Het onbelangrijke-maar-wel-leuke-vragen-topic!

18-09-2009 11:18 199 berichten
Alle reacties Link kopieren
In navolging op het 'waarom zijn bananen krom'-vraagstuk een topic met onbelangrijke, maar wél interessante en leuke vragen.

Vraag over bananen is al beantwoord, en inmiddels weten we ook waarom tropische vissen wél leuk gekleurd zijn maar onze Noordzee-vissen niet.

Roept en googelt dus maar!
Peas on earth!
quote:Thila schreef op 18 september 2009 @ 14:39:

[...]

Een zeepaardje heeft helemaal geen poten... Je bedoelt benen
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
Er schijnt een klier te zitten tussen je kleinste teen en je een-na-kleinste teen. Dat is je rare vragen-orgaan. Wanneer je een mix van rösti, macaroni en sperziebonen eet, scheidt de hypothalamus een hormoon af (tribetaken kerosine) wat dan die klier activeert tot het aanmaken van prikkels die omgezet worden in het stellen van rare vragen.
quote:Gebakkie schreef op 18 september 2009 @ 14:57:

[...]

Je bedoelt benen Nee, die ook niet inderdaad.
Vraagje:

waarom openen sommige forummers een topic om er vervolgens nooit meer zelf te reageren? Zooo irritant als je niet weet hoe iets afgelopen is (hetzelfde als een dvd kijken vlak voor het eind van de film kapt ie ermee)
Ja, da's irritant. Hangt misschien ook samen met de reacties (niet het antwoord krijgen waar je op gehoopt had)?
Peas on earth!
quote:flint schreef op 18 september 2009 @ 11:24:

Kijk, niet eens zo'n gekke vraag dus als wetenschappers het ook niet precies weten! Maar dan vraag ik me nog steeds af of al het bloed niet naar hun hoofdje zakt.

Uit veelgestelde vragen over vleemuizen:

Als mensen lang op hun kop staan zakt door de zwaartekracht bloed van hun benen en lijf naar hun hoofd, wat op den duur vervelend kan worden. Vleermuizen zijn zo klein, dat de afstand waarover druk in hun bloed zich zou kunnen opbouwen zo klein is dat dit geen noemenswaardig drukverschil oplevert. Dat kunnen ze makkelijk opvangen door de bloedvaten bij hun hoofd wat meer samen te trekken. Dus hebben zij nergens last van.

Wat ik me afvraag: als je iets kwijt bent, en je hebt het na lang zoeken weer gevonden, dan is er altijd wel iemand die zegt: "het ligt altijd op de laatste plek waar je zoekt". Hoezo? Zijn er echt mensen die verder zoeken als ze iets gevonden hebben dan?
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 18 september 2009 @ 16:34:

Ja, da's irritant. Hangt misschien ook samen met de reacties (niet het antwoord krijgen waar je op gehoopt had)? Ik denk dat 99% niet het antwoord krijgt waarop ze hopen. Volgens mij hebben newbies het idee dat hier een thee-mutsen-vrouwen-clubje aan de gang is die zich alleen bezig houden met gezeur en gemeut en elkaar vooral niet afvallen. Ik heb ook even moeten slikken in het begin... maar heb wel altijd gereageerd (tot in den treeeeeuuuuure)
quote:_Jente_ schreef op 18 september 2009 @ 16:37:

[...]

Wat ik me afvraag: als je iets kwijt bent, en je hebt het na lang zoeken weer gevonden, dan is er altijd wel iemand die zegt: "het ligt altijd op de laatste plek waar je zoekt". Hoezo? Zijn er echt mensen die verder zoeken als ze iets gevonden hebben dan?Ja, da's ook een goeie inderdaad.

[...]

Wat ik me afvraag: als je iets kwijt bent, en je hebt het na lang zoeken weer gevonden, dan is er altijd wel iemand die zegt: "het ligt altijd op de laatste plek waar je zoekt". Hoezo? Zijn er echt mensen die verder zoeken als ze iets gevonden hebben dan?Misschien vind je dan wel iets waarvan je niet eens meer wist dat je het kwijt was
quote:Ainne schreef op 18 september 2009 @ 12:16:

Nlies, wil je er een bitterbal bij?

En ik maar denken dat ik alles gelezen had voor ik antwoord gaf

mag ik d bitterbal bewaren voor bij de borrel?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Waarom heeft suikerspekkie (ofzoiets) nooit dat verhaal over die bruiloft afgemaakt?

Wat ik me afvraag: als je iets kwijt bent, en je hebt het na lang zoeken weer gevonden, dan is er altijd wel iemand die zegt: "het ligt altijd op de laatste plek waar je zoekt". Hoezo? Zijn er echt mensen die verder zoeken als ze iets gevonden hebben dan?Guido Weijers
quote:HotCherryPoptart schreef op 18 september 2009 @ 18:05:

[...]

Guido Weijers Ah, ik ben dus niet de enige die zich met dit soort stomme dingen bezig houdt.
De drollen van mijn zoontje zinken en die van mij drijven.

Waarom is dat zo?
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Hey La Vie, toch maar weer je oude avatar terug genomen? Hoe vind je de mijne trouwens? Precies wat ik zocht
Hey gebakswijffie!

Ja, ik miste mijn vorige avatar toch meer dan ik dacht. Wilde eerst nog goedkeuring aan je vragen, maar nam maar even voor het gebmak aan dat je het ok vond

Die van jou is goed!! Inderdaad precies wat je zocht ja. Waar heb je hem gevonden?
Haha, ben je mal. Ik heb een leuke photoshopavond gehad vorige week. Voor mij is dat allemaal ook leerzaam. Anders had ik alleen maar op onzin-topics zitten brabbelen.

Ik heb een plaatje gevonden op 'eating woman'. Kwam deze o.a. uit. Ogen lekker fel groen gemaakt, beetje lila en roze erbij en viola. Dit is nu (voorlopig) een blijvertje tenzij ik een leukere tegenkom.
Haha, I know. Maakte ook maar een grapje. Ik vond het ook erg gezellig die avond trouwens

Ja, hij is leuk, past heel erg goed! En die ogen, dat zie je ja. Mooi!
Dank je Ik vond het ook gezellig Ik lag lekker laat op bed Maar vanavond vroeg, sterker nog, ik ga nu al Fijn weekend en tot ziens weer!
Weltruste, gebakske!
quote:Thila schreef op 18 september 2009 @ 14:39:

[...]

Een zeepaardje heeft helemaal geen poten... En dieren zonder poten kunnen nooit edel zijn?
quote:Miss thang schreef op 18 september 2009 @ 14:09:

hahahahaha, Dushi, wat gebeurde er toen?Ik kreeg een draai om mijn oren en moest voor straf naar mijn kamer.
quote:Douja schreef op 18 september 2009 @ 22:03:

[...]

En dieren zonder poten kunnen nooit edel zijn?

Dat wel, of tenminste, dat denk ik.

Maar het ging om de benen van een paard, en waarom een ander soort 'paard' dan geen benen heeft, maar poten.
quote:La Vie en Rose schreef op 18 september 2009 @ 18:38:

De drollen van mijn zoontje zinken en die van mij drijven.

Waarom is dat zo???? Omdat jij meer light produkten eet dan je zoontje????

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven