Het Stamcafé XXIV
woensdag 19 oktober 2016 om 14:22
quote:Nouschi schreef op 19 oktober 2016 @ 08:26:
Pffff weer zo'n overgewaaid feest uit the States. Ik heb er niks mee. Aanstellerige pompoenen!En als het oorspronkelijk uit Ierland/Schotland/Engeland komt, dan wel?
http://www.history.com/topics/halloween ... -halloween
Pffff weer zo'n overgewaaid feest uit the States. Ik heb er niks mee. Aanstellerige pompoenen!En als het oorspronkelijk uit Ierland/Schotland/Engeland komt, dan wel?
http://www.history.com/topics/halloween ... -halloween
woensdag 19 oktober 2016 om 14:33
quote:IrishCassidy schreef op 19 oktober 2016 @ 14:28:
Ja. Oja.
Maar ik wilde even iets plaatsen in het Walking Dead topic.
Of mag ik alleen op het forum komen op vrijdag? nee hoor, ik vind je wel gezellig de laatste tijd, dus van mij ben je hartstikke welkom Het valt alleen op als iemand hele vaste routine heeft en daar dan vanaf wijkt
Ja. Oja.
Maar ik wilde even iets plaatsen in het Walking Dead topic.
Of mag ik alleen op het forum komen op vrijdag? nee hoor, ik vind je wel gezellig de laatste tijd, dus van mij ben je hartstikke welkom Het valt alleen op als iemand hele vaste routine heeft en daar dan vanaf wijkt
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
woensdag 19 oktober 2016 om 14:33
woensdag 19 oktober 2016 om 14:39
quote:Phaedra_ schreef op 19 oktober 2016 @ 14:31:
[...]
Dan moet ik het helemaal overgieten.
Ik heb trouwens een fles limoencello gekregen, 30%. Nog nooit gedronken, dus hoe drink je dat?
Als limonade.
En dan ijskoud.
[...]
Dan moet ik het helemaal overgieten.
Ik heb trouwens een fles limoencello gekregen, 30%. Nog nooit gedronken, dus hoe drink je dat?
Als limonade.
En dan ijskoud.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 19 oktober 2016 om 14:40
quote:yasmijn schreef op 19 oktober 2016 @ 14:37:
[...]
Puur. Als borrel. In een borrelglaasje.En ijskoud (ik vind het lekker met een beetje munt). Oh, eh maar eigenlijk kwam ik koffie drinken. Of wordt dat op onze nieuwe stek niet geserveerd?
[...]
Puur. Als borrel. In een borrelglaasje.En ijskoud (ik vind het lekker met een beetje munt). Oh, eh maar eigenlijk kwam ik koffie drinken. Of wordt dat op onze nieuwe stek niet geserveerd?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 19 oktober 2016 om 14:41
quote:Phaedra_ schreef op 19 oktober 2016 @ 14:39:
[...]
Moet ik het koelen of ijs er in?
Ik heb geen borrelglaasjes, maar neem aan dat het ook in een ander glas kan.Je bent toch al glazen uit aan het zoeken, kunnen borrelglaasjes er meteen bij
[...]
Moet ik het koelen of ijs er in?
Ik heb geen borrelglaasjes, maar neem aan dat het ook in een ander glas kan.Je bent toch al glazen uit aan het zoeken, kunnen borrelglaasjes er meteen bij
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras