Goede zaterdagmorgen!

02-07-2016 10:16 55 berichten
Hallo allemaal!

Wat is de week razendsnel gegaan. Realiseerde me vanmorgen niet eens dat het alweer zaterdag is.

Vandaag is voor mij boodschappendag, dus ik moet er op uit.

Zit er aan te denken weer mijn dieet te veranderen en over te gaan op vegetarisch, maar ik vind het moeilijk om dan te kiezen wat ik moet eten en omdat ik aardappelen, rijst en pasta heb geschrapt, blijft er maar bitter weinig over om lekker te eten en altijd een salade gaat ook tegen staan. Nou ja, ik zie wel. Straks een lijstje maken en de boer op. Misschien dat ik naar de Gimsel ga en eens rond kijk wat zij te bieden hebben, ik zie wel.

Als het weer een beetje meezit dan ga ik misschien nog even naar de mart en een rondje stad, maar dat zie ik later op de dag wel.

Wat hebben jullie voor plannen? Moeten jullie ook of ben je vrij om te doen en laten wat je wilt?

Ik ben nieuwsgierig naar jullie plannen.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen lieve cateau wens je veel succes met het zoeken. Hier helaas ziek op bed. Lekker aan de thee maar.
quote:flowerpower91 schreef op 02 juli 2016 @ 10:19:

Goedemorgen lieve cateau wens je veel succes met het zoeken. Hier helaas ziek op bed. Lekker aan de thee maar.Oh jee, in de lappenmand. Nou, van harte beterschap. Dit is geen seizoen om om in bed door te moeten brengen. Ik hoop dat je weer snel fris en fit bent
Er is al een zaterdagtopic

Wat zijn de plannen vandaag
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik heb overigens 1,50 gewonnen in de Staatsloterij, dus ik ga ook lekker de beest uithangen, dat begrijpen jullie.
quote:Nouschi schreef op 02 juli 2016 @ 10:27:

Er is al een zaterdagtopic

Wat zijn de plannen vandaagIk heb dit topic geopend op verzoek, dus ik laat het staan, maar bedankt voor de info.
Mogge!

Beterschap FP!

Haha flinke buit Cateautje, kun je toch mooi een ijsje voor gaan kopen straks! :-D

Hier zijn de boodschappen al binnen, en wij laten onze hulp expres net voor het weekeinde komen dus vandaag is een echt vrije dag.

Wij zitten net aan het ontbijt met vers afgebakken broodjes en een beker Optimel.

Straks denk ik lekker een tijdje tuinieren, en als het droog blijft even een stevige bosrit met de paarden. Vanavond hebben we heerlijk geen afspraken dus het avondeten wordt een schaal nacho's met een wijntje.

Fijn weekeinde!
Krijgen we dat weer, twee zaterdag topics.
Dank jullie wel voor de beterschapswensen . Wens jullie een gezellige dag allemaal.
quote:milena1 schreef op 02 juli 2016 @ 10:29:

Mogge!

Beterschap FP!

Haha flinke buit Cateautje, kun je toch mooi een ijsje voor gaan kopen straks! :-D

Hier zijn de boodschappen al binnen, en wij laten onze hulp expres net voor het weekeinde komen dus vandaag is een echt vrije dag.

Wij zitten net aan het ontbijt met vers afgebakken broodjes en een beker Optimel.

Straks denk ik lekker een tijdje tuinieren, en als het droog blijft even een stevige bosrit met de paarden. Vanavond hebben we heerlijk geen afspraken dus het avondeten wordt een schaal nacho's met een wijntje.

Fijn weekeinde!

Wat heerlijk dat je zomaar op eigen paarden kunt stappen en er lekker op uit kunt gaan.

Ik hoop ook dat het droog blijft voor je.

Veel plezier met je bosrit.
quote:Cateautje schreef op 02 juli 2016 @ 10:28:

Ik heb overigens 1,50 gewonnen in de Staatsloterij, dus ik ga ook lekker de beest uithangen, dat begrijpen jullie.
quote:Cateautje schreef op 02 juli 2016 @ 10:28:

dat snap ik heel goed.

nou kom op meid, slinger je haren los en laat het vandaag maar allemaal breed hangen.

wat een kanjer van een prijs. Gefeliciteerd.

Ik ga me vandaag eens verdiepen in een robbertje juridisch knokken.

Vind ik meestal niet leuk om te doen maar deze casus verdient al mijn aandacht en ergens heb ik er toch wel plezier van.

Tussen de wetsregels doorworstelen, moet ik ook nog even boodschappen doen en zo.

Beetje huishoudelijk werk misschien ook nog wel..

Morgen ga ik helemaal niets doen. Denk ik.
quote:Cateautje schreef op 02 juli 2016 @ 10:16:

Hallo allemaal!

Wat is de week razendsnel gegaan. Realiseerde me vanmorgen niet eens dat het alweer zaterdag is.

Vandaag is voor mij boodschappendag, dus ik moet er op uit.

Zit er aan te denken weer mijn dieet te veranderen en over te gaan op vegetarisch, maar ik vind het moeilijk om dan te kiezen wat ik moet eten en omdat ik aardappelen, rijst en pasta heb geschrapt, blijft er maar bitter weinig over om lekker te eten en altijd een salade gaat ook tegen staan. Nou ja, ik zie wel. Straks een lijstje maken en de boer op. Misschien dat ik naar de Gimsel ga en eens rond kijk wat zij te bieden hebben, ik zie wel.

Als het weer een beetje meezit dan ga ik misschien nog even naar de mart en een rondje stad, maar dat zie ik later op de dag wel.

Wat hebben jullie voor plannen? Moeten jullie ook of ben je vrij om te doen en laten wat je wilt?

Ik ben nieuwsgierig naar jullie plannen. Je zou eens quinoa kunnen proberen, ik vond het erg lekker!
Vivo per lei
quote:CaptainJaneway schreef op 02 juli 2016 @ 10:41:

[...]

dat snap ik heel goed.

nou kom op meid, slinger je haren los en laat het vandaag maar allemaal breed hangen.

wat een kanjer van een prijs. Gefeliciteerd.

Ik ga me vandaag eens verdiepen in een robbertje juridisch knokken.

Vind ik meestal niet leuk om te doen maar deze casus verdient al mijn aandacht en ergens heb ik er toch wel plezier van.

Tussen de wetsregels doorworstelen, moet ik ook nog even boodschappen doen en zo.

Beetje huishoudelijk werk misschien ook nog wel..

Morgen ga ik helemaal niets doen. Denk ik.

Dankjewel! Ik wist ook niet wat me overkwam.

Oh, worstelen met juridische stukken is leuk, dus ik wens je veel plezier ondanks het feit dat jij het niet leuk vindt.

Altijd weer die boodschappen hè, ik word daar zo moe van. Aan het einde van de rit spoel je het toch allemaal door de wc. Daar moet iets op verzonnen worden, zodat het niet meer hoeft.

Fijne dag en geniet van je nietsdoen morgen.
quote:DuploPanda schreef op 02 juli 2016 @ 10:41:

[...]

Je zou eens quinoa kunnen proberen, ik vond het erg lekker!Heb ik nog nooit gegeten, maar zijn ook koolhydraten en dat eet ik alleen in de vorm van brood.
Lijkt me een lastige combi Cateautje, koolhydratenarm en vegetarisch. Is er geen goed receptenboek voor te vinden?
Gisteren ontslagen uit het ziekenhuis na het laten verwijderen van mijn keelamandelen. Ik mag de hele dag liggen en gepamperd worden. Ergens wel leuk, maar compenseert de helse pijn niet.
quote:milena1 schreef op 02 juli 2016 @ 10:51:

Lijkt me een lastige combi Cateautje, koolhydratenarm en vegetarisch. Is er geen goed receptenboek voor te vinden?Ja, is een lastige. Ik zal eerst eens op het net kijken of daar recepten voor zijn en anders moet ik gaan kiezen tussen koolhydraten en vlees. Ik ben er nog niet over uit, dus ik zie wel.
Misschien kun je beginnen met een paar dagen per week vegetarisch?

Verder lijkt me dat inderdaad erg lastig. Fijne dag! Hopelijk houden we het droog
Later is nu
quote:Cateautje schreef op 02 juli 2016 @ 10:45:

[...]

Dankjewel! Ik wist ook niet wat me overkwam.

Oh, worstelen met juridische stukken is leuk, dus ik wens je veel plezier ondanks het feit dat jij het niet leuk vindt.

Altijd weer die boodschappen hè, ik word daar zo moe van. Aan het einde van de rit spoel je het toch allemaal door de wc. Daar moet iets op verzonnen worden, zodat het niet meer hoeft.

Fijne dag en geniet van je nietsdoen morgen. Voila, Joylent! Geen boodschappen meer doen, wordt gewoon bezorgd. Niet meer koken of bedenken wat je moet eten. Maar je spoelt het aan het einde van de rit wel nog steeds door de wc.

Of als je toch liever 'echt' eten eet: Picnic

En gefeli met je prijs!
quote:VanilleNoire schreef op 02 juli 2016 @ 10:52:

Gisteren ontslagen uit het ziekenhuis na het laten verwijderen van mijn keelamandelen. Ik mag de hele dag liggen en gepamperd worden. Ergens wel leuk, maar compenseert de helse pijn niet.

Oeh, dat is een lastige. Wel goed dat je op Viva niet hoeft te praten en toch iedereen de oren van de kop kan kletsen.

Zo heeft ieder nadeel dan toch weer een voordeel.

Ik wens je beterschap en eet lekker veel ijsjes, je hebt nu een goed excuus.

Fijne dag!
quote:Dreamer schreef op 02 juli 2016 @ 10:54:

Misschien kun je beginnen met een paar dagen per week vegetarisch?

Verder lijkt me dat inderdaad erg lastig. Fijne dag! Hopelijk houden we het droog

Dat is een plan inderdaad. Nog niet bij stil gestaan. Bedankt voor de tip, het is een goeie,

Ja, laten we het hopen.

Fijne dag voor jou.
Ik doe het vandaag rustig aan. Gisteren een latertje.

Net gedoucht, zo eens even kijken of ik scones kan bakken en vanmiddag lekker naar de Tour kijken.
quote:Nijevelt schreef op 02 juli 2016 @ 10:54:

[...]

Voila, Joylent! Geen boodschappen meer doen, wordt gewoon bezorgd. Niet meer koken of bedenken wat je moet eten. Maar je spoelt het aan het einde van de rit wel nog steeds door de wc.

En gefeli met je prijs!Wow handig, even bookmarken
quote:Nijevelt schreef op 02 juli 2016 @ 10:54:

[...]

Voila, Joylent! Geen boodschappen meer doen, wordt gewoon bezorgd. Niet meer koken of bedenken wat je moet eten. Maar je spoelt het aan het einde van de rit wel nog steeds door de wc.

En gefeli met je prijs!

Bedankt voor de links. Ik zal ze eens bekijken.

Dankjewel! Ik ben over the moon.

Fijne dag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven