Het échte mannen paleis
maandag 10 december 2012 om 10:49
Het échte mannen paleis is het toevluchtsoord voor échte mannen en hun makkers de échte vrouwen om te ouwehoeren, hun masculiene kijk op de wereld ten toon te spreiden en om plaatjes te plakken, bij voorkeur van schaars geklede schone jonkvrouwen. Wees welkom en treed binnen via de brug over de slotgracht...
dinsdag 11 december 2012 om 23:28
quote:wdr schreef op 10 december 2012 @ 11:03:
Yep, beter dan een hoekje toch Deedee?!?
Kweenie hoor. Al die luxe ... ik zat meer aan een grot te denken.
Lekker primitief, met een houtvuur voor de ingang. Is dat iets voor het volgende deel ? Deze hebben we toch zó volgeluld
Yep, beter dan een hoekje toch Deedee?!?
Kweenie hoor. Al die luxe ... ik zat meer aan een grot te denken.
Lekker primitief, met een houtvuur voor de ingang. Is dat iets voor het volgende deel ? Deze hebben we toch zó volgeluld
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
dinsdag 11 december 2012 om 23:37
quote:secondhandsuus schreef op 11 december 2012 @ 23:32:
Heb niet al te lang vanavond, moet morgen weer vroeg beginnen... Hoop dat ik wat kan slapen en niet de hele nacht wakker schrik omdat ik bang ben me te verslapen.
Of dat ik zo het bed in kruip en met wijd open gesperde ogen driftig probeer te slapen...
Als man zou ik zeggen:
1) wekker
2) borrel
Maar je wilt geen oplossing hè. Je wilt praten.
Heb niet al te lang vanavond, moet morgen weer vroeg beginnen... Hoop dat ik wat kan slapen en niet de hele nacht wakker schrik omdat ik bang ben me te verslapen.
Of dat ik zo het bed in kruip en met wijd open gesperde ogen driftig probeer te slapen...
Als man zou ik zeggen:
1) wekker
2) borrel
Maar je wilt geen oplossing hè. Je wilt praten.
dinsdag 11 december 2012 om 23:58
Ondeugd...
Eigenlijk ben je best wel gemeen. Maar dan wel op een leuke manier.
Maar ik weet niet of de wereld wel klaar is voor mijn fantasieen. Ik bedoel, ze went net aan 50 tinten grijs.
Dat is niets in vergelijking met wat ik met jou allemaal zou doen.
(en niet persé in de richting van 50 tinten hoor...)
Maar ik weet niet of de wereld wel klaar is voor mijn fantasieen. Ik bedoel, ze went net aan 50 tinten grijs.
woensdag 12 december 2012 om 00:02
quote:secondhandsuus schreef op 11 december 2012 @ 23:58:
Ondeugd...
Is er gevaar voor lichamelijk letsel? Ik moet wel gewoon voor m'n kindjes zorgen hè.
Ondeugd...
Is er gevaar voor lichamelijk letsel? Ik moet wel gewoon voor m'n kindjes zorgen hè.
woensdag 12 december 2012 om 00:03
woensdag 12 december 2012 om 00:06
Rare, alsof ik je lichamelijk letsel zou aanbrengen. Wat heb jij voor beeld van me?
Ik zou je hooguit uitputten. Maar dat is niets wat een paar uurtjes slaap niet op kan lossen.
En ik zou je een mind-fuck geven van heb ik jou daar. Dat je jezelf afvraagt waarom je mij in godsnaam niet eerder bent tegengekomen...
(als ik het zo schrijf, geloof ik het bijna zelf!)
Ik zou je hooguit uitputten. Maar dat is niets wat een paar uurtjes slaap niet op kan lossen.
En ik zou je een mind-fuck geven van heb ik jou daar. Dat je jezelf afvraagt waarom je mij in godsnaam niet eerder bent tegengekomen...
(als ik het zo schrijf, geloof ik het bijna zelf!)
woensdag 12 december 2012 om 00:11
quote:wdr schreef op 10 december 2012 @ 10:49:
Het échte mannen paleis is het toevluchtsoord voor échte mannen en hun makkers de échte vrouwen om te ouwehoeren, hun masculiene kijk op de wereld ten toon te spreiden en om plaatjes te plakken, bij voorkeur van schaars geklede schone jonkvrouwen. Wees welkom en treed binnen via de brug over de slotgracht...
Ik weet niet hoor. Hoe meer ik er over nadenk, hoe minder ik het vind, zo'n paleis. Daar vind je toch geen echte mannen ? Ik zie meer van die verwijfde fatjes voor me, met hyperstrakke broeken en gepoederde pruiken enzo.
DIt soort gedoe dus
Als een grot misschien té primitief is, kunnen we dan niet naar een kasteel verkassen als compromis ?
Ik weet niet hoor. Hoe meer ik er over nadenk, hoe minder ik het vind, zo'n paleis. Daar vind je toch geen echte mannen ? Ik zie meer van die verwijfde fatjes voor me, met hyperstrakke broeken en gepoederde pruiken enzo.
DIt soort gedoe dus
Als een grot misschien té primitief is, kunnen we dan niet naar een kasteel verkassen als compromis ?
Polygamie = intensieve vrouwhouderij