Het échte mannen paleis
maandag 10 december 2012 om 10:49
Het échte mannen paleis is het toevluchtsoord voor échte mannen en hun makkers de échte vrouwen om te ouwehoeren, hun masculiene kijk op de wereld ten toon te spreiden en om plaatjes te plakken, bij voorkeur van schaars geklede schone jonkvrouwen. Wees welkom en treed binnen via de brug over de slotgracht...
donderdag 20 december 2012 om 00:03
donderdag 20 december 2012 om 00:34
donderdag 20 december 2012 om 08:00
donderdag 20 december 2012 om 09:12
Nee, duwen helpt niet. Is ie 10 seconden stil, om vervolgens weer te beginnen.
Pffff....
Soms verlang ik naar de tijd waarin ik nog een 2persoonbed helemaal alleen voor mezelf had. Kon ik draaien en woelen. Overdwars liggen. Ondersteboven, verticaal en diagonaal...
Katten erbij, of niet...
Wie heeft dat eigenlijk beslist? Dat het normaal is om een slaapkamer en bed te delen?
Die is echt helemaal van de pot gerukt geweest...
Pffff....
Soms verlang ik naar de tijd waarin ik nog een 2persoonbed helemaal alleen voor mezelf had. Kon ik draaien en woelen. Overdwars liggen. Ondersteboven, verticaal en diagonaal...
Katten erbij, of niet...
Wie heeft dat eigenlijk beslist? Dat het normaal is om een slaapkamer en bed te delen?
Die is echt helemaal van de pot gerukt geweest...
donderdag 20 december 2012 om 10:32
Hoeveel huwelijken/relaties zouden stuklopen op snurken en het daarbij horende slaaptekort van de partner, die hierdoor prikkelbaar wordt?
Ik bedoel, ik ben nu gaar als n kroket, terwijl meneer nog ligt te slapen. Al 12 uur lang.
That pisses me off...
Liefts zo ik zeggen, jij slaapt vannacht maar ergens anders, maar niet naast mij! (mijn part een andere vrouw, als ik maar kan slapen....)(maar niet heus...)
Maar ja... Das ook alweer zoiets...
Ik bedoel, ik ben nu gaar als n kroket, terwijl meneer nog ligt te slapen. Al 12 uur lang.
That pisses me off...
Liefts zo ik zeggen, jij slaapt vannacht maar ergens anders, maar niet naast mij! (mijn part een andere vrouw, als ik maar kan slapen....)(maar niet heus...)
donderdag 20 december 2012 om 10:49
quote:Liefts zo ik zeggen, jij slaapt vannacht maar ergens anders, maar niet naast mij! (mijn part een andere vrouw, als ik maar kan slapen....)(maar niet heus...)
Hoezo niet? Ik slaap met oordoppen in. Maar als die dude hier heeft gedronken slaapt hij in de logeerkamer.
Ook wel eens als hij enorm veel slaap nodig heeft trouwens.
Hoezo niet? Ik slaap met oordoppen in. Maar als die dude hier heeft gedronken slaapt hij in de logeerkamer.
Ook wel eens als hij enorm veel slaap nodig heeft trouwens.
donderdag 20 december 2012 om 10:52
Ik heb hem wel eens gezegd dat hij op de kamer van de kinderen "moet" gaan liggen.
Maar nee, dat wil hij dan niet. Gaat ie onder op de bank liggen. Dus als ik dan onder kom smorgens, kan ik wéér geen kant op.
En dat kan ik zingen of fluiten, lief vragen of met sympathie.
Heeft geen zin.
Denk dat ik maar weer eens ruzie moet gaan maken om mijn punt duidelijk te krijgen.
Maar nee, dat wil hij dan niet. Gaat ie onder op de bank liggen. Dus als ik dan onder kom smorgens, kan ik wéér geen kant op.
En dat kan ik zingen of fluiten, lief vragen of met sympathie.
Heeft geen zin.
Denk dat ik maar weer eens ruzie moet gaan maken om mijn punt duidelijk te krijgen.
donderdag 20 december 2012 om 11:39
donderdag 20 december 2012 om 11:46
quote:secondhandsuus schreef op 20 december 2012 @ 11:43:
[...]
Oke, 2e poging...
Deedee! Vraag Donkey mee!
Ze kan die ex toch niet op dezelfde dag afbellen? Of ben ik nu ouderwets...
Ik zou zeggen vanavond gewoon gaan, en dat Donkey aansluit bij de naborrel. Gezellig samen kletsen over het amoureuze verleden, heden en toekomst van Deedee!
[...]
Oke, 2e poging...
Deedee! Vraag Donkey mee!
Ze kan die ex toch niet op dezelfde dag afbellen? Of ben ik nu ouderwets...
Ik zou zeggen vanavond gewoon gaan, en dat Donkey aansluit bij de naborrel. Gezellig samen kletsen over het amoureuze verleden, heden en toekomst van Deedee!
donderdag 20 december 2012 om 11:50
quote:wdr schreef op 20 december 2012 @ 11:39:
[...]
Goedemorgen allemaal!
Suus, ben je wel blij met je relatie?
Even meer OT, is er echt niets te beginnen tegen snurken? Lijkt mij ook niet leuk hoor...
Nu op dit moment even niet nee.
Ik ben kapot! Ik slaap dus al ik weet niet hoelang naast een man die hele bossen omzaagt in zijn slaap, hoest als een zeehond en zich omwerpt als een walvis op het droge.
En als ik moe ben, ben ik lastig. Heel lastig. En omdat ik weet dat het onredelijk is, doe ik veel moeite om redelijk te blijven. En dat kost energie. Energie die ik eigenlijk niet heb.
Dus nu op dit moment, was ik liever vrijgezel. Ja. Hard maar waar.
Maar zo ben ik. Heel zwart-wit en hard.
En ik ben denk ik chronisch ontevreden.
En gelukkig zijn? Dat gevoel ken ik niet. Helaas.
Blij zijn wel. Maar gelukkig?
Zo en nu hou ik op met zeiken.
Klaar voor vandaag.
[...]
Goedemorgen allemaal!
Suus, ben je wel blij met je relatie?
Even meer OT, is er echt niets te beginnen tegen snurken? Lijkt mij ook niet leuk hoor...
Nu op dit moment even niet nee.
Ik ben kapot! Ik slaap dus al ik weet niet hoelang naast een man die hele bossen omzaagt in zijn slaap, hoest als een zeehond en zich omwerpt als een walvis op het droge.
En als ik moe ben, ben ik lastig. Heel lastig. En omdat ik weet dat het onredelijk is, doe ik veel moeite om redelijk te blijven. En dat kost energie. Energie die ik eigenlijk niet heb.
Dus nu op dit moment, was ik liever vrijgezel. Ja. Hard maar waar.
Maar zo ben ik. Heel zwart-wit en hard.
En ik ben denk ik chronisch ontevreden.
En gelukkig zijn? Dat gevoel ken ik niet. Helaas.
Blij zijn wel. Maar gelukkig?
Zo en nu hou ik op met zeiken.
Klaar voor vandaag.