Het stamcafé XIII

09-05-2016 22:12 3003 berichten
Deel dertien van ons heerlijke café!

We zijn op Hawaii!

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. We houden ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

Alle reacties Link kopieren
quote:Kittens schreef op 16 mei 2016 @ 19:30:

[...]

Nee

Zelfgemaakte frietjes zijn het aller lekkerst! Niet meer verheugen op frietjes als ze niet zelf gemaakt zijn. En geen andere meer eten poesje. Dan is het zooo lekker als je ze weer eens eet!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Lady_Voldemort schreef op 16 mei 2016 @ 19:31:

Of die mevrouw die heel sexy 'createur d'automobile' lispelt. Vreselijk!!!

Eh... LV... daar moet je wel een vissenmondje bij publiceren hoor!

Yuk inderdaad! Op risico om naar het vervelende reclame topic verwezen te worden: Rex en Max verliezen kiloo's haar ...
Twee huizen verderop hebben ze een poes die steeds schurtfiger en magerder wordt....iemand enig idee wat ik kan ondernemen?
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Hayek schreef op 16 mei 2016 @ 19:42:

Twee huizen verderop hebben ze een poes die steeds schurtfiger en magerder wordt....iemand enig idee wat ik kan ondernemen? Niks.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 16 mei 2016 @ 19:44:

[...]

Niks.Geen enkele instantie die daar iets mee kan doen? Het arme beest wordt duidelijk helemaal niet goed verzorgd....
Vanmiddag een heerlijk verwaaid scoutingkind opgehaald uit het allerhoogste Noorden. Wat een feestje, daar. Mijn lieve man bakte een stapel pannenkoeken om het te vieren en daarna lekker luieren op de bank in een onesie (de kinderen, niet man en ik). Wat fijn.
Je kunt dat dierennummer toch bellen? 144?
Iemand nog Halina gezien?
quote:fietsie schreef op 16 mei 2016 @ 19:55:

Iemand nog Halina gezien?Wie?
quote:barbaracartland schreef op 16 mei 2016 @ 19:51:

Je kunt dat dierennummer toch bellen? 144?Ja, geen idee of die iets met zo'n melding doen....
quote:Hayek schreef op 16 mei 2016 @ 19:42:

Twee huizen verderop hebben ze een poes die steeds schurtfiger en magerder wordt....iemand enig idee wat ik kan ondernemen? Dierenpolitie nummer bellen en melden. Als poes bij jullie komt dierenambu bellen. Echt mensen die dieren 'nemen' en er dan niet voor zorgen zijn vreselijk.
quote:Hayek schreef op 16 mei 2016 @ 19:55:

[...]

Wie?Dé documentaire waar al zeker een week over gesproken wordt, ook hier. Halina wil een man en een kind en is daardoor ongewenst kinderloos.
quote:Oudblond schreef op 16 mei 2016 @ 19:58:

[...]

Dierenpolitie nummer bellen en melden. Als poes bij jullie komt dierenambu bellen. Echt mensen die dieren 'nemen' en er dan niet voor zorgen zijn vreselijk.Die poes is erg schuw. Als 'ie bij ons zou komen, zouden onze hondjes er waarschijnlijk weinig van heel lasten....
quote:Hayek schreef op 16 mei 2016 @ 19:56:

[...]

Ja, geen idee of die iets met zo'n melding doen....Ik heb een jaar geleden een melding gemaakt over een hond die ik altijd als ik buiten kwam, zag en hoorde janken in zijn kooi. Verder zag ik die baasjes niet en die hond ook niet. Daar is ingegrepen na melding. Hond is in de buurt geplaast en de 'oude baasjes' gaan nu zelfs af en toe met hem wandelen.
quote:fietsie schreef op 16 mei 2016 @ 19:59:

[...]

Dé documentaire waar al zeker een week over gesproken wordt, ook hier. Halina wil een man en een kind en is daardoor ongewenst kinderloos.Ook gemist, ik kijk weinig tv, maar deze zet ik op het lijstje 'gemist'.
quote:Oudblond schreef op 16 mei 2016 @ 20:05:

[...]

Ook gemist, ik kijk weinig tv, maar deze zet ik op het lijstje 'gemist'.Ik vond het heel mooi, precies zoals ik dat ook zie bij iemand in mijn rl.
quote:fietsie schreef op 16 mei 2016 @ 19:59:

[...]

Dé documentaire waar al zeker een week over gesproken wordt, ook hier. Halina wil een man en een kind en is daardoor ongewenst kinderloos.Nee, lijkt me in het geheel niet interessant.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Net een stukje. Ik snap nog steeds niet waarom je geen kind kan krijgen zonder man.
quote:Moirai schreef op 16 mei 2016 @ 20:07:

[...]

Nee, lijkt me in het geheel niet interessant.

Dit.

Als Bewust Alleenstaande Moeder begrijp ik de ophef niet hoor.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Moirai schreef op 16 mei 2016 @ 18:04:

[...]

Gaat veel en veel dieper. Echt tot in het astraal lichaam.

Fijn.

Ik heb de laatste tijd enorm veel last van mijn astrale rug.
gaat dat via je astrale ster ofzo?
very metal
quote:Solomio schreef op 16 mei 2016 @ 20:34:

[...]

Dit.

Ik ben eigenlijk ook een bewust alleenstaande moeder. Met een ex.

En ik begrijp het ook niet. Lullig voor haar hoor, maar niet tv programma waardig lijkt me.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:-KING- schreef op 16 mei 2016 @ 20:45:

gaat dat via je astrale ster ofzo?Moet je aan Brenda vragen...
quote:Eleonora-1 schreef op 16 mei 2016 @ 20:49:

[...]

Moet je aan Brenda vragen...brenda is net haar haar aan het wassen met mythische olijf.
very metal
quote:Solomio schreef op 16 mei 2016 @ 20:34:

[...]

Dit.

KDat het voor jou een goede oplossing was om BAM te worden betekent natuurlijk niet automatisch dat het voor iedereen een pasklare oplossing is.

Is nog best een taboe, je bent in Nederland een happy single of je bent een oude vrijster. Dat je single bent, redelijk happy, maar wel een partner én een kind had gewild is nou niet echt gemakkelijk bespreekbaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven