Het stamcafé XX
zaterdag 13 augustus 2016 om 20:05
quote:yette schreef op 13 augustus 2016 @ 20:02:
ik kan me voorstellen dat hij dan graag even ingrijpt - en waarschijnlijk de hele dag elk foutje opmerkt.Zo grappig: hoor ik plots heel hard (want we verstaan elkaar bijna niet) PRUTSER!
ik kan me voorstellen dat hij dan graag even ingrijpt - en waarschijnlijk de hele dag elk foutje opmerkt.Zo grappig: hoor ik plots heel hard (want we verstaan elkaar bijna niet) PRUTSER!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zaterdag 13 augustus 2016 om 20:07
quote:Eleonora-1 schreef op 13 augustus 2016 @ 14:05:
Ik lach me kaaaapot. Echt waar.
Zo lelijk lachen, dat je innerlijke kraai ontsnapt.
Dat je zo'n bultenaar wordt met je hoofd voortdurend tussen je knieën van het lachen.
Overal, ook waar geen dieren zijn, roepen we 'oooooi, watteenpoepieieieie!'
En dan komt er meteen een horde aangedraafd om te kijken wat er dan zo schattig is.
We riepen het tegen een brandslang en ja hoor, ook dat werkte!
Pffffff.....gelukkig heb ik een Tena in.
Ik lach me kaaaapot. Echt waar.
Zo lelijk lachen, dat je innerlijke kraai ontsnapt.
Dat je zo'n bultenaar wordt met je hoofd voortdurend tussen je knieën van het lachen.
Overal, ook waar geen dieren zijn, roepen we 'oooooi, watteenpoepieieieie!'
En dan komt er meteen een horde aangedraafd om te kijken wat er dan zo schattig is.
We riepen het tegen een brandslang en ja hoor, ook dat werkte!
Pffffff.....gelukkig heb ik een Tena in.
zaterdag 13 augustus 2016 om 20:09
quote:Star schreef op 13 augustus 2016 @ 17:14:
BBQ? Het is hier alweer de hele dag grijs.
Yep! Heerlijk buitengezeten, tot nu, want het werd fris. En ik wilde naar huis, want zoon besloot z'n avondmaaltijd over m'n nieuwe jurkje uit te spugen
Nu draait de wasmachine, ligt iedereen op bed en doen man en ik thuis nog maar een biertje.
BBQ? Het is hier alweer de hele dag grijs.
Yep! Heerlijk buitengezeten, tot nu, want het werd fris. En ik wilde naar huis, want zoon besloot z'n avondmaaltijd over m'n nieuwe jurkje uit te spugen
Nu draait de wasmachine, ligt iedereen op bed en doen man en ik thuis nog maar een biertje.
zaterdag 13 augustus 2016 om 20:15
quote:Kittens schreef op 13 augustus 2016 @ 20:11:
[...]
Haha, ik was al bang dat dat niet goed zou vallen. Maar anders krijg je krassen op de tafel ;)Ah op die fiets! Van fietsen gesproken is Fietsie nog teruggekeerd in een ander gedaante?
[...]
Haha, ik was al bang dat dat niet goed zou vallen. Maar anders krijg je krassen op de tafel ;)Ah op die fiets! Van fietsen gesproken is Fietsie nog teruggekeerd in een ander gedaante?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zaterdag 13 augustus 2016 om 20:17
zaterdag 13 augustus 2016 om 20:19
zaterdag 13 augustus 2016 om 20:20
zaterdag 13 augustus 2016 om 20:21
quote:Eleonora-1 schreef op 13 augustus 2016 @ 16:05:
Mijn gezelschap is de serengeti aan het doorkruisen, maar geloof het of niet, Herman (!) gooit roet in het eten dus ik zit op een bankje op ze te wachten.
Intussen heb ik een heel verhaal gepost bij het Astrid goes tinder topic en ben ik er eigenlijk wel klaar mee, met het op pad zijn.Herman? Das toch zon doorgeef en deel zuurdesembrood ding?? Wat doet die in de zoo?
Mijn gezelschap is de serengeti aan het doorkruisen, maar geloof het of niet, Herman (!) gooit roet in het eten dus ik zit op een bankje op ze te wachten.
Intussen heb ik een heel verhaal gepost bij het Astrid goes tinder topic en ben ik er eigenlijk wel klaar mee, met het op pad zijn.Herman? Das toch zon doorgeef en deel zuurdesembrood ding?? Wat doet die in de zoo?