Heppie new toppik

08-01-2012 19:47 107 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het valt me op dat in de meeste topics elkaar "Heppie nieuw toppic" (in al zijn varianten aan schrijfwijzes) gewenst wordt.

Waar slaat dit op? Waarom is het iets om te "vieren" Waarom wens je een ander een happy nieuw toppic toe?

Kunnen we het elkaar heppy niew toppick niet centraliseren? Wat mij betreft mag dit toppik daarvoor gebruikt worden.
Waarom moet voor alles een nieuwe topic gemaakt worden als ik een babbelgroepje een fijn nieuw topic wil wensen doe ik dat fijn daar. Ik zie het nut niet van dat ergens anders doen.
quote:duploo schreef op 08 januari 2012 @ 20:04:

Is het dan alleen aan degene gewenst die het topic opent? Of aan iedereen?

Aarghhhhh.... Je moet hier ook alles uitleggen. Met het echte oud en nieuw mag je elkaar tot 3 koningen (6 januari) happy new year wensen dus bij een nieuw topic mag iedereen elkaar tot en met pagina 6 heppy new topic wensen.

Simpel.
Is toch gezellie?

Ik heb er zelfs nog een paar plaatjes voor gemaakt, maar niemand wilde meedoen

Grief is just love with nowhere to go
@ Sgaaaap ik zie het nut van elkaar heppie new topic wensen niet in, vandaar mijn vraag.
Nie goed gelezen nie
quote:duploo schreef op 08 januari 2012 @ 20:08:

@ Luni, is het je nog niet opgevallen? Dan hoop ik niet dat ik je op ideën heb gebracht....

Ik kan me trouwens wel meer overgangen verzinnen. Wens je elkaar/ jezelf dan ook een:

- heppie nieuwe boterkuipje

- heppie nieuwe maand

- heppie nieuwe week

- heppie nieuw uur

- heppie nieuwe onderbroek

- heppie nieuwe maat

- heppie nieuw seizoen "wie is de mol?"

- heppie batterij voor in de afstandsbediening.

Waarom stoor je je eraan? Ik ken het alleen uit kletsgroepjes. Weet niet of je bij een kletsgroepje zit maar daar gebeurd het ook?

Vaak is het puur alleen net bij het openen. Mensen die later invallen een dag later ofzo beginnen er vaak niet eens meer over.

Ik zie het als dat je een wijntje hebt ingeschonken en dan zeg je toch ook proost? Ja hoeft ook niet, en ook niet bij sommige dat je nog iets zegt waar je op proost, maar het is wel leuk.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Grief is just love with nowhere to go
quote:mazzelen schreef op 08 januari 2012 @ 20:11:

[...]

Aarghhhhh.... Je moet hier ook alles uitleggen. Met het echte oud en nieuw mag je elkaar tot 3 koningen (6 januari) happy new year wensen dus bij een nieuw topic mag iedereen elkaar tot en met pagina 6 heppy new topic wensen.

Simpel.Maar ik heb mijn instellingen vast anders staan dan een ander... Ik heb meer berichten per pagina dan standaard. Ik vind het nog niet zo eenduidig duidelijk hoor.
quote:Maleficent schreef op 08 januari 2012 @ 20:11:

Is toch gezellie?

Ik heb er zelfs nog een paar plaatjes voor gemaakt, maar niemand wilde meedoen

[afbeelding]Ik wil met je meedoen hoor, ik vind het wel grappig.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Nou ja happy new seizoen wie is de mol vind ik ook wel een blijvertje hoor

Ik kende hnt eigenlijk alleen van de 3000 ploeg maar nu zie ik het idd wel vaker. Ik vind het een leuk begin. Bij de 3000 noemen we het einde van een vorig topic ook echt oud en nieuw en plakte we in het nieuwe topic champagne en/of vuurwerk plaatjes.
Dat vind ik leuke plaatjes Maleficient!
quote:Maleficent schreef op 08 januari 2012 @ 20:13:

[afbeelding]

Ah die is leuk. Ik ga er ook een maken.
quote:duploo schreef op 08 januari 2012 @ 20:11:

@ Sgaaaap ik zie het nut van elkaar heppie new topic wensen niet in, vandaar mijn vraag.

Ach sommige mensen zien het nut van

Een gelukkig nieuw jaar wensen

Een fijne dag wensen

Een fijne avond wensen

En een fijn leven wensen niet

En toch doe ik dat toch regelmatig

Dus iedereen een happy topic en een heel fijne avond.
Heppie new 'huh na half jaar ineens mail!'

@ Sgaapie het is vaak zo'n verplicht nummer dat het niet meer oprecht is.... Dus nee ik heb ook niet zo veel met onpersoonlijke groepssmsen die ik met oud en nieuw krijg. Of een gelukkig nieuwjaarswens aan iedereen op facebook.
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 08 januari 2012 @ 20:16:

Heppie new 'huh na half jaar ineens mail!'

?
Is een nieuw toppik Duup.
Ok!

Maar zijn we het er nu over eens dat we het hier centraal doen? Of toch liever in het toppik zelf?
@ Maleficient je plaatjes zijn weg? Zijn die plaatjes maar beperkt houdbaar ofzo? Als het toppik niet zo nieuw meer is dat de plaatjes dan onzichtbaar worden? Knap gedaan!
Doe jij het lekker hier, Duplo, dan doet iedereen die het wil gewoon in het topic waar ze meeschrijven
quote:duploo schreef op 08 januari 2012 @ 20:18:

Ok!

Maar zijn we het er nu over eens dat we het hier centraal doen? Of toch liever in het toppik zelf?Ik wens het de medeschrijvers zelf in het topic waar het om gaat.
Mijn man wenst mij altijd een " happy period ".
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik wil ook best aardig zijn dus heb het in het betreffende toppik gedaan....
@ duplo ik HNT alleen in mijn eigen babbelgroepje waar ik de mensen ondertussen een beetje ken In andere topics heb ik nix te HNTen idd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven