Goedemorgen, -middag en -avond-topic
woensdag 20 januari 2010 om 11:35
woensdag 20 januari 2010 om 11:44
woensdag 20 januari 2010 om 12:21
woensdag 20 januari 2010 om 12:34
woensdag 20 januari 2010 om 12:47
Daar heeft hij misschien wel gelijk in ook, hij heeft daar natuurlijk al slechte ervaringen mee gehad in het verleden
Mensen die niet komen opdagen enzo..
*neemt nog een homp donkerbruin brood met oude kaas en een sapje*
Ik moet zo boodschappen doen, geen zin.
Mensen die niet komen opdagen enzo..
*neemt nog een homp donkerbruin brood met oude kaas en een sapje*
Ik moet zo boodschappen doen, geen zin.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
woensdag 20 januari 2010 om 12:52
Precies. In eerste instantie wilde hij een vrij strikt rooster hanteren. Maar gaandeweg bleek dat mensen zich versliepen, andere zaken soms prioriteit gaven of voor langere tijd naar Afrika vertrokken. En dan moest de rest op een houtje bijten. Daarom hangt hij nu het waai-principe aan.
Ik ga ook even naar buiten. Even een blokje om voor een frisse neus.
Ik ga ook even naar buiten. Even een blokje om voor een frisse neus.
woensdag 20 januari 2010 om 13:20
quote:Elynn schreef op 20 januari 2010 @ 12:52:
Precies. In eerste instantie wilde hij een vrij strikt rooster hanteren. Maar gaandeweg bleek dat mensen zich versliepen, andere zaken soms prioriteit gaven of voor langere tijd naar Afrika vertrokken. En dan moest de rest op een houtje bijten. Daarom hangt hij nu het waai-principe aan.
vrijdag 22 januari 2010 om 19:07
vrijdag 22 januari 2010 om 20:17
vrijdag 22 januari 2010 om 20:36
Nou, ik bedoelde eigenlijk nu, op dit moment.. Ik heb er normaal nooit last van, maar vanavond wel. Het lijkt wel alsof het door de nieuwe banners komt, ofzo. Grr, ik vind dat soort dingen altijd zo hinderlijk. Maar ja, kan vrij weinig hebben op dat gebied
Je bedoeld dat Farmgedoe op Facebook? Vriendin van me vertelde me er ook al over, maar ik heb het nog nooit gezien. Maar het is leuk dus Ik weet niet of ik er wel aan moet beginnen dan.. heb het al druk genoeg!
Ja, mijn werk is geweldig. Het wordt steeds leuker. Merk alleen wel dat ik érg moe ben als ik thuis kom, maar tegelijkertijd ontzettend hyper. Vreemde combinatie. Daarnaast heb ik, vooral aan het einde van de dag, last van hoofdpijn. Ik weet niet, het komt vast nog steeds door alle indrukken en door de hoeveelheid informatie die ik op een dag in me opneem, maar toch...de eerste spanning is er wel al af en ik voel me op mijn gemak. Ga volgende week mijn vierde week in. Daarom vind ik het ook wel raar. Maar goed, zal vanzelf wel overgaan hopelijk.
Je bedoeld dat Farmgedoe op Facebook? Vriendin van me vertelde me er ook al over, maar ik heb het nog nooit gezien. Maar het is leuk dus Ik weet niet of ik er wel aan moet beginnen dan.. heb het al druk genoeg!
Ja, mijn werk is geweldig. Het wordt steeds leuker. Merk alleen wel dat ik érg moe ben als ik thuis kom, maar tegelijkertijd ontzettend hyper. Vreemde combinatie. Daarnaast heb ik, vooral aan het einde van de dag, last van hoofdpijn. Ik weet niet, het komt vast nog steeds door alle indrukken en door de hoeveelheid informatie die ik op een dag in me opneem, maar toch...de eerste spanning is er wel al af en ik voel me op mijn gemak. Ga volgende week mijn vierde week in. Daarom vind ik het ook wel raar. Maar goed, zal vanzelf wel overgaan hopelijk.