Het stamcafé VI

26-02-2016 20:32 3019 berichten
De zesde editie alweer van onze onvolprezen stamkroeg! Dit keer is het thema, op speciaal verzoek van onze Olle Grieze, Hoog. We bevinden ons in de allerhoogste Irish Pub ter wereld, gevestigd in Namche Bazaar (Nepal) op zo'n 3460 meter boven NAP.

Het uitzicht is trouwens ook niet te versmaden:

Klein stukkie lopen en je zit zomaar op zo'n 8850 meter boven NAP, dat is pas echt Hoog!

Afgezien van de locatie is er in onze kroeg gelukkig nog niks veranderd. Zuigen mag, maar alleen stof. En mocht je de aanvechting krijgen ruzie te maken, open dan lekker een eigen topic of voeg mekaar gezellig toe op FB.

Genoeg geluld, het eerste rondje is van Leo, Star, Yas en ik-zei-de-gek!
quote:Lady_Voldemort schreef op 27 februari 2016 @ 23:25:

Twee emmertjes water halen

twee emmertjes pompen

De meisjes op de klompen

de meisjes op een houten been

Rij maar door mijn poortje heenJeugdsentiment
Alle reacties Link kopieren
hee
very metal
En van je ras ras ras

rijdt de koning door de plas

quote:Lady_Voldemort schreef op 27 februari 2016 @ 23:27:

En van je ras ras ras

rijdt de koning door de plas

[afbeelding]En van je voort voort voort gaat de koning door de poort.
owkeej....
very metal
quote:Moiren_ schreef op 27 februari 2016 @ 23:28:

[...]

En van je voort voort voort gaat de koning door de poort.
quote:Lady_Voldemort schreef op 27 februari 2016 @ 23:30:

[...]

[afbeelding]En dat om een handje blauwe bessen.
En van je erk erk erk

Gaat de kogel door de kerk

quote:Moiren_ schreef op 27 februari 2016 @ 23:32:

[...]

En dat om een handje blauwe bessen.Ja een balletje kan raar rollen. Vlindereffect he.
Half 6 en ik ben al wakker
quote:yasmijn schreef op 27 februari 2016 @ 23:39:

Goddank, kunnen we mss eindelijk eens een fatsoenlijk gesprek voeren hier.

Dat stomme lied blijft nu dagen in mijn hoofd zitten.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Lady_Voldemort schreef op 27 februari 2016 @ 23:34:

En van je erk erk erk

Gaat de kogel door de kerk

[afbeelding]

Neehee, van je erre, erre, erre, rijdt de koning door de serre!

Van je 1, 2, 3, hatsjie! Zo eindigden wij altijd tenminste. En die hatsjie is omdat iedereen de griep heeft nu.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
quote:yasmijn schreef op 27 februari 2016 @ 23:39:

Bijna kwart voor 12 en ik ga naar bed.

Wat ben jij belachelijk vroeg wakker. Gedroomd over spinnen zeker?

I like being a mess. It's who I am.
Kutzooi. Dacht een nachtje in mn eigen bed. Helaas man blaft weer als een malle. Op de bank dus.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Oudblond en rijd voorzichtig

Van je hoephoephoep rijdt de koning door de poep. Dát zit de komende dagen in mijn hoofd doornroosje. Inclusief bijpassend carrieslee tekeningetje.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ik vond deze tekst, wilde hem even delen.

Ik word ook een zure visgleuf! Jeeej! Ik vond het passen bij het gevoel wat ik de afgelopen dagen heb gehad. Over sommige dingen en mensen. Niet iedereen hoor, zeker niemand hier.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
quote:hatsetats schreef op 27 februari 2016 @ 23:44:

Kutzooi. Dacht een nachtje in mn eigen bed. Helaas man blaft weer als een malle. Op de bank dus.Hè bah Hats. Mag ik hieruit wel afleiden dat er overdag enige verbetering bij je man is?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Oudblond, gecondoleerd.

LV, sterkte met je been!

Ik zie net dat Alexia haar been heeft gebroken in Lech.
quote:yasmijn schreef op 27 februari 2016 @ 23:52:

Oudblond, gecondoleerd.

LV, sterkte met je been!

Ik zie net dat Alexia haar been heeft gebroken in Lech.Zie je wel, het kan altijd erger
quote:yasmijn schreef op 27 februari 2016 @ 23:52:

Oudblond, gecondoleerd.

LV, sterkte met je been!

Ik zie net dat Alexia haar been heeft gebroken in Lech.Ach, arme kind.
Ze is geopereerd in Innsbruck.
quote:feow schreef op 27 februari 2016 @ 23:47:

[...]

Hè bah Hats. Mag ik hieruit wel afleiden dat er overdag enige verbetering bij je man is?

Geen idee, dan werkt ie We gaan het meemaken morgen. Kan m nu al slaan bij het idee dat ie morgen de hele dag hoest en proest. Hij is echt ziek en geen pieperd en ik snap dat ie klaagt hoor echt. Ik heb alleen weinig energie voor m.

We hebben de ander alebei hard nodig op het moment en we kunnen op het moment allebei lastig geven.

En morgenochtend komt eerst mn broer, dan moeten we op de foto ( verrassing voor ie,and) en dan moet ik naar ma. Dus lekker uitrusten zit er ook niet in.

En ik zit onder de blaiwe plekken van het sparren zie ik net. Mijn lijf voelt ook alsof ik een paar robbertjes gevochten heb. ;)

Nouja, ik heb me fysiek en verbaal kunnen uitleven tijdens dat boksen vandaag, nemen we die blauwe plekken maar op de koop toe.

Zo, dat was mijn klaagzang ;)
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Lady_Voldemort schreef op 27 februari 2016 @ 23:54:

[...]

Zie je wel, het kan altijd erger Als je van Koninklijke Bloede bent
quote:yasmijn schreef op 27 februari 2016 @ 23:55:

Ze is geopereerd in Innsbruck.En ook nog het bovenbeen. Wat een rotplek.
quote:feow schreef op 27 februari 2016 @ 23:45:

Oudblond en rijd voorzichtig

Van je hoephoephoep rijdt de koning door de poep. Dát zit de komende dagen in mijn hoofd doornroosje. Inclusief bijpassend carrieslee tekeningetje. Oh, Carrie Slee. Daar moet je het eens met mijn zoon over gaan hebben. Die heeft wel zo'n bloedhekel he, aan Carrie Slee. En die arme prul moet haar steeds maar lezen voor Nederlands, om verslagen over te schrijven en zo. En dan brandt ie haar trouw tot aan de grond toe af . Ik zal ze toch eens gaan vragen of ie niet een keer iets anders mag gaan lezen, anders gaat de lol er helemaal af.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven