Help! Cadeau gezocht 50 jarig huwelijk

26-01-2011 17:42 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!



Ik zoek een origineel cadeau voor mijn schoonouders. Zij zijn binnenkort 50 jaar getrouwd. Het moet iets zijn waar ze iets aan hebben, en gezien ze al op leeftijd zijn kan ik ze geen plezier doen met bijvoorbeeld een duo-sprong vanuit een vliegtuig ofzo ;)

Iemand een leuk idee??
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Mijn opa en oma hebben met hun 50 jarige jubileum o.a. een houten tuinzitje gekregen (twee stoelen met een tafelje ertussen) Ook kregen ze een fotoklok, daarin zaten 12 fotolijstjes en in die fotolijstjes zaten allemaal foto's van de kleinkinderen. Ik heb ook wel eens gezien dat het bruidspaar een foto op canvas kreeg met daarin de bruidsfoto verwerkt en een recente foto met de data van de huwelijksdag en de datum van het feest.



Misschien kun je er wat mee



Succes!
Alle reacties Link kopieren
Zo'n fotoklok ligt nu bij de Blokkert in de opruiming, volgens mij iets van 7,50 ofzo.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik barst van de goede ideeën aangezien ik die mensen heel goed ken.....
Alle reacties Link kopieren
Moet je daar mensen zo goed voor kennen dan? ;) Het gaat meer om voorbeelden zoals boven genoemd... Dank alvast!! Ik gooi het ff in de groep
Een mooi beeld van 2 mensen

Een boom

Iets persoonlijks: een fotocollage van 50 jaar huwelijk
Een fotoboek vind ik een mooi idee. Ook leuk, al is het nu misschien niet het meest geschikte cadeau, een herinneringsboek. Toen mijn oma 85 werd, hebben alle kleinkinderen een brief geschreven met herinneringen aan haar van de afgelopen 25-34 jaar (zo oud zijn de kleinkinderen) en dat hebben we in een mooie map gestopt. Ze vond het geweldig!
Alle reacties Link kopieren
quote:Kippetje23 schreef op 26 januari 2011 @ 18:02:

Moet je daar mensen zo goed voor kennen dan? ;) Als je iets zoekt waar zij specifiek iets 'aan hebben' dan lijkt me dag wel handig ja.
Alle reacties Link kopieren
quote:Firene schreef op 26 januari 2011 @ 18:08:

[...]





Als je iets zoekt waar zij specifiek iets 'aan hebben' dan lijkt me dag wel handig ja.Ik heb anders genoeg aan bovenstaande reactie's. Deze reactie's zoek ik ook, dan kan ik het cadeau zelf zo persoonlijk mogelijk maken, maar iig thnx voor het meedenken :P
Alle reacties Link kopieren
Een tuinset

een weekendje weg

een schilderij

een nieuwe pannenset

een vijver/ aquarium/ vogelhuisje

nieuwe horloges

een tandem/ twee nieuwe fietsen

een fietscomputer/ TomTom

een foto op canvas

een nieuwe tv/ stereo

nieuwe koffers
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Kastanjez schreef op 26 januari 2011 @ 18:07:

Een fotoboek vind ik een mooi idee. Ook leuk, al is het nu misschien niet het meest geschikte cadeau, een herinneringsboek. Toen mijn oma 85 werd, hebben alle kleinkinderen een brief geschreven met herinneringen aan haar van de afgelopen 25-34 jaar (zo oud zijn de kleinkinderen) en dat hebben we in een mooie map gestopt. Ze vond het geweldig!Dat herrineringsboek lijkt me inderdaad geweldig! Thnx voor de tip!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 26 januari 2011 @ 18:10:

Een tuinset

een weekendje weg

een schilderij

een nieuwe pannenset

een vijver/ aquarium/ vogelhuisje

nieuwe horloges

een tandem/ twee nieuwe fietsen

een fietscomputer/ TomTom

een foto op canvas

een nieuwe tv/ stereo

nieuwe koffersZo'n kort lijstje maar? Valt me van je tegen
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:nouschi schreef op 26 januari 2011 @ 18:11:

[...]





Zo'n kort lijstje maar? Valt me van je tegen En dat zónder Google inspiratie!

Met Google inspiratie zijn mijn lijstjes langer, da's waar.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Kippetje23 schreef op 26 januari 2011 @ 18:09:

[...]





Ik heb anders genoeg aan bovenstaande reactie's. Deze reactie's zoek ik ook, dan kan ik het cadeau zelf zo persoonlijk mogelijk maken, maar iig thnx voor het meedenken :PIk snap werkelijk niet dat je dit zelf niet kan bedenken.
Alle reacties Link kopieren
Digitaal fotolijstje, met verschillende foto's die herinneren aan kinderen, klein-kinderen, vakanties e.d.

Succes met het zoeken naar een goed cadeau. Het blijft altijd erg moeilijk zoiets.
Alle reacties Link kopieren
een grote foto op canvas van alle kinderen en kleinkinderen samen. opa's en oma's vinden dat leuk.
Alle reacties Link kopieren
een dagje uit met z'n alle, familiedag dus
Alle reacties Link kopieren
quote:luni schreef op 26 januari 2011 @ 18:54:

[...]



Ik snap werkelijk niet dat je dit zelf niet kan bedenken.

Nee? Snap je niet dat ik om ideeen vraag? Jammer voor je :P

Jij bent zeker zo'n type die altijd alleen maar ja en amen zegt en geen moer doet voor een cadeautje. Geeft niet hoor... Lekker anderen laten regelen is ook ideaal, maar ik vind het leuker om zelf iets te kopen, en wie weet komt hier nog eens DE gouden tip!
Alle reacties Link kopieren
Zozo,tuttut,lucht het op?

Maar nee,je hebt het niet goed geraden,ik ben juist dat andere type,die heel leuke persoonlijke kadootjes bedenkt.Zelf. Zeker als het familie betreft,welke ik heel goed ken en zeker weet waar ik ze wel en geen plezier mee doe.

Veel succes gewenst met jouw kado
Alle reacties Link kopieren
Gezellig.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Iemand nog ideeen? Ik zoek ook iets leuks/nieuws/verrassends/anders dan anders cadeau.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven