Overig
alle pijlers
Handleiding plaatjes plakken!!!! (voor iedereen)
dinsdag 16 mei 2017 om 15:30
Yeah, ik heb ontdekt hoe we toch plaatjes kunnen plakken en het blijkt bleek niet eens zo ingewikkeld !
[EDIT: vanmiddag (wo 17 mei) heeft Viva/ de TD/ Bert en Jan een aanpassing aan het plaatjes plakken gemaakt (is mijn deductie, het is niet gecommuniceerd vanuit viva). Ik denk dat je nu geen plaatjes meer kunt plakken via mijn truukje en het pas weer kunt als je 200 posts op het nieuwe forum geplaatst hebt (en dan kun je het weer normaal posten, heb je ook een icoontje in het reactieveld). Maar goed, zeker weten doe ik het niet want viva heeft hierover niets gemeld.]
[EDIT2: wil je toch een plaatje laten zien dan kun je het beste de url plakken (zonder de img-tags dus) en dat iemand die wel rechten heeft het plaatje voor je kan plakken]
Normaal post je een plaatje zo:
[img]url van het plaatje[ /img]
Maar als je dat doet verdwijnt alles in het viva-gat. Hoe lukt het dan wel? Door een enter te plaatsen achter [img]. Dus zo:
[img]<hier een enter>
url van het plaatje[ /img]
Zo en nu iedereen volop aan het plaatjes plakken !
[EDIT: vanmiddag (wo 17 mei) heeft Viva/ de TD/ Bert en Jan een aanpassing aan het plaatjes plakken gemaakt (is mijn deductie, het is niet gecommuniceerd vanuit viva). Ik denk dat je nu geen plaatjes meer kunt plakken via mijn truukje en het pas weer kunt als je 200 posts op het nieuwe forum geplaatst hebt (en dan kun je het weer normaal posten, heb je ook een icoontje in het reactieveld). Maar goed, zeker weten doe ik het niet want viva heeft hierover niets gemeld.]
[EDIT2: wil je toch een plaatje laten zien dan kun je het beste de url plakken (zonder de img-tags dus) en dat iemand die wel rechten heeft het plaatje voor je kan plakken]
Normaal post je een plaatje zo:
[img]url van het plaatje[ /img]
Maar als je dat doet verdwijnt alles in het viva-gat. Hoe lukt het dan wel? Door een enter te plaatsen achter [img]. Dus zo:
[img]<hier een enter>
url van het plaatje[ /img]
Zo en nu iedereen volop aan het plaatjes plakken !
s-groot wijzigde dit bericht op 18-05-2017 11:52
47.02% gewijzigd
dinsdag 16 mei 2017 om 19:24
Jaaaaa! djw
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
is meer
lief
dan hebben
dinsdag 16 mei 2017 om 19:35
Je bent de slash ( / ) vergeten in de laatste tag, dat moet /img zijn.IBIopviva schreef: ↑16-05-2017 18:58[img]
http://static.skynetblogs.be/media/1581 ... je.jpg[img]
Uh wat doe ik nu verkeerd?
dinsdag 16 mei 2017 om 19:38
Hij pakt niet alle linken, deze link werkt niet maar je deze (
https://media.licdn.com/mpr/mpr/AAEAAQA ... MWM2Nw.jpg) zou gebruiken wel