatste hoop ik heel erg.
Ik hoop dat Sanoma realiseert dat ze op deze wijze een hele internet communitie om zeep helpen.
En nu jullie!
Voor mijzelf:
Ik ga:
- gezonder eten
- attent zijn (althans proberen)
- mijn administratiebeter bijhouden
-minder perfectionistisch zijn in alle andere dingen behalve mijn administratie
Voor het forum:
Ik hoop dat er een einde komt aan deze 1 aprilgrap
die al veel te lang duurt, onderzoekjes waren toch verboden??
En als het geen onderzoeks dan hoop ik alsnog dat er een einde aan komt, dit is alles behalve leuk.
Ik hoop ook van ganzer harte dat de resterende Angels hun werk nog voode kerstdagen neerleggen en de eer aan zichzelf houden, dat laatste hoop ik heel erg.
Ik hoop dat Sanoma realiseert dat ze op deze wijze een hele internet communitie om zeep helpen.
En nu jullie!
vrijdag 10 december 2010 om 14:39
Meer voor mezelf opkomen.
Meer aandacht aan de kinderen besteden.
Meer aandacht voor mezelf.
Administratie beter bijhouden.
Meer leuke dingen doen.
Minder roken en drinken.
Meer aandacht voor anderen ( ivm werk schiet dat er helaas vaak bij in )
* Hekje: Promoten van een andere site is niet toegestaan..... *
Meer aandacht aan de kinderen besteden.
Meer aandacht voor mezelf.
Administratie beter bijhouden.
Meer leuke dingen doen.
Minder roken en drinken.
Meer aandacht voor anderen ( ivm werk schiet dat er helaas vaak bij in )
* Hekje: Promoten van een andere site is niet toegestaan..... *
vrijdag 10 december 2010 om 14:51
vrijdag 10 december 2010 om 16:38
vrijdag 10 december 2010 om 17:16
Misschien ben ik nu een spelbreker, maar ik vind goede voornemens altijd zo loos overkomen... want hoe gaan jullie al die dingen bereiken? Met alleen een goed voornemen ben je er toch nog lang niet, het is helemaal niet concreet. En dus heel gemakkelijk om je er niet aan te houden.
Stel dat mijn goede voornemen gezonder eten is, dan moet je dat toch veel concreter maken? Wat is gezonder eten? Meer fruit, meer groenten? Eten volgens de schrijf van vijf? Of is het juist minder vet, minder snoep, chips en chocolade? Waar ga ik dat kopen, hoe ga ik dat klaar maken?
Een echt goed voornemen verdient het om serieus aangepakt te worden zodat het ook echt een kans van slagen heeft.
Stel dat mijn goede voornemen gezonder eten is, dan moet je dat toch veel concreter maken? Wat is gezonder eten? Meer fruit, meer groenten? Eten volgens de schrijf van vijf? Of is het juist minder vet, minder snoep, chips en chocolade? Waar ga ik dat kopen, hoe ga ik dat klaar maken?
Een echt goed voornemen verdient het om serieus aangepakt te worden zodat het ook echt een kans van slagen heeft.