Het Spuugpaleis

15-11-2014 19:32 3048 berichten
Doe je het graag met panda's? Heeft je partner last van spuugdraden?

Hier kan je alle eigenaardigheden delen met gelijkgestemden!

Wij kijken nergens van op (serieus, wij kijken nérgens van op, behalve nekschoten).

Wij posten hier wel met de volgende 10 geboden in ons hart

1. Hou zielsveel van het Paleis.

2. Geef iedereen applaus en geen kritiek.

3. Al uw spuugpasjes zult ge leren.

4. Door te herhalen, wel duizend keren.

5. Spuug met vol plezier en enthousiasme.

6. Maar wees je naaste niet tot last.

7. Vergeet niet dat je ook ooit een beginner was.

8. Dan ben je een echte spuger, eerste klas.

9. Spugen doe je zij aan zij.

10. En iedereen hoort er bij.

DE TABEL IS VOL!!!

Meekletsen mag natuurlijk altijd. Maar is niet gewenst. Co, jij mag nog in de tabel als je wilt.

naamdoeleinddatumda KetterugkomenzsmFluitgeen doelt/m maart 15strotiede kroeg voorbij1 maart 2015ameirechten voor vrije uitloop kip15-05-15mrsWzuipeneinde der dagendroosjefabrikoosjeals 7de posten in deel 2asap1blomverspreiding18-04-15biebelmiss Overijssel wordendoel bereikt Iesepiesconclaveren27-15-3012phooligjephooldanseneind maart (einde abo)kiezelSteinslapen en luieren (subdoel; lepra de wereld uit)eind 2074makaiAapgeëerT wordten op hed vorumvan nu tot altijdsmeerpoeznog meer botoxt/m 2034damessnotjeshet werpen der laatste steenst. juttemis 2057annanassappeluitgroei kweken tot tokkielook geperfectioneerd isvoor morgenochtend 3 uurmissBeehive3 kilo terugvindenvoor het eind v/d maandexblaarwereldbeeld zuiver houdentot het einde der tijdenolala1000 garnalen pellenvoordat ze gaan stinkensussepusminder mooi en slim29 februaririetdeüberparkietemancieepaatie voor alle gele oranje medeforummers bevorderenvoor 7 uur

DeelnemerLeeftijdLengteStartgewichtHuidig gewichtStreefgewichtfloimpgelukkig nieuwjaar84 cm5 stenen3 tegels1vlonderstoor ik?58120 cmstreefgewicht behaald 98,1 kilo

Wil je in de tabel; graag dikgedrukt aangeven!
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 12 januari 2015 @ 18:59:

Ik was zelf op soul sister.

[afbeelding]

If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Ik spuug in inches, niet in mm Stoor!

Nieuwerwets gedoe.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
quote:merano schreef op 12 januari 2015 @ 20:03:

[...]

[afbeelding]

[afbeelding]Nomnomnom. Lekker hoor, Sjulijen.
Frans? Frans?

Ik spreek geen Frans maar kan dit nog steeds meezingen

No no
Je bent zelf een theepot
We spugen hier ook 25,4 mm.
Hijg en kreun mee
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 12 januari 2015 @ 19:59:

Willen jullie onze lieve Stein op napraat 19:30 even helpen?Ik heb het uitgelegd, Suus, ik denk dat het nu heel duidelijk is.
Life is short. Eat dessert first.
Mooie en duidelijke omschrijving Roosje.

Kun je nog iets over Lommel vertellen?
quote:SuzanneSuus schreef op 12 januari 2015 @ 20:11:

Hijg en kreun mee

Hijg en kreun meeBah, dat vind ik zo'n vies liedje.
Dit was een hoogtepunt voor alle Lommelaars.

40 teams voor grote stadspuzzel

De stad Lommel organiseert komende zondag een grootse stadspuzzel voor alle inwoners. "We hebben voor iedereen een dag boordevol quiz-, puzzel- en zoekplezier met een hoekje af in petto", zegt schepen van Lommel Leeft én fervent quizfanaat Kris Verduyckt (sp.a). "Verwacht je niet aan een standaardquiz, maar wel aan dag vol uitdagingen, leuke weetjes, humor en een tikje avontuur. Ontdek onze mooie stad die dag op een heel andere manier. Ploegen krijgen een kleurrijk en uniek quizboekje en krijgen een héle dag de tijd om thuis of op locatie op zoek te gaan naar zoveel mogelijke goede antwoorden." Inschrijven voor de stadspuzzel kan nog en met vrijdag, momenteel staat de teller op 40 deelnemende ploegen. (SSB)

Hijg en kreun meeHuil mee

https://www.youtube.com/watch?v=bj8-_QKN31o
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

quote:doornroosje9 schreef op 12 januari 2015 @ 20:12:

[...]

Ik heb het uitgelegd, Suus, ik denk dat het nu heel duidelijk is.

Of

Je bent zelf een theepot
quote:doornroosje9 schreef op 12 januari 2015 @ 20:15:

Dit was een hoogtepunt voor alle Lommelaars.

40 teams voor grote stadspuzzel

De stad Lommel organiseert komende zondag een grootse stadspuzzel voor alle inwoners. "We hebben voor iedereen een dag boordevol quiz-, puzzel- en zoekplezier met een hoekje af in petto", zegt schepen van Lommel Leeft én fervent quizfanaat Kris Verduyckt (sp.a). "Verwacht je niet aan een standaardquiz, maar wel aan dag vol uitdagingen, leuke weetjes, humor en een tikje avontuur. Ontdek onze mooie stad die dag op een heel andere manier. Ploegen krijgen een kleurrijk en uniek quizboekje en krijgen een héle dag de tijd om thuis of op locatie op zoek te gaan naar zoveel mogelijke goede antwoorden." Inschrijven voor de stadspuzzel kan nog en met vrijdag, momenteel staat de teller op 40 deelnemende ploegen. (SSB)

Ah

Geocaching

Leuk
Je bent zelf een theepot
Zoek ik een plaatje van Lommel, krijg ik dit:

't Lijkt de Sahara wel

De Lommelse Sahara is een natuurfenomeen! In het midden van een groot naaldbos bots je ineens op een woestijnachtig landschap. Wondermooi tussen de geurende naaldbossen. Het helderblauwe meer en de unieke fauna en flora maken van een wandeling naar de Lommelse Sahara een toch om nooit te vergeten.

Hoe raar het ook klinkt, maar het beschermd natuurgebied is ontstaan door … natuurvervuiling. Door de uitwasemingen van de vroegere zinkfabriek verdween de groene beplanting als sneeuw voor de zon. Het resultaat: een dor landschap, bedenkt door witzand. Om uitdeining van de zandvlaktes te voorkomen werd heel lang geleden een nieuw bos aangeplant. Met dit uniek natuurgebied als opvallend mooi resultaat.

In de onmiddellijk omgeving vind je het Kempens kanaal en de ook al unieke voetgangersbrug. Via dit straf stukje architectuur kom je in een wandel- en natuurgebied dat zijn gelijke niet kent!
Lommerlaars, wat klinkt dat leuk!
quote:SuzanneSuus schreef op 12 januari 2015 @ 20:18:

[...]

Ah

Geocaching

LeukZo'n dure woorden kennen wij hier niet in Limburg.
Ok ok

De Vlugge seks versie

( ik heb hele stoute/foute/leuke/geile herinneringen aan dit nummer)
Je bent zelf een theepot
Lommel heeft echt alles hè! Hebben ze ook Bedoeïenen en zo?
quote:doornroosje9 schreef op 12 januari 2015 @ 20:21:

[...]

Zo'n dure woorden kennen wij hier niet in Limburg.

Geochaching is een leuke hobby

( sorry, ff serieus, siriuus, seriuus, whatever volgens ander topic)
Je bent zelf een theepot
Die Donna Summer was die niet para geworden na 9-11?
quote:SuzanneSuus schreef op 12 januari 2015 @ 20:24:

[...]

Geochaching is een leuke hobby

( sorry, ff serieus, siriuus, seriuus, whatever volgens ander topic)Doe je dat met zo'n wandel-garmin?
quote:StoraHuntur schreef op 12 januari 2015 @ 20:22:

Lommel heeft echt alles hè! Hebben ze ook Bedoeïenen en zo?Natuurlijk.

quote:doornroosje9 schreef op 12 januari 2015 @ 20:27:

[...]

Natuurlijk.

[afbeelding]Oooo, dat zijn échte! Wat schattig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven