Het stamcafé XXIX

10-03-2017 19:59 3003 berichten
Daar is ie dan eindelijk, het nieuwe Stamcafé. Deel 29 alweer, wat vliegt de tijd. We zitten dit keer in Indonesië.

Selamat makan!

quote:GrimbleGrumble schreef op 13 maart 2017 @ 08:31:

[...]

Thanks. Ooit is tegen mij gezegd dat ik, vanwege mijn concentratieproblemen (ik heb een extreem korte concentratiespanne) beter niet naar de universiteit kon gaan. Ik ben uiteindelijk zelfs gepromoveerd, maar het blijft een gevecht - zowel met mijn concentratie als met het idee van 'dat kan jij toch niet!'Wat vervelend, GG, dat je steeds jezelf moet bewijzen. Aan jezelf.... Herken het wel een beetje. Maar moet je 'es kijken..... niet iedereen promoveert!
Gefeliciteerd Jane, fijne dag vandaag.
Blond, heb jij sjoerd gezien? Hij vloog volgens mij in jouw richting.
Hij zit hier Ren, met een heleboel soortgenoten. Ik hoor ze al de hele ochtend...
quote:Jane-Ice schreef op 13 maart 2017 @ 10:07:

[...]

Nee.

En dank je!Leuk toch lekker crossen op de scooter?
quote:Hunniebunnie schreef op 13 maart 2017 @ 10:22:

Hij zit hier Ren, met een heleboel soortgenoten. Ik hoor ze al de hele ochtend...Haha, lekker geluid vind ik dat. Bij mij op de balkon railing zitten ze ook vaak en dan leef ik helemaal mee. Vooral nu, nu de mannetjes hun best doen om de vrouwtjes te versieren die dan vaak heel hooghartig wegtrippelen. Ook in duivenland verloopt het liefdespad soms hobbelig.
Hier in de stad zit Sjoerd altijd te bietsen bij een bankje voor een snackbar. Daar word ik altijd een beetje treurig van. Arme Sjoerd, die ouwe frietjes eet.....
Oh, kijk! Daarom is hij zo aangekomen de laatste tijd. Tegen mij zegt ie dat ie niet weet waar dat door komt, dat ie al dik wordt van de lucht! De schurk.
Ik zal hem zo even jouw kant op schoppen. Zachtjes, hoor...
Alle reacties Link kopieren
quote:Renaissance schreef op 13 maart 2017 @ 10:35:

Oh, kijk! Daarom is hij zo aangekomen de laatste tijd. Tegen mij zegt ie dat ie niet weet waar dat door komt, dat ie al dik wordt van de lucht! De schurk.Het is wel een dingetje met die Sjoerd. Komt hij hier een brief afleveren die onder de mayo zit! En meteen weer de kat aanvallen die de mayo op wilde likken. Tssss. Ik stuur hem vanavond weer jouw kant uit hoor want ik wil hem niet te logeren hebben!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Gelijk heb je Blond.

Ik zal straks eens een hartig woordje met hem spreken, want dit kan zo niet. Volgens mij heeft hij een midlifecrisis ofzo.
Mijn schuld. Er zat whiskeysaus over m'n fritten...
*spiekt om het hoekje*
Ha Peacy! Hoe is het ermee, lang niet gezien!
Hele drukke tijd achter de rug, maar ik ben er weer
Leuk! Ik moet nu rennen (nou ja, wandelen) naar de trein, maar hoor later graag hoe het met je is.
Ik probeer weer vaker te komen
Perzikjuhhhh!
Gezellig peacy.
quote:-Kittens- schreef op 13 maart 2017 @ 13:45:

Perzikjuhhhh!
Dank voor het duimen allemaal, gesprek is goed verlopen.
quote:Renaissance schreef op 13 maart 2017 @ 13:47:

Dank voor het duimen allemaal, gesprek is goed verlopen.Yes!

Dank voor het duimen allemaal, gesprek is goed verlopen.Gesprek? Vertel (heb niet teruggelezen, ben gewoon binnengevallen)

Dank voor het duimen allemaal, gesprek is goed verlopen.Wat fijn Ren!!
Hee Brie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven