Het échte mannen paleis

10-12-2012 10:49 2907 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het échte mannen paleis is het toevluchtsoord voor échte mannen en hun makkers de échte vrouwen om te ouwehoeren, hun masculiene kijk op de wereld ten toon te spreiden en om plaatjes te plakken, bij voorkeur van schaars geklede schone jonkvrouwen. Wees welkom en treed binnen via de brug over de slotgracht...
Ok stuur maar een mailtje naar me toe

dan krijg je volgende week een infopakketje van me.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:Apatura schreef op 13 december 2012 @ 09:38:

Echte mannen draaien hun hand niet om voor n beetje sneeuwschuiven en dragen ff de oude dame van hiernaast naar de supermarkt zodat ze zonder uitglijden haar boodschapjes kan doen. Ze hakken ff een boom om voor wat haardhout voor t paleis de burcht en stoken een paar laaiende vuren op waar koning winter bang van wordt.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Heb je mail DS, dus je mag m weghalen.

Thanks!
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
quote:Very__Cherry schreef op 13 december 2012 @ 12:31:

[...]

Maar wat als je nou én lekker, én relaxed, én een vreetzak bent, zoals ik? en de kerels onder tafel drinkt

Ik bedoel het kan heus samen gaan hoor, lekkere wijven zijn niet altijd sjagrijnige saladeprikkers.Zooooo eens!
Jakkie, ik heb niet zo'n zin om te gaan eigenlijk. Liefst kroop ik op de bank, deken over me heen en bestelde eten ofzo.

quote:secondhandsuus schreef op 13 december 2012 @ 14:04:

Jakkie, ik heb niet zo'n zin om te gaan eigenlijk. Liefst kroop ik op de bank, deken over me heen en bestelde eten ofzo.

Zullen we ruilen Suus?
Ik ben misselijk. Heb zo een caramel milkshake van de Mac op.
Getver Missy waarom doe je dat dan ook? Met dit weer! Het is warme chocolademelkweer! Met rum! Whoewhoe!
Het is er alweer uit. Ik weet dat ik buikaanvallen krijg van maccie D. Eigen schuld enzo.
Ik had drie afspraken, twee daarvan hebben op het allerlaatste moment afgebeld, en de derde wil liever morgen afspreken.

Zo kom ik nooit aan mijn opdrachten.

Deedee, is er nog warme chocolademelk met rum over?
Your luck's about to change, cher.

astu! geniet ervan! Tis afgrijselijk koud buiten...
Oh Deeds, lekker! Voor mij heb je er toch ook wel 1?

Ik heb een zak lekker voor erin!
Feierabend
Biertje?

(Ik zit al aan de wijn dus van mij mag het)

If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Al ziet die rum-choco er ook wel lekker uit.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Straks
Proost! Een whiskey graag
quote:Pumps_italiaans schreef op 13 december 2012 @ 12:44:

O en verder bemoei ik me nergens meer mee. Vind het niveau erg gezakt en het kan nog dieper zinken heb ik gisteren gemerkt.

Hoi Pumps, hoe is het? Ik zag dat je een beetje kwaad werd in een topic, wat speelde er precies? Laat je niet gek maken hoor, je kan hier op het forum altijd onmin krijgen maar er zijn ook zat leuke topics en mensen.

Om bij te komen van de begrafenis.
Hoe was t, wdr?
quote:missy_Acy schreef op 13 december 2012 @ 17:46:

Hoe was t, wdr?Zoals veel begrafenissen, mooi en klote. Zijn tienjarige dochtertje sprak nog, door de tranen heen, zei tegen haar papa dat ze van hem hield, dat was wel heftig. Verder ook wat mooie anekdotes om te lachen, was een grappige markante kerel. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar begrafenissen zijn geen hobby van me.
Dank Darban....GLOE GLOE... *HIPS*
Heftig.

Zijn ook mijn hobby niet hoor.
Mijn hobby ook niet, missyAcy.

Al dat verdriet, moeilijk vind ik om mee te maken.

Nog een glas whiskey, wdr? Het lijkt je te smaken
GLOE GLOE *burppp*

Ik vind zo'n begrafenis wel mooi, maar ook zo loos. Ontroerend, maar het blijft gewoon kut dat iemand er niet meer is. Ik kan begrafenissen beter hebben als iemand al oud was, maar als mensen te jong sterven en jonge kinderen achterlaten, nee...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven