Het stamcafé XIV
donderdag 19 mei 2016 om 20:18
Deel veertien alweer van ons onvolprezen café! Het wordt nu echt een beetje lastig, met die romeinse cijfers maar het is me toch weer gelukt . Dit keer zitten we in het Wilde Westen, dat wilde ik al die tijd al zo graag dus nu neem ik de kans mooi waar *gnagna*
Zuigen wordt zeer op prijs gesteld, stof zat hier met dat woestijngedoe. Maar dan alleen stof he, als je iets met iemand uit te vechten hebt doe je dat maar fijn in je eigen topic. En lieve groetjes natuurlijk van Leo, Yas, ik-zei-de-gek en Star (in ruste).
Zuigen wordt zeer op prijs gesteld, stof zat hier met dat woestijngedoe. Maar dan alleen stof he, als je iets met iemand uit te vechten hebt doe je dat maar fijn in je eigen topic. En lieve groetjes natuurlijk van Leo, Yas, ik-zei-de-gek en Star (in ruste).
dinsdag 24 mei 2016 om 19:45
quote:Kittens schreef op 24 mei 2016 @ 19:21:
Geen probleem als je te veel drank heb gekocht voor het feestje en geen geld meer over hebt voor de jurk.
[afbeelding]
Kan makkelijk zonder.
Door jullie actie van een tijd geleden ben ik een rondje gaan FB'en, ik wist niet dat dat zoooo veel impact heeft. Hoe kom jij zo snel aan mijn trouwfoto?
Je ziet er trouwens wel weer erugggg knuffelbaar uit!
Geen probleem als je te veel drank heb gekocht voor het feestje en geen geld meer over hebt voor de jurk.
[afbeelding]
Kan makkelijk zonder.
Door jullie actie van een tijd geleden ben ik een rondje gaan FB'en, ik wist niet dat dat zoooo veel impact heeft. Hoe kom jij zo snel aan mijn trouwfoto?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
dinsdag 24 mei 2016 om 19:49
quote:dolfje schreef op 24 mei 2016 @ 19:38:
[...]
Ja dat kan ik niet helpen, ik ben niet gewend aan zoveel klasse.
Maar ik heb een outfitje gevonden maar ik twijfel of het niet te simpel is.
[afbeelding]Ik verbaas me over al die foto's, en dan vooral over de combi 'opgedirkte madam die 'sexy' staat te zijn in DAT interieur'?????
[...]
Ja dat kan ik niet helpen, ik ben niet gewend aan zoveel klasse.
Maar ik heb een outfitje gevonden maar ik twijfel of het niet te simpel is.
[afbeelding]Ik verbaas me over al die foto's, en dan vooral over de combi 'opgedirkte madam die 'sexy' staat te zijn in DAT interieur'?????
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
dinsdag 24 mei 2016 om 19:51
dinsdag 24 mei 2016 om 19:55
quote:Oudblond schreef op 24 mei 2016 @ 19:45:
[...]
Sorry Blond, ik had het eerst moeten vragen natuurlijk. Dacht dat t wel kon. Had expres je hoofd van de foto geknipt.
Dank je. Mijn pakje is een combi van de lopende thema's hier. Ik pas me zooo makkelijk aan.
[...]
Sorry Blond, ik had het eerst moeten vragen natuurlijk. Dacht dat t wel kon. Had expres je hoofd van de foto geknipt.
Dank je. Mijn pakje is een combi van de lopende thema's hier. Ik pas me zooo makkelijk aan.