Het stamcafé XIII

09-05-2016 22:12 3003 berichten
Deel dertien van ons heerlijke café!

We zijn op Hawaii!

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. We houden ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

Alle reacties Link kopieren
Life is short. Eat dessert first.
quote:LittleRedRidingHood schreef op 13 mei 2016 @ 16:54:

Ik kom een rondje geven, na driekwart jaar gezeik, getreiter en dwarsliggerij van ex is het huis verkocht Goed zo! Weer een stuk vrijer.
Fee, succes met buurman

Yas succes met katten

Blond, goed nieuws en geniet van de sauna

Kittens, hoe is het gegaan met de foto's?
Ik heb door al het gestress met de broertjes geen boodschappen gedaan dus ook geen eten in huis. Ik wilde ze in het oog houden.

Voorraden ook allemaal op. En uiteraard vergeten wat uit de vriezer te halen
Haha, ik had hetzelfde, kwam net thuis, moet zo weer weg (daar had ik niet aan gedacht) dus maar even langs de appie voor wat pasta met saus.

Maar.......ik gok zo dat jij op iets anders hoopt?
www.thuisbezorgd.nl
Dat zou kunnen
Onze pizza's zitten inmiddels achterop de scooter van de bezorger.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 13 mei 2016 @ 17:46:

Haha, ik had hetzelfde, kwam net thuis, moet zo weer weg (daar had ik niet aan gedacht) dus maar even langs de appie voor wat pasta met saus.

Maar.......ik gok zo dat jij op iets anders hoopt?Is helemaal niet gek toch? Ik heb heel vroegah met een paar meiden in een zomerhuisje gewoond, en dat was niet op het gas aangesloten dus kregen we altijd zo'n tank. Die altijd leeg raakte als er niet direct een nieuwe kon worden bezorgd dus dan was het feest, want dan hadden we eindelijk weer eens een goeie reden om ons geld te verbrassen bij de Chinees
quote:yasmijn schreef op 13 mei 2016 @ 15:56:

Pff wat een dag. Gisteren werd er een kat niet lekker, lusteloos, niet eten en drinken enz.

Dus ik dacht: als ie morgen nog zo is, dan toch maar even naar de dierenarts voordat je een lang weekend ingaat, ik was gelukkig vrij vandaag.

En vanmorgen was zijn broertje ook ziek, zelfde symptomen. Dus gehannes met 2 kattenmanden naar de dierenarts. En voordat ik ze er in had....man aan het werk, kon niet komen en ik heb hulp moeten vragen aan exman

Allebei onder de krassen.

Ze hebben allebei hoge koorts en een ontsteking aan de tong, zag er naar uit en alle 2 hetzelfde. Echte brothers in arms.

Ze hebben injecties gehad en met een arsenaal medicijnen en 150 euro armer weer naar huis.

Hoe ik de medicatie erin moet krijgen...ze willen niks eten of drinken. Dat moeten we maar samen doen want dat wordt een gevecht.Dure grap!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Yasmijn hier geef ik medicijnen aan de katten, in nekvel pakken dan gaat de bek vanzelf iets open, anders met de vingers duwen, en zo erin gooien. Zielig voor beide katten ontsteking aan de tong maar toch proberen om de medicijnen te geven.
quote:Lady_Voldemort schreef op 13 mei 2016 @ 17:50:

[...]

Is helemaal niet gek toch? Ik heb heel vroegah met een paar meiden in een zomerhuisje gewoond, en dat was niet op het gas aangesloten dus kregen we altijd zo'n tank. Die altijd leeg raakte als er niet direct een nieuwe kon worden bezorgd dus dan was het feest, want dan hadden we eindelijk weer eens een goeie reden om ons geld te verbrassen bij de Chinees Haha, herkenbaar.
quote:LittleRedRidingHood schreef op 13 mei 2016 @ 16:54:

Ik kom een rondje geven, na driekwart jaar gezeik, getreiter en dwarsliggerij van ex is het huis verkocht Yessss!!!
Beterschap voor de poezen yasmijn.
Ach gos. Dochter (15) was buiten aan het voetballen met zoon, maar ze komt speciaal even binnen omdat 'Als de dag van Toen' op de radio is, van Reinhard Mey. Dat vindt ze zo'n schattig liedje
Red!!!!! Geweldig! Gefeliciteerd
Yas, succes! Met honden kan het al een drama zijn, met katten....brrrrr daar wil ik niet eens over nadenken!
Oh dear, how sad, never mind.
quote:helssing schreef op 13 mei 2016 @ 18:06:

Yasmijn hier geef ik medicijnen aan de katten, in nekvel pakken dan gaat de bek vanzelf iets open, anders met de vingers duwen, en zo erin gooien. Zielig voor beide katten ontsteking aan de tong maar toch proberen om de medicijnen te geven.Bij eentje is het reeds gelukt. Nu de andere nog. Die slaapt nog dus die laten we nog maar even.
quote:hatsetats schreef op 13 mei 2016 @ 18:00:

[...]

Dure grap!Als katten wat hebben is het altijd een dure grap inderdaad. Maar hoort erbij
Bij broer zit de medicatie er ook in.

Morgen weer.
'N avond, zie dat mijn "dinnies" het lekker gedaan heeft
When they go low, we go high. (M.Obama)
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 13 mei 2016 @ 17:33:

Fee, succes met buurman

Yas succes met katten

Blond, goed nieuws en geniet van de sauna

Kittens, hoe is het gegaan met de foto's?

Red gefeliciteerd!

Ben ik iemand vergeten?
quote:SaveAngie schreef op 13 mei 2016 @ 19:33:

'N avond, zie dat mijn "dinnies" het lekker gedaan heeft Mijn kotssmiley is niet meer nodig?
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Goede-Fee schreef op 13 mei 2016 @ 10:03:

[...]

Ik ben een tukker en mijn tante en oom woonde daar, huis was zonder dak en ingestord en alles verbrand. Geen spullen meer, geen fotoboeken. Niets.

Neefje van 12 was spoorloos dus ze zijn ook nog met brandweer wezen zoeken, gelukkig zat hij bij een vriendje verderop thuis.

Ik lag in de tuin, het was stralend mooi weer en zag dikke zwarte rookpluimen. Echt heel bizar.

En ik woonde toen ruim 70 kilometer verderop.
quote:Hayek schreef op 13 mei 2016 @ 19:38:

[...]

Mijn kotssmiley is niet meer nodig?

Nodig? Nee

Grappig? Ja

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven