Het stamcafé XV

03-06-2016 18:52 3089 berichten
En alweer een nieuw café, het gaat maar door en het gaat maar door. Dit keer heb ik heel ongeïnspireerd gekozen voor een oer-Hollandse locatie: Egmond aan Zee.

Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
Alle reacties Link kopieren
Zo, thuisgekomen met een tas vol kazen (grappig genoeg geen Hollandse) en een selectie trappistenbieren. Niks onder de 7,5% (waar wij wonen is 6,5% het sterkste).

Kittens: Dat heb je soms. Lekker languit met een boek of tijdschrift en vroeg slapen!
IMHO
@Wollstonecraft: Veel cultuur en niet teveel verder. Ontspannen en doorgaan met solliciteren.
IMHO
quote:GrimbleGrumble schreef op 10 juni 2016 @ 17:57:

@Wollstonecraft: Veel cultuur en niet teveel verder. Ontspannen en doorgaan met solliciteren.

Klinkt goed. Veel plezier en succes met solliciteren.

Zou je weer hier in Nederland willen werken en wonen?
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 10 juni 2016 @ 18:38:

[...]

Klinkt goed. Veel plezier en succes met solliciteren.

Zou je weer hier in Nederland willen werken en wonen?Jazeker - dochtertje moet over een jaar naar school en dan willen we in een land zijn waar het onderwijs goed is. Nederland valt daar wat mij betreft onder (luister alsjeblieft niet naar neoloberale organisaties als de OESE die iets anders beweren, het is hier voor verbetering vatbaar, maar beter dan op veel andere plekken).
IMHO
Even een rondje van mij!
Wie weet hoe dat werkt met die bookmarks?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik ben vast aan het voor-stuiteren voor Doe Maar. Nog vier dagen... WHAAAAHHHH!!!!
Niemand dus.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 10 juni 2016 @ 20:28:

Wie weet hoe dat werkt met die bookmarks?Op de ster klikken.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Nederwiedewiedewiet
quote:Moirai schreef op 10 juni 2016 @ 21:16:

[...]

Op de ster klikken.En dan?
quote:Lady_Voldemort schreef op 10 juni 2016 @ 21:16:

Nederwiedewiedewiet Waar spelen ze?
quote:Nouschi schreef op 10 juni 2016 @ 21:18:

[...]

En dan?Dan staat ie bij "forum" onder je favorieten (dat rijtje boven je laatste topics, daar kan je op klikken).
quote:Nouschi schreef op 10 juni 2016 @ 21:18:

[...]

Waar spelen ze?Bij jou om de hoek. Als we de laatste trein missen staan we bij jou voor de deur
quote:Moirai schreef op 10 juni 2016 @ 21:19:

[...]

Dan staat ie bij "forum" onder je favorieten (dat rijtje boven je laatste topics, daar kan je op klikken).En dan kun je bij je laatst gelezen post komen?
quote:Lady_Voldemort schreef op 10 juni 2016 @ 21:19:

[...]

Bij jou om de hoek. Als we de laatste trein missen staan we bij jou voor de deur Wie zijn we?
quote:Nouschi schreef op 10 juni 2016 @ 21:26:

[...]

Wie zijn we? Man en ikke.
quote:Nouschi schreef op 10 juni 2016 @ 21:25:

[...]

En dan kun je bij je laatst gelezen post komen?Dat is als je een post favoriet maakt volgens mij. Met dat vlaggetje rechts, bookmark.
quote:Moirai schreef op 10 juni 2016 @ 21:31:

[...]

Dat is als je een post favoriet maakt volgens mij. Met dat vlaggetje rechts, bookmark.Dan moet je elke keer als je post dat vlaggetje?? aanklikken?
quote:Lady_Voldemort schreef op 10 juni 2016 @ 21:30:

[...]

Man en ikke.Hartstikke gezellig! Ik zet het bier alvast koud
quote:Nouschi schreef op 10 juni 2016 @ 21:33:

[...]

Dan moet je elke keer als je post dat vlaggetje?? aanklikken?Yep
quote:Moirai schreef op 10 juni 2016 @ 21:37:

[...]

YepLaat maar
quote:Nouschi schreef op 10 juni 2016 @ 21:39:

[...]

Laat maar
Haaaaaaiiiii
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Hayek schreef op 09 juni 2016 @ 22:34:

Over vogels gesproken......

Een vriendin van me is getrouwd met iemand uit het oosten van het land en ze zijn hier aan de kust gaan wonen. Toen zijn oma voor het eerst daar kwam kijken, vroeg ze wat dat toch voor rare vogels waren. Meeuwen dus......

Ik kan me er echt niks bij voorstellen dat iemand die ongelooflijke rotbeesten nog nooit heeft gezien.

Mijn moeder snapt niet dat het rotbeesten kunnen zijn...

Terrormeeuwen tijdens het broedseizoen zijn zo gewoon dat ze niet de landelijke media halen zoals de terror-oehoe (?) tijdje geleden.

Wel een keer een ouwe meeuw in het nieuws: 40 (!!) jaar, Weet niet meer of ze de pootring tijdens leven of na overlijden konden checken...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven