Het stamcafé XVII
zaterdag 2 juli 2016 om 21:53
quote:Star schreef op 02 juli 2016 @ 21:44:
http://www.entners.com/entners-hotel-am-see/hotel.html
De buitenkant is het mooist. Het restaurant binnen is euh...idyllisch
Niks mis mee
http://www.entners.com/entners-hotel-am-see/hotel.html
De buitenkant is het mooist. Het restaurant binnen is euh...idyllisch
Niks mis mee
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 2 juli 2016 om 21:54
quote:Star schreef op 02 juli 2016 @ 21:53:
[...]
Ja en wat voel je je genaaid als je via Booking.com boekt en er dus toch kinderen mogen komen Oh hou op! Jammer dat EN er niet meer is, hadden we een leuk adresje voor haar.
[...]
Ja en wat voel je je genaaid als je via Booking.com boekt en er dus toch kinderen mogen komen Oh hou op! Jammer dat EN er niet meer is, hadden we een leuk adresje voor haar.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 2 juli 2016 om 21:58
Hello
Beetje erg druk op een niet leuke manier.
Meer dan fulltime aan het werk want al mijn collega's hebben zich (langdurig) ziek gemeld. En over 2 weken begint mijn vakantie, hoe precies weet ik nog niet. Verder heeft mijn zus haar hond moeten laten inslapen dat was erg verdrietig.
Meer dan fulltime aan het werk want al mijn collega's hebben zich (langdurig) ziek gemeld. En over 2 weken begint mijn vakantie, hoe precies weet ik nog niet. Verder heeft mijn zus haar hond moeten laten inslapen dat was erg verdrietig.
When they go low, we go high. (M.Obama)
zaterdag 2 juli 2016 om 22:00
quote:SaveAngie schreef op 02 juli 2016 @ 21:58:
Hello
Meer dan fulltime aan het werk want al mijn collega's hebben zich (langdurig) ziek gemeld. En over 2 weken begint mijn vakantie, hoe precies weet ik nog niet. Verder heeft mijn zus haar hond moeten laten inslapen dat was erg verdrietig.Niet leuk
Hello
Meer dan fulltime aan het werk want al mijn collega's hebben zich (langdurig) ziek gemeld. En over 2 weken begint mijn vakantie, hoe precies weet ik nog niet. Verder heeft mijn zus haar hond moeten laten inslapen dat was erg verdrietig.Niet leuk
zaterdag 2 juli 2016 om 22:03
quote:SaveAngie schreef op 02 juli 2016 @ 21:58:
Hello
Al je collega's? Is er wat an de hand dan op je werk of is het toeval?
Bah een huisdier laten inslapen is naar, ook die van je zus.
Hello
Al je collega's? Is er wat an de hand dan op je werk of is het toeval?
Bah een huisdier laten inslapen is naar, ook die van je zus.
zaterdag 2 juli 2016 om 22:05