Het Stamcafé XI
donderdag 21 april 2016 om 20:39
Deel elf van ons heerlijke café!
We zijn in Barcelona neergestreken.
Het is weer eens wat anders.
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
We zijn in Barcelona neergestreken.
Het is weer eens wat anders.
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
maandag 25 april 2016 om 19:19
quote:SaveTheDay schreef op 25 april 2016 @ 19:18:
[...]
Nah, ik gluur zo wel even over de schutting.Heb ik me net verontschuldigd voor iets wat jij schreef 't Is dat je weet dat het dus al gebeurd is. Geef je een update als je over de schutting geloerd hebt?
[...]
Nah, ik gluur zo wel even over de schutting.Heb ik me net verontschuldigd voor iets wat jij schreef 't Is dat je weet dat het dus al gebeurd is. Geef je een update als je over de schutting geloerd hebt?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
maandag 25 april 2016 om 19:20
maandag 25 april 2016 om 19:21
quote:Oudblond schreef op 25 april 2016 @ 16:20:
Eh Leo ????? Heb je een nieuwe rol te pakken of lees ik je helemaal maar dan ook helemaal verkeerd? Poezenblaasgruis, op je knieën voor de dierenwinkel met een meneer en een rits en toch ook weer niet en er wordt ook gevist?
Ja, wat een léven heb ik he....
Eh Leo ????? Heb je een nieuwe rol te pakken of lees ik je helemaal maar dan ook helemaal verkeerd? Poezenblaasgruis, op je knieën voor de dierenwinkel met een meneer en een rits en toch ook weer niet en er wordt ook gevist?
Ja, wat een léven heb ik he....
maandag 25 april 2016 om 19:22
quote:Oudblond schreef op 25 april 2016 @ 19:17:
[...]
Mea culpa mea maxima culpa Yette vergeef me. Ik kan alleen maar bedenken dat ik gewoon te weinig soaps kijk en dus geen ingewikkelde familieverhaallijnen weet te ontrafelen
die verhaallijn is bij mij het probleem niet. Maar de namen ... ... ik vraag het haar maar gewoon.
[...]
Mea culpa mea maxima culpa Yette vergeef me. Ik kan alleen maar bedenken dat ik gewoon te weinig soaps kijk en dus geen ingewikkelde familieverhaallijnen weet te ontrafelen
die verhaallijn is bij mij het probleem niet. Maar de namen ... ... ik vraag het haar maar gewoon.
maandag 25 april 2016 om 19:29
maandag 25 april 2016 om 19:40
quote:yette schreef op 25 april 2016 @ 18:53:
Ik heb vandaag gemietert met een forumster die ik al eeuwen ken, maar waarvan ik de nick niet meer gebruik en weet. Lang leve de coulissen van het wereldwijde web, de nickchanges en m'n amnesie
Enniewee, het was heel gezellig. Lekker biertje ook!
Dat je dat vast weet als je hier nog komt
Doe mij nog maar een witte van de tap dus.Ja was idd gezellig Yette
Ik heb vandaag gemietert met een forumster die ik al eeuwen ken, maar waarvan ik de nick niet meer gebruik en weet. Lang leve de coulissen van het wereldwijde web, de nickchanges en m'n amnesie
Enniewee, het was heel gezellig. Lekker biertje ook!
Dat je dat vast weet als je hier nog komt
Doe mij nog maar een witte van de tap dus.Ja was idd gezellig Yette