Het stamcafé XVI

20-06-2016 18:27 3014 berichten
En weer een nieuw deel! Zuigregels zijn inmiddels wel bekend, dus daar gaan we verder niet op in

Cheers!

Zéér belangrijke edit: lieve groetjes van Yas, LV, Leo en Stardienietmeerinrusteis.
quote:Goede-Fee schreef op 21 juni 2016 @ 20:54:

Ha ja P?

Nee daar alleen zwemles

Buurdurp.
Alle reacties Link kopieren
18 graden en het zeikt van de regen. Alweer. Nog steeds. Ik ben enorm toe aan mooi weer, ik wil mijn tuin afmaken en lekker buiten zitten. Bij gebrek aan dat al ga ik zometeen maar weer lekker tegen mijn vriend aan kruipen als ie thuis komt van werk.
At the end of each day, life should ask: "Do you want to save changes?"
quote:Star schreef op 21 juni 2016 @ 20:56:

[...]

Nee daar alleen zwemles

Buurdurp.Aha!
Na t sporten heb kk het vaak koud.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Ik heb het niet warm en niet koud, beetje neutraal eigenlijk. Ben wel na het eten in een goed warm bad gaan liggen. Hier binnen is het 19.5 graden nu.
quote:hatsetats schreef op 21 juni 2016 @ 20:59:

Na t sporten heb kk het vaak koud.Dat heb ik ook altijd, niet warm te krijgen dan.
Hier twee jaar geleden een nieuw matras gekocht traagschuim met van die vliegende schotels eronder. We wilden graag 1 matras omdat ik met twee matrassen altijd in de 'spleet' belandde. Heel veel onderzoek gedaan en de speciaalzaak verzekerde ons dat deze echt echt stabiel was mbt het verschil in lichaamsgewicht tussen man en mij... Nou nee. Man weegt 2x mij en als hij ligt (en ik nog niet eens tegen hem aan) rol ik zijn kant uit omdat hij veel dieper wegzakt dan ik en er dus een helling tussen ons in ontstaat. En dan zijn we dus 3000 euro verder
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Wat irritant Oudblond!

Onze matrassen (m line) zijn een jaar of 3 denk ik en qua kussens liggen er hier zoveel in huis dat er wel 10 mensen kunnen logeren.. Vorige week voor man weer een nieuwe gekocht.. Ik slaap op een kussen met water erin. Ligt ok.
quote:Oudblond schreef op 21 juni 2016 @ 21:00:

Hier twee jaar geleden een nieuw matras gekocht traagschuim met van die vliegende schotels eronder. We wilden graag 1 matras omdat ik met twee matrassen altijd in de 'spleet' belandde. Heel veel onderzoek gedaan en de speciaalzaak verzekerde ons dat deze echt echt stabiel was mbt het verschil in lichaamsgewicht tussen man en mij... Nou nee. Man weegt 2x mij en als hij ligt (en ik nog niet eens tegen hem aan) rol ik zijn kant uit omdat hij veel dieper wegzakt dan ik en er dus een helling tussen ons in ontstaat. En dan zijn we dus 3000 euro verder Ah balen. Mijn man heeft ook altijd issues met de matras. Ik heb nog geen goed kussen gevonden, ook tig in huis. Zelfs een dure van cocomat ligt niet lekker. First world problem
Ik gebruik man dus meestal als matras
Hier pas aan ons derde matras in 25 jaar. Matrassen die wij hebben gaan in gewichtsklassen en ik zit bovenaan de klasse die voor mij geldt. Man onderin zijn klasse. Zowel de tweede als de derde matras werd aangeschaft omdat ik niet meer lekker lag. Maar ik was dan ook twee keer zwanger op het einde van de gebruiksduur van het eerste matras dat tien jaar meeging. En middenip in de levensduur van de tweede. Door gewichtstoename en transpireren slijten mijn matrassen dus sneller dan die van man. Ik vrees de overgang
quote:Star schreef op 21 juni 2016 @ 20:47:

Dekentjes? Ik zweet me suf, het is goor benauwd hier.

Hier moet nog even het zonnescherm naar beneden, want ik kan jullie niet meer lezen.

Balkondeur staat de hele dag al open.

Vochtig klam was het vandaag hier.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Redelijk matras

21 graden

Pasta
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik drijf de hele dag al weg. Op mijn werk had ik mijn (verplichte) schort uitgedaan, en de LG van mijn LG wilde daar nog iets van zeggen maar ze schrok terug voor de walm die ik verspreidde .
Smakelijk verhaal LV Heb je er nog meer?
Ik heb dus nog niet zo veel zin om naar Turkije te gaan, maar ben er wel al een paar x geweest. Istanbul is mooi! En Cappadocië ook. Ik kwam net weer een paar foto's tegen. We hebben zelf ook een ballonvaart gemaakt.

quote:Nouschi schreef op 21 juni 2016 @ 21:19:

Redelijk matras

21 graden

Pasta het kumbaya-virus left Noushi!
quote:Lady_Voldemort schreef op 21 juni 2016 @ 21:20:

Ik drijf de hele dag al weg. Op mijn werk had ik mijn (verplichte) schort uitgedaan, en de LG van mijn LG wilde daar nog iets van zeggen maar ze schrok terug voor de walm die ik verspreidde .
quote:Star schreef op 21 juni 2016 @ 20:53:

[...]

Ja jij zit ook op een minuut of wat afstand volgens mij ik zit aan de andere kant van het land, maar heb het ook niet koud hoor
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Prachtige foto's Kittens!
Hier ook 21 graden binnen.
quote:Kittens schreef op 21 juni 2016 @ 21:22:

Ik heb dus nog niet zo veel zin om naar Turkije te gaan, maar ben er wel al een paar x geweest. Istanbul is mooi! En Capedocië ook. Ik kwam net weer een paar foto's tegen. We hebben zelf ook een ballonvaart gemaakt.

[afbeelding]

[afbeelding]Wow poesje. Wederom onder de indruk van je oog en techniek. Het fotograferen lijkt zo instinctief bij jou te zijn. Dat is zo zeldzaam.
quote:Goede-Fee schreef op 21 juni 2016 @ 21:23:

Prachtige foto's Kittens!Dank je!
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 21 juni 2016 @ 21:21:

Smakelijk verhaal LV Heb je er nog meer?Ja, we hebben een nieuwe klant. Wel vierhonderd kilo was per week, hoera. Helaas blijft er van die vierhonderd kilo maar ongeveer honderdvijftig over, als je de inbegrepen fecaliën weg denkt. Je begrijpt dat iedereen elke keer weer staat te dringen om die was uit te mogen zoeken.
quote:Oudblond schreef op 21 juni 2016 @ 21:25:

[...]

Wow poesje. Wederom onder de indruk van je oog en techniek. Het fotograferen lijkt zo instinctief bij jou te zijn. Dat is zo zeldzaam.Dank je wel. Technisch kan ik nog heel wat leren. Ook wat betreft nabewerking. Ik ben nu aan het sparen voor een fatsoenlijke laptop (want de schermresolutie van huidige is slecht) een nieuwe camera en voor een goede cursus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven