Het stamcafé III

01-02-2016 07:19 3014 berichten

Welkom in het stamcafé, een old English inn deze keer.

Waar voor- tijdens- en nagepraat kan worden over van alles en nog wat door oudgedienden, middellang aanwezigen en eerstejaars. Maakt niet uit, zolang je maar sfeerverhogend bent.

Hier wordt ouderwets gekeuveld, gedeeld, gelachen en meegeleefd.

Zuigen: alleen stof.

Fitties uitvechten: graag elders.

Kom er in en geniet van good old forumpret!
Alle reacties Link kopieren
Ondertussen luister ik Wu Tang Clan, Ice Tea, Eminem en Dead Kennedy's.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:BridgetteDubois schreef op 06 februari 2016 @ 17:50:

[...]

Maar hats, niks tegen jou verder, maar de manier waarop je het brengt.. ik kan me voorstellen dat wat vollere mensen zich aangesproken voelen. Of daardoor de neiging krijgen zich te verdedigen.

.

Dat zelfde geldt andersom; er wordt vaak heel lelijk gedaan over mensen met een - haast - " perfect " lichaam ( en wat perfect is daar is dan ook weer niemand het met elkaar over eens ) of die daar naar streven. Is net zo goed iets waar iemand zich over aangesproken kan voelen.

Maar dit topic leent zich niet zo goed voor discussies, ik denk dat dat bedoeld wordt. Dit zou een ongedwongen, gezellig keuvelen moeten zijn en daar is ook helemaal niks mis mee. Ook wel eens lekker.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:hatsetats schreef op 06 februari 2016 @ 17:49:

(en wees maar niet bang hoor, ik hou er al over op. Blijkbaar worden er toch her en der gevoelige snaren geraakt)Wat een onzin. Dat wordt toch ook niet gezegd als het over huisdieren of kinderen gaat?
quote:Lady_Voldemort schreef op 06 februari 2016 @ 17:35:

Dochter (die ene met die zesjes) is vandaag kleren wezen kopen en ik ben trots op haar. Ze kwam namelijk thuis met (onder andere) twee shirts: eentje van Pink Floyd en eentje van Nirvana .

Cool!

Waar heeft ze geshopt? Zijn er weer zulke shirts?
quote:Star schreef op 06 februari 2016 @ 17:57:

[...]

Wat een onzin. Dat wordt toch ook niet gezegd als het over huisdieren of kinderen gaat?Hoe bedoel je?
quote:Lady_Voldemort schreef op 06 februari 2016 @ 17:55:

[...]

De mijne heeft zich er inmiddels bij neergelegd dat ze dezelfde smaak heeft als die halfbejaarde moeder van haar .

Dat heeft mijn dochter stiekem ook hoor maar dat toegeven dat wil ze nog niet.

Tijd geleden had ik een keer een truitje gekocht bij een winkel waar zij ook vaak kleren kocht..

Eerst zegt ze o die is leuk waar heb je die gekocht dus ik zeg nou daar en daar..

O zegt ze ben je in die hoerenwinkel geweest,ja echt iets voor jou
quote:hatsetats schreef op 06 februari 2016 @ 17:56:

Ondertussen luister ik Wu Tang Clan, Ice Tea, Eminem en Dead Kennedy's.

Ik dacht héél even, bij het lezen van de eerste band, dat je het over een Aziatisch gerecht had!

quote:Eleonora-1 schreef op 06 februari 2016 @ 17:56:

[...]

Ja, dat is het.

De gevoelige snaar die je raakt, daar houden we het op.

Maar thanks.Wat BD hieronder ergens zegt
quote:hatsetats schreef op 06 februari 2016 @ 17:55:

[...]

Waarom maak jij onderscheid tussen wat jij zegt over een afgetraind lijf en wat ik zeg over rolletjes?

Omdat in mijn mening een rolletje gezond is. En zo panisch met eten bezig zijn niet.

Mijn mening. Maar ik hou er nu over op.

Ik ga met mijn rollen over de bar hangen en bestel nog een wijntje.
quote:Eleonora-1 schreef op 06 februari 2016 @ 17:59:

[...]

Ik dacht héél even, bij het lezen van de eerste band, dat je het over een Aziatisch gerecht had!

Nee rap. (ook al fout ben ik bang )
quote:Star schreef op 06 februari 2016 @ 17:58:

[...]

Cool!

Waar heeft ze geshopt? Zijn er weer zulke shirts?In Arnhem, bij de Primark. Dat is dan weer een hobby van haar die ik niet deel
quote:Lady_Voldemort schreef op 06 februari 2016 @ 17:56:

[...]

Wat leuk Drammer dat je zoon een gelijkgestemde heeft gevonden!Ja, ben ik ook zo blij mee! Met anderen voetbalt hij hoor, hij zit niet altijd binnen. Bij voetballen maken ze nu filmpjes van doelpunten. Hij vooral. Film is zo echt zijn ding
Later is nu
quote:BridgetteDubois schreef op 06 februari 2016 @ 17:59:

[...]

Omdat in mijn mening een rolletje gezond is. En zo panisch met eten bezig zijn niet.

Mijn mening. Maar ik hou er nu over op.

Ik ga met mijn rollen over de bar hangen en bestel nog een wijntje.????????? En ik ben degene die hard oordeelt? En jij hebt slechts een mening?
Toen ik een jaar of 15/16 was droeg ik ook regelmatig kleren van mijn moeder, ze had echt wel mooie dingen. En natuurlijk haar hoge hakken. En kon heel goed naaien, dus ik droeg ook apartere dingen. Erg fijn zo'n moeder.
quote:hatsetats schreef op 06 februari 2016 @ 17:58:

[...]

Hoe bedoel je?Als iemand zegt dat ze geen zin hebben in gebrabbel over kinderen of huisdieren wordt er toch ook niet meteen geroepen 'o zeker een gevoelige snaar geraakt?'.
Ik wil best ophouden met reageren, ook al vind ik niks mis met de discussie zoals 'ie gevoerd werd en voel ik me ook niet opgelaten.

Hoef voor niemand een warme hap te maken, dan maak ik voor mezelf er ook geen toestand van. Brood al genoeg gehad vandaag; speklapje (lag nog in de pan ) + banaan, sinaasappel en kwark waren mijn diner.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Leo, heb jij nog van die alcoholvrije cocktails? Daar heb ik wel zin in
Bridgette en Hats, willen jullie aub deze discussie ergens anders voortzetten.
quote:Star schreef op 06 februari 2016 @ 18:02:

[...]

Als iemand zegt dat ze geen zin hebben in gebrabbel over kinderen of huisdieren wordt er toch ook niet meteen geroepen 'o zeker een gevoelige snaar geraakt?'.Geen idee, het gaat hier pagina's lang over kids, ik heb het nog nooit gehoord
Is de zaterdag een nationale verhuisdag? Het lijkt wel een volksverhuizing voor vandaag in de straat.
quote:hatsetats schreef op 06 februari 2016 @ 18:01:

[...]

????????? En ik ben degene die hard oordeelt? En jij hebt slechts een mening?Hou nou oooohoooop.
quote:WD-40 schreef op 06 februari 2016 @ 18:03:

Is de zaterdag een nationale verhuisdag? Het lijkt wel een volksverhuizing voor vandaag in de straat.Hee dat hebben wij hier ook al de hele dag!
quote:Lady_Voldemort schreef op 06 februari 2016 @ 18:00:

[...]

In Arnhem, bij de Primark. Dat is dan weer een hobby van haar die ik niet deel O de Primark op zaterdag? Dapper!
quote:Eleonora-1 schreef op 06 februari 2016 @ 16:50:

[...]

Hoe maak je je curry Red?

Ik probeer overal curry inspiratie op te doen en dan moed verzamelen om het zelf te maken.

Ik heb nu voor het gemak de currypasta van patak's genomen, met knoflook en gember even in de pan. Daarbij gegaarde groenten: zoete aardappel, courgette, bloemkool en kikkererwten. Klaar. Lekker simpel maar heel lekker. Dochter zit ook te smullen ervan, dat is een goede graadmeter.

Oh ja. Een bosuitje erbij nog op het laatst. Extra lekker.
Mijn dochter draagt Nickelback, Pearl Jam en Skillet, zoals haar vader (nee, die draagt geen skillet) en daarnaast vanalles van Harry Potter, wat ik ook wel zou willen dragen. We dragen allemaal Adidas trouwens
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven