Het stamcafé XIII

09-05-2016 22:12 3003 berichten
Deel dertien van ons heerlijke café!

We zijn op Hawaii!

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. We houden ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

Wat lief van je collega's Blond!

Beterschap Elfje.

En wat een medeleven van KING....
Alle reacties Link kopieren
quote:Kittens schreef op 17 mei 2016 @ 13:45:

Wat lief van je collega's Blond!

Beterschap Elfje.

En wat een medeleven van KING....ik ben een hele angstaanjagende healthfreak. mond open, dan zet ik er een trechter in..
very metal
ik heb een heel vat vol met broccolisap en dat moet leeg.
very metal
quote:-KING- schreef op 17 mei 2016 @ 13:52:

ik heb een heel vat vol met broccolisap en dat moet leeg.Wel eerst gefrituurd toch?
Oh dear, how sad, never mind.
en terwijl jullie met trechters in je mond aan de bar zitten, doe ik fitnesspasjes achter de bar. met witte kniekousen en een zweetbandje om mijn voorhoofd.
very metal
Als mijn man nog eens wat weet. Uit balorigheid is ie een paar keer de discussie aangegaan met onze dorps-Jehova's Getuige, en nu is man werken en krijg ik die blijerik op de stoep. Alsof ik daar op zit te wachten zeg .

Het fijne is dat ik nu wel een leuk verjaardagscadeau weet voor man: een cursus Communiceren Met Overleden Dieren. De kans dat er een dooie goudvis aanbelt lijkt me immers te verwaarlozen.
quote:Hayek schreef op 17 mei 2016 @ 13:52:

[...]

Wel eerst gefrituurd toch?ik heb het ge-actifried.
very metal
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 mei 2016 @ 13:54:

Als mijn man nog eens wat weet. Uit balorigheid is ie een paar keer de discussie aangegaan met onze dorps-Jehova's Getuige, en nu is man werken en krijg ik die blijerik op de stoep. Alsof ik daar op zit te wachten zeg .

Het fijne is dat ik nu wel een leuk verjaardagscadeau weet voor man: een cursus Communiceren Met Overleden Dieren. De kans dat er een dooie goudvis aanbelt lijkt me immers te verwaarlozen.
When they go low, we go high. (M.Obama)
quote:-KING- schreef op 17 mei 2016 @ 13:54:

[...]

ik heb het ge-actifried.
Oh dear, how sad, never mind.
quote:-KING- schreef op 17 mei 2016 @ 13:53:

en terwijl jullie met trechters in je mond aan de bar zitten, doe ik fitnesspasjes achter de bar. met witte kniekousen en een zweetbandje om mijn voorhoofd.Gestafd.
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 mei 2016 @ 13:54:

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Eleonora-1 schreef op 17 mei 2016 @ 14:05:

[...]

Gestafd.met een superkort broekje aan.
very metal
quote:-KING- schreef op 17 mei 2016 @ 14:24:

[...]

met een superkort broekje aan.Perma aangevraagd.
het blijft toch een raar woord, perma. autospell wil er ook niet aan.
very metal
Als ik zou laten staan wat dr autocorrect van mijn bedenkverzinsels maakt dan stad een raadsels.
quote:yasmijn schreef op 16 mei 2016 @ 23:31:

Hij heeft rosbief gegeten! Fijn!!!
Heerlijk aan het strand gelegen vanmorgen/vanmiddag.

We moesten allemaal om 14u het strand verlaten, was afgehuurd voor het maken van een commercial en dat konden we vanuit de strandtent dan weer mooi volgen.

Het is zo'n 22, hooguit 23 graden maar mijn moeder zag een thermometer die 28 aangaf en nu is ze er van overtuigd dat het zo warm is. Het ding stond nog in de schaduw ook
Voor KING en Hayek

I.v.m. de praaivisie zeg ik niet of ik een blauwe of roze bikini heb gekocht.
Lekker Puss. Het maakt niet uit wat de thermometer aan geeft, zolang jullie het weer lekker vinden toch?
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 17 mei 2016 @ 17:06:

We moesten allemaal om 14u het strand verlaten, was afgehuurd voor het maken van een commercial en dat konden we vanuit de strandtent dan weer mooi volgen.

Het is zo'n 22, hooguit 23 graden maar mijn moeder zag een thermometer die 28 aangaf en nu is ze er van overtuigd dat het zo warm is. Het ding stond nog in de schaduw ook Nou, die 22 graden voelt daar echt wel veel warmer dan hier, vind ik.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Kittens schreef op 17 mei 2016 @ 17:10:

Voor KING en Hayek

[afbeelding]

I.v.m. de praaivisie zeg ik niet of ik een blauwe of roze bikini heb gekocht.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 17 mei 2016 @ 17:06:

Het is zo'n 22, hooguit 23 graden maar mijn moeder zag een thermometer die 28 aangaf en nu is ze er van overtuigd dat het zo warm is. Het ding stond nog in de schaduw ook Klinkt echt heerlijk!
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:Kittens schreef op 17 mei 2016 @ 17:10:

Voor KING en Hayek

[afbeelding]

I.v.m. de praaivisie zeg ik niet of ik een blauwe of roze bikini heb gekocht. Sexy!
King, ik ga iets ergs tegen je zeggen: je bent echt lief
Er is een (voor mij) nieuwe speler op de pakketjesbezorgmarkt: Packs. Nog nooit van gehoord, gisteren een product besteld en ik heb er nu al de schijt van: weer zo'n achterlijk bedrijf dat alleen bezorgd als het hun uitkomt, totaal niet flexibels is of wil meedenken (en dan gaat het echt om 10 minuten later leveren dan zij in gedachten hebben. Ik moet uit een hele andere stad komen en ben echt niet thuis Bah bah. Gelukkig wilde de mevrouw van de webshop waar ik iets gekocht heb wel meedenken en er zelf achteraan, dus ik heb nog hoop dat het goedkomt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven