Het stamcafé XIV

19-05-2016 20:18 3006 berichten
Deel veertien alweer van ons onvolprezen café! Het wordt nu echt een beetje lastig, met die romeinse cijfers maar het is me toch weer gelukt . Dit keer zitten we in het Wilde Westen, dat wilde ik al die tijd al zo graag dus nu neem ik de kans mooi waar *gnagna*

Zuigen wordt zeer op prijs gesteld, stof zat hier met dat woestijngedoe. Maar dan alleen stof he, als je iets met iemand uit te vechten hebt doe je dat maar fijn in je eigen topic. En lieve groetjes natuurlijk van Leo, Yas, ik-zei-de-gek en Star (in ruste).
Alle reacties Link kopieren
Dag Wollie fijn om lezen dat je wat eerder kon stoppen en je nakijkwerk kan spreiden. Maar toch, oppassen ajb want volgens mij bevind je je in een gebiedje vol valkuilen op dit moment.

Ik heb vakantie ingezet. En wonder boven wonder kreeg ik vandaag spontaan (en met plezier) meer werk uit mijn mac dan dinsdag. Best veel afgerond en voorbereid voor volgende (vergader)week en dat geeft rust. Ik zit nu bij moeder die slaapt. Ik heb de studenten afgelost die blij waren om me te zien. Zulke slimme, lieve, mooie schatten zijn het. Morgen zware dag voor moeder omwille van darmonderzoek. Ik hoop dat ze een goede nacht heeft en zo uitgerust mogelijk de OK in gaat.

En ik had een primeur!!!! Ik heb 2 plaatjes geplakt vandaag
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Dymphnatam schreef op 02 juni 2016 @ 06:21:

Goedemorgen allen. Wat leuk om hier mee te lezen!

Ga even een stukje werken.

Fijne dag!

Wij zijn heel leuk

Lees/schrijf lekker mee

Yette, gefeliciteerd met je jongste!

Hunnie, wat dapper van je vader en fijn dat je wat troost in het stamcafé kunt vinden.

Blondje, wat een lieve neef en nicht, daar zal je trots op zijn. Ik hoop dat het onderzoek heel erg mee zal vallen. Knuffel voor jou

Enne gefeliciteerd met je eerste plakplaatje
When they go low, we go high. (M.Obama)
Ik ga er op tijd in vandaag. Dreum had een slechte nacht gisteren en toen we eindelijk weer in slaap waren ging mans wekker om half 5, hij moest reizen en is dus niet thuis.

Drukke dag op werk, ben de week eigenlijk al zat. Gelukkig is het bijna weekend.

Ik heb lekker makkelijk gedaan. Ovenfrites, spare ribs en sla.
quote:Oudblond schreef op 02 juni 2016 @ 19:36:

Dag Wollie fijn om lezen dat je wat eerder kon stoppen en je nakijkwerk kan spreiden. Maar toch, oppassen ajb want volgens mij bevind je je in een gebiedje vol valkuilen op dit moment.

Ik heb vakantie ingezet. En wonder boven wonder kreeg ik vandaag spontaan (en met plezier) meer werk uit mijn mac dan dinsdag. Best veel afgerond en voorbereid voor volgende (vergader)week en dat geeft rust. Ik zit nu bij moeder die slaapt. Ik heb de studenten afgelost die blij waren om me te zien. Zulke slimme, lieve, mooie schatten zijn het. Morgen zware dag voor moeder omwille van darmonderzoek. Ik hoop dat ze een goede nacht heeft en zo uitgerust mogelijk de OK in gaat.

En ik had een primeur!!!! Ik heb 2 plaatjes geplakt vandaag

Dank je lieve Blond.

Wat goed dat je je werk met zo'n voldaan gevoel achterlaat, gek hè, hoe je soms meer gedaan krijgt als de druk er een beetje af is. Ik ga duimen voor je maman, dat ze een goede nacht heeft en niet teveel last van dat onderzoek.

Ik ben trots op je plaatjesplakkunsten.
quote:SaveAngie schreef op 02 juni 2016 @ 19:56:

Ik ga er op tijd in vandaag. Dreum had een slechte nacht gisteren en toen we eindelijk weer in slaap waren ging mans wekker om half 5, hij moest reizen en is dus niet thuis.

Drukke dag op werk, ben de week eigenlijk al zat. Gelukkig is het bijna weekend.

Ik heb lekker makkelijk gedaan. Ovenfrites, spare ribs en sla.

Slaap lekker vanavond.

Ik heb toast met zelfgemaakte guacamole met daaroverheen geroosterde rode paprika en geroosterde rode ui gegeten. Erg lekker.
Ik heb mezelf verwend en deze jurk besteld. Ik twijfel een beetje of hij niet 'te jong' voor me is, maar ik kan hem altijd terugsturen natuurlijk:

quote:Oudblond schreef op 02 juni 2016 @ 20:00:

Ik heb mezelf verwend en deze jurk besteld. Ik twijfel een beetje of hij niet 'te jong' voor me is, maar ik kan hem altijd terugsturen natuurlijk:

[afbeelding]Leuk, zeker in zo'n lekkere rode kleur. Ik zeg doen! Er is in Nederland als zo weinig kleur in de kleding die mensen dragen.

[afbeelding]
IMHO
Oeh. Meteen 2 enthousiastelingen!!!! Jurk is dus al goedgekeurd en rood staat me heel mooi, en de benen kunnen ook nog wel en de voorgevel is even plat Komt goed denk ik
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 02 juni 2016 @ 19:58:

[...]

Slaap lekker vanavond.

Ik heb toast met zelfgemaakte guacamole met daaroverheen geroosterde rode paprika en geroosterde rode ui gegeten. Erg lekker.Dat klinkt lekker Woll, heb je al schoenen gevonden?

[afbeelding]Ooooooooooohhhhhhh
quote:Oudblond schreef op 02 juni 2016 @ 20:05:

Oeh. Meteen 2 enthousiastelingen!!!! Jurk is dus al goedgekeurd en rood staat me heel mooi, en de benen kunnen ook nog wel en de voorgevel is even plat Komt goed denk ik Leuk toch, jezelf eens even verwennen. Dat moet je gewoon af en toe doen!
quote:Oudblond schreef op 02 juni 2016 @ 20:05:

Oeh. Meteen 2 enthousiastelingen!!!! Jurk is dus al goedgekeurd en rood staat me heel mooi, en de benen kunnen ook nog wel en de voorgevel is even plat Komt goed denk ik Je bent dus model?
quote:SaveAngie schreef op 02 juni 2016 @ 20:05:

[...]

Dat klinkt lekker Woll, heb je al schoenen gevonden?

Is heerlijk.

dit weekend ga ik even bekijken welk paar / paren ik wil bestellen. Heb eigenlijk twee paar nodig. (en dan niet nodig zoals ik tassen "nodig" heb, maar echt nodig omdat ik nog maar weinig schoenen heb en allemaal flink aan het verslijten. )

Maar ken je dat? Dat je opeens vanalles nodig hebt omdat alles op hetzelfde moment kapot of versleten is? Hier is het op dit moment raak, bijna alle sokken krijgen opeens gaten, nieuwe schoenen nodig, mijn kussensloop kwam van de week kapot uit de wasmachine. Dus maar even kritisch kijken naar wat ik ga kopen.
quote:SaveAngie schreef op 02 juni 2016 @ 20:07:

[...]

Je bent dus model? Eigenlijk wordt het tijd dat Blond ook op facebook komt of niet? Dan kunnen we haar ook een keertje zien.
quote:SaveAngie schreef op 02 juni 2016 @ 20:07:

[...]

Je bent dus model? in mijn jonge balletjaren mocht ik wel eens een show voor de Antwerpse garde lopen en bijbeunen met shoots om mijn studie te betalen. Vreselijk vond ik het, maar het betaalde goed en ik heb wel leuke beelden van mijn nog jonge-ik
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 02 juni 2016 @ 20:11:

[...]

Eigenlijk wordt het tijd dat Blond ook op facebook komt of niet? Dan kunnen we haar ook een keertje zien.Ik ben stiekem op facebook maar er is niets te zien of te beleven
quote:Oudblond schreef op 02 juni 2016 @ 20:12:

[...]

Ik ben stiekem op facebook maar er is niets te zien of te beleven Joh, ik dacht dat je daar niet was.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 02 juni 2016 @ 20:08:

[...]

Is heerlijk.

dit weekend ga ik even bekijken welk paar / paren ik wil bestellen. Heb eigenlijk twee paar nodig. (en dan niet nodig zoals ik tassen "nodig" heb, maar echt nodig omdat ik nog maar weinig schoenen heb en allemaal flink aan het verslijten. )

Maar ken je dat? Dat je opeens vanalles nodig hebt omdat alles op hetzelfde moment kapot of versleten is? Hier is het op dit moment raak, bijna alle sokken krijgen opeens gaten, nieuwe schoenen nodig, mijn kussensloop kwam van de week kapot uit de wasmachine. Dus maar even kritisch kijken naar wat ik ga kopen.

Ik heb schoenen zoals jij tassen hebt

Het slijt amper omdat ik elke dag wel een ander paar aan heb.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 02 juni 2016 @ 20:11:

[...]

Eigenlijk wordt het tijd dat Blond ook op facebook komt of niet? Dan kunnen we haar ook een keertje zien.

Ik heb Blond al geziehien

En ik zal je vertellen, ze is een elegante dame
quote:Oudblond schreef op 02 juni 2016 @ 20:11:

[...]

in mijn jonge balletjaren mocht ik wel eens een show voor de Antwerpse garde lopen en bijbeunen met shoots om mijn studie te betalen. Vreselijk vond ik het, maar het betaalde goed en ik heb wel leuke beelden van mijn nog jonge-ik Ha, zat ik er niet naast
quote:SaveAngie schreef op 02 juni 2016 @ 20:14:

[...]

Ik heb schoenen zoals jij tassen hebt

Het slijt amper omdat ik elke dag wel een ander paar aan heb. Ik mooie schoenen. Helaas denken mijn voeten daar anders over.
quote:SaveAngie schreef op 02 juni 2016 @ 20:16:

[...]

Ik heb Blond al geziehien

En ik zal je vertellen, ze is een elegante dame Gemeeheeeeen
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 02 juni 2016 @ 20:18:

[...]

Ik mooie schoenen. Helaas denken mijn voeten daar anders over.

Dat is wel heel jammer maar gelukkig zijn er ook tassen!

Ik heb gisteren 2 paar schoenen gekocht. Een crème kleurige pump en een witte open pump met zilveren studs.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 02 juni 2016 @ 20:19:

[...]

Gemeeheeeeen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven