Het Stamcafé VII
maandag 14 maart 2016 om 21:18
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 14 maart 2016 @ 21:13:
[...]
In een vijver zwemmen is leuker, je ziet dan allerlei vliegjes en libelles vliegen en voelt soms koud water en soms warm water langs je benen. Dat temperatuurverschil herinner ik me nog goed.
JA, het is een heel fijn 'aards' gevoel.
Ontspan lekker Wollie en lekker slapen voor strakjes.
[...]
In een vijver zwemmen is leuker, je ziet dan allerlei vliegjes en libelles vliegen en voelt soms koud water en soms warm water langs je benen. Dat temperatuurverschil herinner ik me nog goed.
JA, het is een heel fijn 'aards' gevoel.
Ontspan lekker Wollie en lekker slapen voor strakjes.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
maandag 14 maart 2016 om 21:19
maandag 14 maart 2016 om 21:20
quote:Peacy schreef op 14 maart 2016 @ 21:19:
Slaap lekker, hen die gaan slapen.
Ik heb net wat genomen om wakker te blijven. Sorry Save, ik had het koffieapparaat dichterbij staan.
Alleen, ijzertabletten zorgen ervoor dat koffie niet meer zo lekker smaakt. (Of ik had vanmiddag een verkeerde bak bij m'n vader).
Deze smaakt weer wel lekker.Moet je nog studeren of zo perzikje?
Slaap lekker, hen die gaan slapen.
Ik heb net wat genomen om wakker te blijven. Sorry Save, ik had het koffieapparaat dichterbij staan.
Alleen, ijzertabletten zorgen ervoor dat koffie niet meer zo lekker smaakt. (Of ik had vanmiddag een verkeerde bak bij m'n vader).
Deze smaakt weer wel lekker.Moet je nog studeren of zo perzikje?
maandag 14 maart 2016 om 21:21
maandag 14 maart 2016 om 21:38
quote:SaveTheDay schreef op 14 maart 2016 @ 21:29:
[...]
Herken dat wel. Afspuiten met de tuinslang na een dip in de plaatselijke plomp. Uitkleden aan de achterdeur tot op mijn nakie en het bad staat klaar. Ik hou blijkbaar echt van mijn moeder
[...]
Herken dat wel. Afspuiten met de tuinslang na een dip in de plaatselijke plomp. Uitkleden aan de achterdeur tot op mijn nakie en het bad staat klaar. Ik hou blijkbaar echt van mijn moeder
maandag 14 maart 2016 om 21:43
maandag 14 maart 2016 om 21:44
quote:SaveTheDay schreef op 14 maart 2016 @ 21:43:
[...]
heerlijke herinneringen
Als ik terugdenk dan voel ik bijna de warmte van de zon en ruik ik de geur van het water.Eh Save, dit was voor mij afgelopen zomer dat ik als bijna 50 jarige in mijn blootje aan de achterdeur stond
[...]
heerlijke herinneringen
Als ik terugdenk dan voel ik bijna de warmte van de zon en ruik ik de geur van het water.Eh Save, dit was voor mij afgelopen zomer dat ik als bijna 50 jarige in mijn blootje aan de achterdeur stond