Hand in hand
zaterdag 18 september 2010 om 11:03
Ik ben nieuw op de site en heb een vraag. Ben benieuwd wat anderen hier over zeggen en wil graag een topic aanvragen
Ik heb al een paar maand een leuke man op msn. Ontmoeten kon niet vanwege zijn werk en mijn werk. gisteren elkaar ontmoet. supergaaf en lekker door het bos gelopen. De vraag is nu?
We liepen netjes naast elkaar zoals het een date betaamd. Na 300 meter voelde ik al dat zijn vingers de mijne zochten. Ik heb dit toegestaan, want hij was een leuke man, netjes en correct. De hele ochtend hand in hand gelopen en af en toe zoenen.
Aan het einde van onze date lag zn arm in mn nek.
Was dit een goede date? Of een onzekere man? Kan ik hopen op een 2de date?
spanning allom
Groetjes van Gerrie
Ik heb al een paar maand een leuke man op msn. Ontmoeten kon niet vanwege zijn werk en mijn werk. gisteren elkaar ontmoet. supergaaf en lekker door het bos gelopen. De vraag is nu?
We liepen netjes naast elkaar zoals het een date betaamd. Na 300 meter voelde ik al dat zijn vingers de mijne zochten. Ik heb dit toegestaan, want hij was een leuke man, netjes en correct. De hele ochtend hand in hand gelopen en af en toe zoenen.
Aan het einde van onze date lag zn arm in mn nek.
Was dit een goede date? Of een onzekere man? Kan ik hopen op een 2de date?
spanning allom
Groetjes van Gerrie
zaterdag 18 september 2010 om 19:09
quote:GerrieJ schreef op 18 september 2010 @ 11:11:
Ik ben beveiliger geweest. Onze leeftijd ligt op 48 jaar.
En ik ben nieuw hierop, dus 2de mededling was per ongeluk fout.
Uhh, ja en dus?
Wil ze niet allemaal over één kam scheren hoor, heb in mijn werk regelmatig te maken gehad met beveiligers, maar met de meeste van hen wist ik al bij het zien dat we een eventuele ´oorlog´ niet zouden gaan winnen.
Ik ben beveiliger geweest. Onze leeftijd ligt op 48 jaar.
En ik ben nieuw hierop, dus 2de mededling was per ongeluk fout.
Uhh, ja en dus?
Wil ze niet allemaal over één kam scheren hoor, heb in mijn werk regelmatig te maken gehad met beveiligers, maar met de meeste van hen wist ik al bij het zien dat we een eventuele ´oorlog´ niet zouden gaan winnen.
maandag 20 september 2010 om 23:47
GerrieJ, Ik vind je behoorlijk naïef met 48 jaar. Je schrijft dat je beveiliger bent geweest en dat jullie 48 jaar zijn. Wil je daarmee zeggen dat er geen gevaarlijke psychopaten met die leeftijd zijn? Je kan wel beveiliger zijn geweest en nog zo'n hoge graad hebben in bijvoorbeeld vechtsport. Maar tegen een sterke kerel begin je niks, in ieder geval niet als hij iets kwaads in de zin heeft . Het is gelukkig goed afgelopen maar hoe kun je nu gaan afspreken in een bos met een man die je niet eens kent?? Psychopaten zien er vooral ook netjes en correct uit, anders zou je niets eens met ze het bos ingaan toch?