Het stamcafé XIV
donderdag 19 mei 2016 om 20:18
Deel veertien alweer van ons onvolprezen café! Het wordt nu echt een beetje lastig, met die romeinse cijfers maar het is me toch weer gelukt . Dit keer zitten we in het Wilde Westen, dat wilde ik al die tijd al zo graag dus nu neem ik de kans mooi waar *gnagna*
Zuigen wordt zeer op prijs gesteld, stof zat hier met dat woestijngedoe. Maar dan alleen stof he, als je iets met iemand uit te vechten hebt doe je dat maar fijn in je eigen topic. En lieve groetjes natuurlijk van Leo, Yas, ik-zei-de-gek en Star (in ruste).
Zuigen wordt zeer op prijs gesteld, stof zat hier met dat woestijngedoe. Maar dan alleen stof he, als je iets met iemand uit te vechten hebt doe je dat maar fijn in je eigen topic. En lieve groetjes natuurlijk van Leo, Yas, ik-zei-de-gek en Star (in ruste).
vrijdag 27 mei 2016 om 07:12
vrijdag 27 mei 2016 om 08:01
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 27 mei 2016 @ 07:42:
Wat voor werk doe je?
Hier ook toe aan het weekend, maar nog een drukke dag voor de boeg. Ben langzamerhand ook toe aan zomervakantie. Helaas nog 6 weken wachten.
Ehm.....moeilijk te zeggen zonder extreem herkenbaar te worden.
Iets in de logistiek in ieder geval.........
Wat voor werk doe je?
Hier ook toe aan het weekend, maar nog een drukke dag voor de boeg. Ben langzamerhand ook toe aan zomervakantie. Helaas nog 6 weken wachten.
Ehm.....moeilijk te zeggen zonder extreem herkenbaar te worden.
Iets in de logistiek in ieder geval.........
Oh dear, how sad, never mind.
vrijdag 27 mei 2016 om 08:14
quote:Oudblond schreef op 26 mei 2016 @ 23:38:
[...]
Dat herken ik. Maar dat komt bij mij meestal niet door 'vandaag' moe, maar door achterliggende uitputtings-dingen?Bij mij ook denk ik. Combi van slecht slapen door piekeren over opdrachten voor studie en de pijn in heup/zij waardoor ik niet echt lekker lig.
[...]
Dat herken ik. Maar dat komt bij mij meestal niet door 'vandaag' moe, maar door achterliggende uitputtings-dingen?Bij mij ook denk ik. Combi van slecht slapen door piekeren over opdrachten voor studie en de pijn in heup/zij waardoor ik niet echt lekker lig.
vrijdag 27 mei 2016 om 08:17
Morgen trouwens.
Dadelijk eerst even Fysio dan wat boodschappen en een salade in elkaar flansen om mee naar werk te nemen en voor ik ga werken ga ik even bij een oud-thuiszorg client van mij thee drinken en met die man even bij praten.
Heb op het werk nog een spoedopdracht die voor maandag verstuurd moet worden. Gelukkig zou een collega een begin maken en dan maak ik het vandaag of morgen af. Moet misschien morgen zelfs een uur eerder gaan werken.
Dadelijk eerst even Fysio dan wat boodschappen en een salade in elkaar flansen om mee naar werk te nemen en voor ik ga werken ga ik even bij een oud-thuiszorg client van mij thee drinken en met die man even bij praten.
Heb op het werk nog een spoedopdracht die voor maandag verstuurd moet worden. Gelukkig zou een collega een begin maken en dan maak ik het vandaag of morgen af. Moet misschien morgen zelfs een uur eerder gaan werken.
vrijdag 27 mei 2016 om 09:30
vrijdag 27 mei 2016 om 11:11
quote:yette schreef op 27 mei 2016 @ 09:02:
Wat lekker dat het gisteren zo goed ging, Blond!
Ik geniet even van de zon. In m'n ochtendkloffie. Heb een enorme to-do lijst, maar nu nog ff niet.
Dat gesprek over die diepte-EEG is trouwens weer bijna twee weken naar achteren geschoven
Zo zalig. Wij wonen op een eerste verdieping met een buitentrap en klein verandaatje voor de voordeur. Op de trap zit ik tegenwoordig vaak mijn ontbijtje te eten, koffie en boek erbij. Het is een beetje tegen de plaatselijke mores in (erg burgerlijk, zo op de stoep eten heurt niet), maar zo 's ochtends is de zon nog prima te doen. Nu in mijn airconditioned kantoor. Mijn kantoorgenoot heeft vaak een niet zo heel frisse lichaamsgeur 's ochtends, dus ik ga denk ik zo even in de bibliotheek zitten.
Wel balen dat je nu weer twee weken moet wachten!
Wat lekker dat het gisteren zo goed ging, Blond!
Ik geniet even van de zon. In m'n ochtendkloffie. Heb een enorme to-do lijst, maar nu nog ff niet.
Dat gesprek over die diepte-EEG is trouwens weer bijna twee weken naar achteren geschoven
Zo zalig. Wij wonen op een eerste verdieping met een buitentrap en klein verandaatje voor de voordeur. Op de trap zit ik tegenwoordig vaak mijn ontbijtje te eten, koffie en boek erbij. Het is een beetje tegen de plaatselijke mores in (erg burgerlijk, zo op de stoep eten heurt niet), maar zo 's ochtends is de zon nog prima te doen. Nu in mijn airconditioned kantoor. Mijn kantoorgenoot heeft vaak een niet zo heel frisse lichaamsgeur 's ochtends, dus ik ga denk ik zo even in de bibliotheek zitten.
Wel balen dat je nu weer twee weken moet wachten!
IMHO
vrijdag 27 mei 2016 om 11:36
Een klein zonnetje hier en ik hang heerlijk met koffie (en poezen) op het balkon. Vakantiegevoel!
Lady fijn dat je een weekend even 'niets voor je moeder hoeft'. Die momenten zijn ook echt nodig om de zorg vol te houden.
Iedereen succes met de drukte. Ik doe lekker niets vandaag gnagna Of toch wel 'iets' : paar boodschapjes en als het kan een terrasje pakken met een stapel tijdschriften.
Hoe zou't met Bella en haar trucker gaan?
Lady fijn dat je een weekend even 'niets voor je moeder hoeft'. Die momenten zijn ook echt nodig om de zorg vol te houden.
Iedereen succes met de drukte. Ik doe lekker niets vandaag gnagna Of toch wel 'iets' : paar boodschapjes en als het kan een terrasje pakken met een stapel tijdschriften.
Hoe zou't met Bella en haar trucker gaan?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
vrijdag 27 mei 2016 om 11:51
Zo net collega gebeld en extra taak is nu nog een kwestie van een hoop gegevens in excell zetten en versturen. Met een beetje geluk krijg ik dat vandaag af. En is onze directeur ook weer tevreden.
En wie weet levert het nog iets op ook..
Stukje stress verminderd.
Ook bezig geweest met een praktijkopdracht voor de studie volgende week, nog niet qua uitvoering maar wel voorbereiding gedaan dus ook een stukje stress verminderd.
En wie weet levert het nog iets op ook..
Stukje stress verminderd.
Ook bezig geweest met een praktijkopdracht voor de studie volgende week, nog niet qua uitvoering maar wel voorbereiding gedaan dus ook een stukje stress verminderd.
vrijdag 27 mei 2016 om 15:21
Hallo, zijn er meer mensen met de griep? Heb een bronchitis, geloof ik. Ik blaf als een zeehond groene dingen op. Sorry. Vind het zo'n raar moment in het jaar om een bronchitis te krijgen! Okee ik heb hooikoorts. Geen koorts trouwens. Maar wel mijn longen vol en zeer! Moet maandag toch naar de dokter dus ik ga wel een kuur halen. Geen zin in nu het mooier weer wordt!
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-