Damn, jammer van dat plaatje. Ik zie het zelf wel. Tis echt mooi: een poesie-albumplaatje met truttige roosjes en met glitterletters daarboven fijne vrijdag.
En Robo, dank voor de hug. Mijn vrijdag is weer goed.
Goeie middag. Ben klaar met werken én heb m'n visite nog op tijd met de bus naar Reykjavík kunnen sturen. Ik ga zo maar eens verzinnen wat er op m'n boodschappenlijstje moet, daarna de was maar eens ophangen en verder weekend houden.
quote:Dushi74 schreef op 05 september 2009 @ 15:20:
Whahah giraffen die boodschappen gaan doen hahaha. Heerlijk dat je ook aan je weekend kunt beginnen Snjo.
Dank je Dush.
Ik heb de was inmiddels opgehangen en de boodschappen opgeruimd. Zit (of liever gezegd hang) op de bank met m'n laptoppie en een zak chips. Ben ik even aan toe, qualityfime for myself.
Ben ziekjes en kan even niet zorgen voor, dus ze zijn alle twee uitbesteed. Ik hang ook op de bank, maar dan wel met koppijn en een snotneus De smaak van chips proef ik dus toch niet..
Hoe is het weer daar nou bij jou, snjo?
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Het weer is hier nog steeds best aardig. Bewolkt, wel droog gelukkig en een graad of 10-12. 's Ochtends is het al wel koud en doe ik dus soms al m'n wanten aan.
Ik heb maar even voor een ontbijtje gezorgd. Dus schuif aan of pak waar je zin in hebt en geniet! Het is zoals Snjo als zegt een fijne zondag! Eet smakelijk.
Ben al weer zichtbaar; dat wordt wederom een topdag!
Duimen jullie met me mee om het weer te houden zoals het hier nu is (droog en zonnig)? Ga vanmiddag wadlopen en zit niet te wachten op kou, regen en harde wind.