Het kasteel

13-10-2009 07:25 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
anoniem_37378 wijzigde dit bericht op 17-03-2010 08:44
Reden: Tijd voor een kasteel in lentejasje
% gewijzigd
Geen genoegen mee nemen hoor Mims! We wachten ook nog niet zo heel lang op jouw boek.
Ik ben ontslagen...nu druk in de weer met advocaten en ander organisatorisch gedoe...en dan duik ik met een pizza op de bank. Alle details vertel ik jullie zaterdag wel met een fles wijn in de hand

Ik vind het zo ***** voor je.

Ik zal mijn vader waarschuwen dat de drankrekening hoog kan worden zaterdag
~rukt nu alvast maar wat flessen open, het is per slot al, eh, bijna vrijdag...~

Kus voor D.
GRRRRrrrrr, niet leuk Dar! Wijn lijkt me even het beste medicijn, morgen weer kop erbij en verder aan de weg timmeren!

Jemig D!

**doet mee met de wijn**

wat ontzettend naar!
*zet alvast koffie en ontbijt neer*

Bah kon niet slapen vannacht. Lag maar te draaien en te woelen en te piekeren. Ben er nu uiteindelijk maar uit gegaan om nog een beetje op de bank door te suffen. Straks om 10:00 naar de bedrijfsarts en daarna in werkstad shoppen met wat vriendinnetjes.

*gaapt*
**voelt aan de koffie**

Warm! Lekker!

In het kader van 'laten we nou eens opeten wat we op voorraad hebben zodat we vriezers en voorraadkasten kunnen opruimen zonder dat er een halve ap in de woonkamer staat aan voorraad, is er nu iets gebeurd wat al jaaaaaarern niet gebeurd is.

Koffie op.

òp!

(nog wel decaf, maar daar heb je nikss aan, 's ochtends)

Vond nog een proefzakje nescafe in de kast. T is caffeine, maar echt lekker is het niet...
"Mamaaaaa?"

'hmpr?'

"Waarom geeft Sjuup een grote-mensen-feestje en mogen wij niet mee? Vorige keer toen Sjuup jarig was mochten we mee en waren er sjipjes en mochten we patatjes eten en met bmbi-dingen spelen en dat was zo leuheuk"

'Ze geeft nu een grote-mensen-feestje'

"Maar ze vind ons toch ook lief? "
En er is weer koffie!
Agossie. *smelt*

Tuurlijk vind ik ze hartstikke lief.

Ik zeg kom eind van de middag met die twee muppets en de oppas. Dan eten we frietjes gooi ze in mijn bed en op een zeker moment het slapende kroost en oppas en jullie weer in de auto.

Hihi.

We maken wel een keer een afspraak dat jullie hier op zaterdag komen eten goed? Krijgen ze een exclusief feestje.

Fijn dat er weer koffie is. Zo'n herkenbaar baalgevoel als je ineens tegen zo'n lege koffiedoos aankijkt..

D nog maar eens een knuf. Sterkte bij arbo-arts.
Oh en over schatige kindjes. De actie van het bloesje ook heel lief.

En grote grinnik over opmerking van mops.
Ik heb gezegd dat we nog wel een keer frietjes zouden gaan eten bij je dus die afspraak staat.

Oppas-constructie niet echt, want oppas moet tot vijf uur werken. Anders was het een optie geweest
Dan gaan we die plannen. En als we een datum hebben staan stuur ik aan Jom en MK een kaartje (van die jij nog hebt liggen thuis) of ze op een speciaal voor hun georganiseerd feesje willen komen.....
Ik zal die 'van die ik nog heb liggen thuis' eens opsnorren en meenemen, zaterdag

Leuk idee!
Ik weet er nog wel een paar die dan willen komen

Overigens lijkt het, zeg wel: lijkt, want in zijn zenuwen kan nog alles anders besloten worden, geloof ik, afijn: lijkt het erop dat ik een chauffeur geregeld heb voor de zaterdagavond, in de vorm van... De Gitarist! Niet meteen bespringen Suup, want dan rent hij subiet weer naar buiten, maar mogelijk gaat het dan toch lukken om jullie in 1 en dezelfde ruimte te krijgen ~is licht trots op overredende kwaliteiten, hoewel ook licht bezorgd of Gitarist het niet alsnog afblaast~

Ik heb zin in een feessie! En in dansen! En in jullie zien! (En alle eventuele zorgen verdrinken en onbekommerd zijn en van het goede gezelschap genieten en zo). Hoera!
Ik heb ook zin in een feestje.

Suup, als we nou al ons kroost op jouw kinderfeestje laten komen, kun je wellicht een hele nieuwe carriere aanboren: kindferfeestjesgever!

Als ik af en toe op het forum lees hoe mensen opzien tegen kinderfeestjes met tig kleuters, zou daar nog best eens geld in kunnen zitten

Cool, een gitarist gaan we dan ook muziek maken? Ik wil je wel eens horen zingen Lil
Ik ben heel erg met meubels aan het zeulen. Wilde vandaag ook behang scoren, maar lieve meneer van de winkel zei dat het over een week met 15 tot 20% korting gaat. Dan wacht ik nog even (moet toch besteld worden, dus impulsaankoop was het toch al niet )
Ik zoek ook ander werk.

Ik heb namelijk 1 Héle Stomme Collega! Héél Stom. De rest is geweldig, maar deze ene. Och, da's zo'n valsch kreng.

Die laat andere collega's vragen wat ik zaterdag aan ga doen, zodat het hele kantoor nu wil weten wat de planning is zaterdag en vooral met wie.

Grom.

Bloes, kuttekop gij!

Wat wilde ik nou toch typen?
Wil ook feestje!

Arbo-arts heeft mij voorlopig de komende drie weken volledig arbeidsongeschikt verklaard zodat ik in alle rust mijn juridische shit kan regelen. Tis een toffe vent. Daarna met vriendinnetjes gaan shoppen bij PRIMARK, ik hou van Primark, Primark is mijn vriendje :-) Tussendoor gelunched bij La Place (hoe burgerlijk) en nu net weer thuis. En ka-pot. De telefoon blijft net zoals gisteren nog steeds de hele dag rinkelen, allemaal lieve steunbetuigingen van collega's. Ik krijg er mijn baan niet mee terug maar het is wel fijn :-)

Nu ff een kopje thee en vanavond op de bank met de nieuwste Disney film en de nieuwste Hugh Grant film. Morgenochtend eerst psych, dan begin maken met juridische shit en dannnn....feesssie van Suup jeeee :-)
Psych op zaterdagochtend? Mén, dat is Serious Shit. D: we geven je gewoon een fles in de hand morgenavond, laat dat glas maar zitten.

Gaan we dansen? Ja hé, we gaan dansen (Ik hóu van dansen!)
:huug: D. heftig. Fijn van steunbetuigingen. Vraag of ze die ook op je linked-in willen zetten, vooral hoe goed en leuk en creatief je bent enzo.

Ik moest even kijken wat primark is, maar ziet er leuk uit. Ze hebben vacatures, D

Jaaa! Dansen!
Nog 1 nachtje slapen en dan is er een feestje

En natuurlijk gaan we dansen. Stiefmam is van de muziek en heeft wat dingen uit haar land en ik zal ook nog wat cd's opsnorren.

Lil wat onwijs grappig van de gitarst, ik zal me afstandelijk opstellen ok, en hem niet gelijk mijn bed insleuren. Dan krijgt hij jachtzin .

OMG wat moet ik aan????

Een groot kinderfeestje, gaan we regelen voor al het kasteelkroost en dan schrijven jullie mooie reviews over mijn kwaliteiten ok?

Darly, fijn dat de aarbo-arts doet wat hij doet. En kan me voorstellen dat de steunbetuigingen van collega's ook goed aanvoelen. En shoppen is altijd goed .

Verder had ik tijdens de lunch een heel goed gesprek met een collea, heb nieuwe inzichten en plannen oor het gesprek woensdag.

Huiasrts gespek was net ook ok. Niet heel concreet. Zij raadt arbeidspsych aan, maar had die niet echt in haar bestand. Darly, jouw psych misschien ook iets voor mij?

En verder wil ik het nu allemaal maar even loslaten en me gaan richten op mijn leuke feestje morgen.
Bloes je mag collega's niet pesten he
Dansen! Dansen! Ik heb gisterenavond de hele avond gedanst op het meest coole werkfeest ever. Man o man, wat was DAT een feest, serieus. Ben er nog helemaal beduusd van. We work hard, we party hard. Rotwerk heb ik toch ook.

Vanochtend mezelf een total make-over cadeau gedaan, nou ja: ik heb mijn haar niet zomaar laten knippen, maar ontwérpen. En, het moet gezegd, het is geweldig mooi, mijn haar heeft nog nooit zo goed gezeten. Daarna met Man koffie gedronken op een verwarmd terras in een winterzonnetje, daarna door naar een snelle vrijdagmiddagborrel bij een vriendin en toen naar huis, alwaar Man een verrassing had: de oorbellen die ik zo mooi edoch te duur vond; die had hij gekocht om mijn make-over te complementeren. Is dat lief of is dat lief?

En dan morgen het Zuupfeest! Yes, Lil, we gaan dansen!!!!
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven